۷۰۱۷۸۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ابراهیم زاده: امسال سپاهان به آرزوهایش می‌رسد

سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد تا این تیم در سال ۹۷ به آرزوهای خود برسد.

ورزش سه: منصور ابراهیم زاده، سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: آرزو دارم در سال جدید همه به آرزوهایشان برسند و سپاهان هم بتوانند نتایج خوبی را کسب کند چرا که مردم این شهر به دنبال نتایج خوب این تیم هستند.

وی افزود:از زمانی که آمده‌ایم روند مثبتی طی کردیم، جز اشتباهی که مقابل پیکان داشتیم که منجر به شکست ما شد روند رو به رشدی را داریم و در بازی با تراکتور نیز خوب بودیم که توانستیم مسلط باشیم و یک امتیاز را بگیریم.

ابراهیم زاده سه بازی آینده را بسیار دشوار دانست و اظهار کرد:پس از بازی در تبریز با بازیکنان جلسه داشتیم و آنالیزهایی به آن ها دادیم. تیم صنعت نفت نه خطر سقوط را احساس می کد و نه بالا می رود، این تیم بازیکنان خارجی خوبی دارد که بی‌نظیر بازی می‌کنند و برای این تیم تاثیر گذار بوده اند و از سوی دیگر آقای کمالوند و کادر فنی آ نها نیز بسیا خوب کار می کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازیکنان این تفکرات را دارند تا اشتباهاتی که در دو بازی قبلی داشته‌اند را تکرار نکنند و در این بازی پیشرفت کنند، همه این مسایل برای ما انگیزه ایجاد می کند تا با اطمینان کار کنیم و با کسب امتیاز در این مسابقه مقابل استقلال خوزستان با آرامش خاطر بیشتری بازی کنیم.

وی در خصوص اسامی بازیکنانی که برای جذب در تیم سپاهان مطرح می‌شوند و لیست خروجی گفت: در این باره از مدیرعامل باشگاه سوال کنید، این مسائل به باشگاه مربوط است و بهتر است من صحبتی نکنم ضمن اینکه من لیستی به باشگاه نداده‌ام و باید بگویم که برای بازی فردا عزت‌اله پورغاز محروم است و رسول نویدکیا و ایمان زکی‌زاده بازیکنان مصدوم ما هستند، همچنین مروان حسین هم در تمرینات مصدوم نشده و مشکلاتی از ناحیه ستون فقرات از قبل دارد که ۲ هفته ای است که با ما تمرین نمی کند.

ابراهیم زاده در مورد شرایط مسعود حسن زاده گفت: خیلی مشتاق بودیم که این بازیکن به تیم کمک کند، همچنان شرایط آمادگی را پیدا نکرده است و تنمی توانیم به صورت کامل او را در اختیار داشته باشیم اما هر زمانی که لازم باشد او را به میدان می فرستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بازی های پیش رو برای این تیم را سخت دانست و تصریح کرد: کسی نمی‌تواند لیگ را پیش بینی کند ولی همه تلاشمان را انجام میدهیم که بتوانیم در سال آینده اهدافی که سپاهان دارد و دغدغه و آرزوی هواداران در داخل و در خارج از کشور را محقق کنیم و آنها را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: در دقیقه ۴ بازی با پیکان گل خوردیم اما بقیه بازی را حمله کردیم و سرمربی پیکان نیز قبول داشت که فقط دفاع کرده است یا در بازی با تراکتورسازی بعد از دریافت گل به خوبی به بازی برگشتیم و گل زدیم و حتی توپ به تیرک نیز زدیم و دقایق پایانی نیز به لطف عالما گل نخوردیم. از زمانی که آمده ایم جایگاه‌مان بهتر شده و عملکرد مثبی داشته ایم.

ابراهیم‌زاده تاکید کرد: اگر علامت سوال مقابل مدیرعامل، سرمربی و مجموعه تیم بگذارید کاری برای تیم نمی کند جز اینکه سد کاری ما می شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: جلال‌الدین علی‌محمدی به آمادگی کامل رسیده و اینکه از ابتدا بازی می کند یا نه به نظز ما بستگی دارد همچنین صابر دیده‌ور و ادون حسنی نیز مشکلی برای بازی ندارند و با نظر کادر فنی بازی می‌توانند بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره به دسته یک سقوط میکنین به آرزوش میرسه.

    • بدون نام

      آرزو های سپاهان را مافیای فوتبال وتاج وکفاشیان برآورده میکنند بازیکنان وسرمربی کشک هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج