۷۰۱۹۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تقصیر را گردن بگیر!

بازیکنان و مربیان منچسترسیتی می‌توانند از اماها و اگرها صحبت کنند و از لحظاتی بگویند که بازی از کنترلشان خارج شد یا بازی تحت کنترلشان بود اما چیزی که مقابل لیورپول به آنها ضربه زد ضعف‌های خودشان بود.

آی اسپورت: بازیکنان و مربیان منچسترسیتی می‌توانند از اماها و اگرها صحبت کنند و از لحظاتی بگویند که بازی از کنترلشان خارج شد یا بازی تحت کنترلشان بود اما چیزی که مقابل لیورپول به آنها ضربه زد ضعف‌های خودشان بود. گل گابریل ژسوس در دقیقه ۲ بازی را به اوج هیجان رساند اما ضربه خونسردانه محمد صلاح، پس از یک ساعت حملات سیتی و تصمیمات جنجالی داور، کار را برای سیتی تقریبا تمام کرد. قابل پیش‌بینی بود که سیتی بدترین دشمن خودش باشد. نیکولاس اوتامندی در نزدیکی محوطه جریمه سر خورد، توپ به روبرتو فیرمینو رسید و او هم به‌راحتی گل دوم بازی را زد. به این ترتیب بود که سرنوشت سیتی مشخص شد. سیتی تا آن لحظه درخشان کار کرده بود اما زمانی که اوضاع به ضررشان شد، نمایش آنها هم بد شد. پس از شکست سنگین در بازی رفت و باخت مقابل منچستریونایتد، پپ گواردیولا گفت که از واکنش تیمش راضی است اما این تیم در هر دو بازی بد کار کرد.

آنها حالا باید به فکر لیگ برتر باشند، جایی که باید در خانه تاتنهام به میدان بروند. بله، سیتی حق اعتراض به داوری را دارد. گواردیولا به دلیل درگیری با متئو لاهوز، داور مسابقه، از زمین اخراج شد. سیتی می‌توانست دو بر صفر پیش بیفتد اما داور یک آفساید مشکوک اعلام کرد. یک ضربه هم به تیر دروازه برخورد کرد. سیتی همچنین هفته پیش هم بدشانس بود. گل اول صلاح می‌توانست آفساید باشد و یک گل آنها هم آفساید اعلام شد، گلی که می‌توانست بسیار حیاتی باشد. هر دو تصمیم بسیار سختگیرانه بود. لیورپول در نیمه اول تحت فشار بود و لوکاس کاریوس، دروازه‌بان این تیم از دقیقه هفت وقت‌کشی کرد. به نظر می‌رسید لاهوز در نیمه اول وقت تلف‌شده بگیرد اما او که پنج کارت زرد در این نیمه نشان داده بود رأس ۴۵ دقیقه سوت زد. در نیمه دوم هم فیرمینو مانع ضدحمله سیتی شد. او در نیمه اول به همین دلیل کارت زرد گرفته بود اما این بار خبری از اخطار نبود اما منچسترسیتی باید به خودش هم نگاه کند. پس از آنکه صلاح گل زد، آنها هیچ پاسخی نداشتند. آنها در حمله متقاعدکننده نبودند. در دفاع هم اوتامندی ضعف داشت. او در یک سال گذشته بسیار پیشرفت کرده اما مانند سایر هم‌تیمی‌هایش نشان داد که در هنگام فشار، متزلزل است. یورگن کلوپ پیش‌بینی کرده بود که توفان در راه است. مشکل سیتی این بود که لیورپول کنترل توفان را در دست داشت. زمانی که لیورپول دست به کار شد، مردان گواردیولا هیچ پاسخی نداشتند.

سایت گل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج