جاباما
۷۰۱۶۲۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فیلم The Tale در تاریخ ۲۶ مه اکران می‌شود

شبکه HBO اعلام کرده است که نخستین نمایش درام رازآلود The Tale با بازی بازیگر نامزد اسکار، لورا درن (Laura Dern)، در روز شنبه ۲۶ مه (۵ خرداد ۱۳۹۷) خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

سینما گیمفا: شبکه HBO اعلام کرده است که نخستین نمایش درام رازآلود The Tale با بازی بازیگر نامزد اسکار، لورا درن (Laura Dern)، در روز شنبه ۲۶ مه (۵ خرداد ۱۳۹۷) خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم The Tale که براساس زندگی واقعی نویسنده و کارگردانش، جنیفر فاکس (Jennifer Fox) ساخته شده است از این قرار است: جنیفر در سن سیزده سالگی توسط مربی اسب سواری (با بازی الیزابت دبیکی Elizabeth Debicki) و مربی دوندگی‌اش (با بازی جیسون ریتر Jason Ritter) مورد تعرض جنسی قرار می‌گیرد و حکایت این تعرض را به صورت داستان کوتاهی برای مدرسه‌اش می‌نویسد. مادر جنیفر پس از سال‌ها و اکنون که جنیفر به یک فیلمساز پنجاه ساله تبدیل شده است، این دست نوشته را پیدا می‌کند و از ماجرا آگاهی می‌یابد و از طریق پیغام صوتی، بار دیگر سرگذشت این واقعه را به یاد جنیفر می‌آورد. جنیفر پس از شنیدن این پیغام صوتی، در جای خود خشکش می‌زند و در ادامه فیلم به واکاوی مجدد این خاطره می‌پردازد و با پرسش‌هایی درمورد تغییرات زندگی روبه‌رو می‌شود. در کمال تعجب، جنیفر آن خاطره را به شکلی دلنشین و خوب به یاد می‌آورد. پس از این و به واسطه گفتگوهای جنیفر با دوستش مارتین (با بازی ویت کامان with Common) نیز دیدگاه‌های ضد و نقیض در رابطه با این خاطره بیان می‌شود. به طور کلی، موضوع فیلم The Tale بر این مسئله تاکید می‌کند که چگونه خاطرات گذشته ما از تجربیات ناگوار می‌توانند در گذر زمان برایمان مطبوع و زیبا جلوه کنند.

از دیگر بازیگران این پروژه می‌توان به ایزابل نلیس (Isabelle Nélisse)، فرانسز کانروی (Frances Conroy) و جان هرد (John Heard) اشاره نمود.

در ادامه می‌توانید تصاویری از فیلم The Tale را نظاره‌گر باشید.

فیلم The Tale در تاریخ ۲۶ مه اکران می‌شود

فیلم The Tale در تاریخ ۲۶ مه اکران می‌شود

فیلم The Tale در تاریخ ۲۶ مه اکران می‌شود

فیلم The Tale در تاریخ ۲۶ مه اکران می‌شود

فیلم The Tale در تاریخ ۲۶ مه اکران می‌شود

فیلم The Tale در تاریخ ۲۶ مه اکران می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج