۷۰۱۶۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سامسونگ گلکسی J۶ و J۴؛ یک گام تا رونمایی

گوشی های سامسونگ گلکسی جی ۶ (Galaxy J۶) و گلکسی جی ۴ (Galaxy J۴) گوشی های اقتصادی سامسونگ هستند که به زودی معرفی و عرضه می‌شوند. در ادامه، به بررسی برخی مشخصات فنی و امکانات موبایل های جدید سامسونگ می‌پردازیم.

وبسایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: گوشی های سامسونگ گلکسی جی ۶ (Galaxy J۶) و گلکسی جی ۴ (Galaxy J۴) گوشی های اقتصادی سامسونگ هستند که به زودی معرفی و عرضه می‌شوند. در ادامه، به بررسی برخی مشخصات فنی و امکانات موبایل های جدید سامسونگ می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی J۶ و J۴؛ یک گام تا رونمایی

کمپانی کره‌ای سامسونگ پس از عرضه موفق گوشی های گلکسی جی 5 (Galaxy J5) و گلکسی جی 7 (Galaxy J7) در سال‌های اخیر، قصد دارد تولید اسمارت فون های اقتصادی و نسبتا ارزان خود را گسترش دهد. در همین راستا، به تازگی گواهی‌نامه Wi-Fi Alliance برای دو موبایل سامسونگ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 صادر شده که نشان از عرضه این محصولات در آینده‌ای نزدیک دارد.

مشخصات سامسونگ گلکسی جی ۶ و گلکسی جی ۴

انتظار می‌رود هر دو اسمارت فون به سیستم عامل اندروید 8 اوریو مجهز شوند. از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4، می‌توان به نوع پردازنده و مقدار حافظه رم آنها اشاره داشت. گفته شده گوشی گلکسی J4 به پردازنده 4 هسته‌ای اگزینوس 7570، کلاک‌شده در سرعت 1.4 گیگاهرتز مجهز می‌شود اما در سوی دیگر، گلکسی J6 را با چیپست اگزینوس 7870 خواهیم دید؛ پردازنده‌ای که در هر دو سری گلکسی J و گلکسی A مورد استفاده قرار گرفته است.

هر دو موبایل جدید سامسونگ از 2 گیگابایت رم بهره خواهند برد که کمتر از حد انتظار است. اما به نظر می‌رسد تصمیم سامسونگ به این دلیل گرفته شده که گوشی های جدیدش تفاوت‌هایی با گلکسی J5 و گلکسی J7 داشته باشند.

سامسونگ گلکسی J۶ و J۴؛ یک گام تا رونمایی

سامسونگ گلکسی J۶ و J۴؛ یک گام تا رونمایی

هنوز خبری از زمان معرفی و عرضه گوشی های جدید سری J سامسونگ منتشر نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد تابستان 97 شاهد حضور این محصولات در پشت ویترین فروشگاه‌ها خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج