۷۰۱۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مقصد بعدی ال نینو کجاست؟

او به عنوان یک پسر به اتلتیکومادرید پیوست اما تاابد، به عنوان پسر هواداران روخی‌بلانکوس، باقی خواهد ماند.

ورزش سه: او به عنوان یک پسر به اتلتیکومادرید پیوست اما تاابد، به عنوان پسر هواداران روخی‌بلانکوس، باقی خواهد ماند.

او به عنوان یک بازیکن بی‌نام و نشان راهی اتلتیکومادرید شد و پس از پوشیدن پیراهن اتلتیکو، همه او را شناختند. این پسربچه، خانه را ترک کرد و راهی شهر‌های دیگر اروپا شد و با تیم ملی اسپانیا و دیگر تیم‌های باشگاهی، موفق به کسب چندین جام شد اما وقتی به خانه برگشت، هواداران و بازیکنان، او را همان تورس قبلی میدیدند!


او با نیمه قرمز و سپید شهر مادرید بزرگ شد وبه فوتبال جهان، معرفی شد. رقبای روخی‌بلانکوس، پیشرفت تورس و تبدیل شدن او به یک نماد برای فوتبال اسپانیا را دیدند و غبطه خوردند. ال‌نینو، همین چند روز قبل بود که اعلام داشت که دیگر برای اتلتیکومادرید در فصل بعد لالیگا، توپ نخواهد زد. شایعاتی مربوط به انتقال او به لیگ چین که طی سال‌های گذشته، ستاره‌های بسیاری را جذب کرده، شنیده شده است. شایعاتی مبنی بر اختلافات عجیب میان تورس و دیگو سیمئونه به گوش می‌رسد که البته شاید در حد شایعه نیز نباشد. شایعات می‌گویند که ظاهر و باطن مربی آرژانتینی در مورد تورس، تفاوت‌های زیادی دارد و او باطنا، مایل به رفتن تورس است. ال‌نینو تا کنون، 99 گل را در لالیگا به ثمر رسانده است و به نظر می‌رسد که او دوست داشته باشد تا در لالیگا از این نظر، به باشگاه 100تایی‌ها بپیوندد.


او تااین لحظه، ۳۹۳ بازی با پیراهن سفید و قرمز در لالیگا به ثبت رسانده است و شاید بخواهد که به عدد ۴۰۰ برسد؛ عددی که با توجه به شرایط فعلی او و تعداد بازی‌های باقی‌مانده، به نظر نمی‌رسد به وقوع بپیوندد. تورس امیدوار است تا به همراه اتلتیکومادرید به شهر لندن باز گردد؛ اما این بار برای جدال فینال لیگ اروپا!

او می‌تواند با قهرمانی در لیگ اروپا، به شکل خوبی از روخی‌بلانکوس جدا شود. این مهاجم ۳۴ ساله، اعلام کرده‌است که او می‌خواهد تا دو، سه و یا حتی ۵ سال دیگر نیز بازی کند. اما مقصد بعدی ال‌نینو کجاست؟

مقصد بعدی ال نینو کجاست؟

زلاتان، ویا، کاکا و حالا تورس!

لیگ‌ام‌ال‌اس یا همان لیگ فوتبال ایالات متحده آمریکا، لیگی است که اگرچه مدت کوتاهیست که به فکر جوانان و خرید آن‌ها افتاده است اما همچنان ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا، جایگاه خاصی را در این لیگ دارند و اکنون، آمریکایی‌ها این شانس را دارند تا ال‌نینو را به ام‌ال‌اس بیاورند و این لیگ را جذاب‌تر از قبل هم بکنند. زوج سابق او در تیم ملی اسپانیا یعنی داوید‌ویا نیز می‌تواند نقش موثری در انتقال این مهاجم خوش‌آتیه ماتادور، به ام‌ال‌اس داشته باشد و او را پس از دیوید بکهام، باستین شواین‌اشتایگر، ریکاردو کاکا، اوبافمی مارتینز، رابی کین، سباستین جووینکو، استیون جرارد و زلاتان ابراهیموویچ، یکی دیگر از سردمداران انتقال به این لیگ باشد.

در زمینه قدرت بدنی و آمادگی، تورس همچنان یک مهاجم خوب است و همچنان با وجود اندکی افت، میانگین 2.8 شوت به ازای هر بازی را به ثبت رسانده است و از سوی دیگر، میانگین 0.4 گل به ازای هر بازی، کمی از آمار خوب او در زمینه شوت‌ها، می‌کاهد. آخرین انتقال بزرگ ام‌ال‌اس، انتقال زلاتان ابراهیموویچ از منچستریونایتد به لس‌آنجلس گلکسی بود که باعث شد تا پس از مدت‌ها که لیگ چین، ستاره‌ها را وارد کشور خود می‌کرد؛ این بار ثروتمندان آمریکایی، نامی برای خود دست و پا کنند. زبان انگلیسی تورس نیز به واسطه سال‌های بسیار حضورش در فوتبال انگلستان با لیورپول و چلسی، بسیار خوب است و این می‌تواند عطش پولداران آمریکایی را برای خرید او، بیشتر و بیشتر کند!


خاور دور؛ چرا که نه!

لیگ چین در سال‌های اخیر و به خصوص دو سال گذشته، ستاره‌های بسیاری را از فوتبال اروپا به خدمت گرفته است. تعدادی از این بازیکنان عبارتند از کارلوس توز، سدریک باکامبو، اسکار، رامیرس، آنتونی مودست، گایتان و کاراسکو که در طی سال‌های اخیر، راهی این کشور پرجمعیت شده‌اند تا به فوتبال این کشور، کمک کنند.

مقصد بعدی ال نینو کجاست؟


گروه دالیان چین نیز در طی امسال، روابط فوق‌العاده خوبی را با باشگاه اتلتیکومادرید برقرار کرده است و همین امسال بود که یانیک کاراسکو و نیکو گایتان راهی تیم دالیان چین شدند و این رابطه خوب، می‌تواند سبب انتقال ال‌نینو به چین شود. میزان حقوق در لیگ چین، به مراتب بیشتر از لیگ آمریکاست و به نظر می‌رسد که چینی‌ها هم از شانس خوبی برای به خدمت گرفتن تورس برخوردارند. این مسئله در نقل و انتقالات ژانویه هم مطرح بود اما در نهایت، تورس در اتلتی ماند!


اروپا؛ هیچ شانسی وجود ندارد!

حسی که اکنون و در فوتبال اروپا درباره این ستاره 34 ساله لاروخا وجود دارد، این است که تورس تمام توانایی‌های خود را در فوتبال اروپا به نمایش گذاشته است و دیگر تیم بزرگی به دنبال او نخواهد رفت. خود فرناندو تورس اعلام کرده بود که هنوز هم می‌خواهد در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد اما به نظر نمی‌رسد تیمی مطرح به دنبال او باشد اما اگر تیمی به او فرصت بدهد؛ شاید بتواند به خوبی از تجربه، قدرت و در عین حال، دیدگاه متفاوت یک مهاجم فوق‌العاده، بهره مند شود. نظر شما چیست؟ ال‌نینو در اروپا یا در خاور دور، شاید هم در قاره آمریکا!

منبع: فوتبال ویسپرز
ترجمه: سینا صیدی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه اسطوره من هستی تورس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج