۷۰۱۸۳۰
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

آلمان: اگر خواستید سوریه را بزنید، اطلاع دهید!

وزیر خارجه آلمان امروز (پنجشنبه) گفت، آلمان انتظار دارد پیش از هرگونه حمله متحدان غربی علیه نیروهای بشار اسد در سوریه مطلع شود چرا که متحدان باید روی این مساله متحد باشند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر خارجه آلمان امروز (پنجشنبه) گفت، آلمان انتظار دارد پیش از هرگونه حمله متحدان غربی علیه نیروهای بشار اسد در سوریه مطلع شود چرا که متحدان باید روی این مساله متحد باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، هایکو ماس،‌ وزیر امور خارجه آلمان در دوبلین به خبرنگاران گفت: مهم است که همزمان فشار روی روسیه را حفظ کنیم. اگر بخواهیم این کار انجام شود، ما شرکای غربی نمی‌توانیم رویکردهای متفاوتی داشته باشیم.

وزرای انگلیسی امروز (پنج‌شنبه) برای بحث و گفت‌وگو درباره پیوستن احتمالی به ایالات متحده و فرانسه برای اجرای یک حمله در سوریه گردهم جمع می‌شوند؛ این امر ممکن است نیروهای روسیه و غرب را به رویارویی مستقیم بکشاند.

یک سخنگوی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان هم گفت که او با امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه درباره حمله شیمیایی حومه دمشق صحبت کرده است و مرکل ابراز نگرانی کرد که توانایی جامعه بین‌الملل برای منع تسلیحات شیمیایی رو به افول است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا هم به اجرای یک حمله تهدید کرده است.

همزمان، شبکه روسیا الیوم از آنگلا مرکل نقل کرد که کشورش در هیچ حمله‌ای علیه دمشق مشارکت نخواهد کرد.

در همین حال، شبکه اسکای نیوز به نقل از آنگلا مرکل گزارش داد: به نظر می‌رسد که دمشق تسلیحات شیمیایی خود را منهدم نکرده است.

صدر اعظم آلمان تصریح کرد: باید موضع یکپارچه‌ای در قبال بحران سوریه اتخاذ شود.

وی گفت: تمامی گزینه‌ها باید در مورد سوریه در نظر گرفته شود اما نیروهای آلمانی به ارتش سوریه یا نیروهای دولتی سوریه حمله نخواهند کرد.

ماکرون نیز مدعی است که اسنادی در دست دارد که اثبات می کند دولت دمشق مسئول حمله شیمیایی به دوما است.

ماس گفت: ما باید اقداماتمان را هماهنگ کنیم و اگر یک کشور اقدام خاصی می‌خواهد انجام دهد، انتظار دارم که با دولت آلمان رایزنی کند. این توهم است که گمان رود شما می‌توانید روی شخصی فشارها را تضمین کنید بدون اینکه از هم صدا بودن جامعه غرب اطمینان داشته باشید. گمان می‌کنم این مساله بسیار اهمیت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آلمان اون زمان که به صدام تسلیحات شیمیایی داد چرا نگران نبود؟ چقدر این دنیا کثافته

    • مهرداد

      لاشخور ها

    • بدون نام

      غربی ها اصلا منطق حالیشون نیس

    • بدون نام

      درود به ابر قدرت پوتین ,وقتی نظامی قوی باشی,میتونی بترکنی,امریکا خیلی قوی هستش,روسیه هم همینطور ولی تو موشک روسیه خیلی قوی تر هستش میشه گفت سرعت موشکهاش سریعتر از امریکاست,موشکهای اتمی امریکا از امریکا به روسیه ۴۵ دقیقه هستش,ولی موشکهای اتمی روسیه ۱۶ دقیه هستش مافوق صوت سرعت

    • بدون نام

      اروپا و امريكا تا آنجا منتظر بماند تا حيوانات به جان هم بيافتند و سلاحهايشان را سر هم ديكه خالي كنند ،،،،،،خَر بازي بسه،،،،،يارو گاز أشك آور يا كلر زده جوسازي ،،يكسري هم أونور اب تو أروبا و امريكا جوسازي كه چي بشه ،،،قذافي كشتند خوب شد،،،،،اين يارو أسد صدام قذافي نيست سوريه است سوريه اسمش روشه يعني سوري سوري دروغ بازي و بازي دادن و نيرنگ كردن،،،

    • بدون نام

      خودت كفتي يا از كناتينر برلين شماره ٢١٦٤ياد گرفتي ،،،،قيافه آش تو را به خدا يه وري هم كرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج