۷۰۱۷۲
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

مسابقه طناب کشی با ببر! +عکس

به نظر شما در مبارزه بین انسان و ببر کدام برنده می شود؟ بین انسان، ببر و مرغ چطور؟ جواب این سوال را بازدیدکنندگان باغ وحش اکولوژیک چانگشا داده اند.

مسابقه طناب کشی با ببر! +عکس





برترین ها: به نظر شما در مبارزه بین انسان و ببر کدام برنده می شود؟ بین انسان، ببر و مرغ چطور؟ جواب این سوال را بازدیدکنندگان باغ وحش اکولوژیک چانگشا داده اند. به گفته کارکنان این باغ وحش، حیوانات هیچ کاری برای انجام دادن ندارند، غذا برایشان فراهم است و همیشه در حال خواب هستند، به همین دلیل تنبل شده اند و اضافه وزن پیدا کرده اند و دیگر به محرک های فیزیکی و روانی واکنش نمی دهند. در نتیجه آنها روشی جالب و جنجالی برای روی فرم نگه داشتن حیوانات پیدا کرده اند. آنها طنابی از قفس رد کرده اند که یک سر آن کیسه ای است که داخلش مرغ زنده هست و سر دیگر آن بیرون قفس است.

مسابقه طناب کشی با ببر! +عکس

بازی ساده است: بازدیدکنندگان یک سر طناب را می کشند و ببر سر دیگر طناب را گاز می گیرد و می کشد. مرغ را به عنوان پاداش داخل کیسه گذاشته اند تا توجه ببر به آن جلب شود و به کشیدن طناب ادامه دهد. گذشته از تمرین دادن به حیوانات، این بازی روشی برای سرگرمی و تفریح در تعطیلات روز ملی هم هست. هر کس می تواند با پرداخت ۴۵ یوآن (۷ دلار) با ببر طناب کشی کند. حتی بعضی ها تمایل دارند که قدرت خود را در مقابل این جانوران قدرتمند بسنجند.

مسابقه طناب کشی با ببر! +عکس

تابحال ببرها برنده بوده اند و بیشتر مسابقه های طناب کشی را برده اند و یک ببر سیبریایی ۴ ساله توانسته با شکست دادن ۷ مرد در یک مسابقه قدرت عضلاتش را نشان دهد. البته این مسابقه چندان به مذاق دوستداران حیوانات و فعالان حقوق حیوانات خوش نیامده است، زیرا آنها ادعا می کنند که این بازی خشونت آمیز است و ممکن است ببرها به راحتی دندان هایشان را از دست بدهند، وانگهی کسی به فکر مرغ های بیچاره ای که در میان آرواره های ببرها خرد می شوند نیست.

مسابقه طناب کشی با ببر! +عکس

مطابق قانون وزارت مسک و توسعه شهری چین، از ماه جولای به بعد، هرگونه نمایشی که توسط حیوانات در باغ وحش اجرا شود ممنوع است. به احتمال زیاد مسئولین این باغ وحش هنوز این قانون را نشنیده اند. طناب کشی ببرها چیز جدیدی نیست. بازدیدکنندگان باغ وحش بوش گاردنز در تامپا بی، فلوریدا، سالهاست که قدرت ببرهای خود را با این روش تست می کنند، در حالیکه چینی ها یک چیز دیگر به آن اضافه کرده اند که همان مرغ زنده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج