۷۰۲۳۰۶
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

تلاش برای تعویق بازنشستگی معلمان

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه امسال چه تعداد نیرو به سن بازنشستگی رسیده و از آموزش و پرورش خداحافظی می‌کنند؟ گفت: حداقل ۴۰ هزار نفر در سال جاری بازنشسته می‌شوند و در تلاشیم تا کمبود نیرو در سال تحصیلی پیش رو نداشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه امسال چه تعداد نیرو به سن بازنشستگی رسیده و از آموزش و پرورش خداحافظی می‌کنند؟ گفت: حداقل ۴۰ هزار نفر در سال جاری بازنشسته می‌شوند و در تلاشیم تا کمبود نیرو در سال تحصیلی پیش رو نداشته باشیم.

ناصر سلیمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بخشنامه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر در هفته جاری ابلاغ خواهد شد، درباره تبدیل وضعیت سایر کارکنان اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه اجازه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر به ما داده شده است و فعلا همین را اجرایی می کنیم.

وی افزود: با این حال تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی را پیگیر هستیم.

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه امسال چه تعداد نیرو به سن بازنشستگی رسیده و از آموزش و پرورش خداحافظی می‌کنند؟ گفت: حداقل ۴۰ هزار نفر در سال جاری بازنشسته می‌شوند و ما در تلاشیم تا کمبود نیرو در سال تحصیلی پیش رو نداشته باشیم.

سلیمان زاده ادامه داد: قصد داریم بویژه در بخش آموزش، معلمان در آستانه بازنشستگی را بیش از سنوات مجاز نگه داریم و بازنشستگی شان را به تعویق بیاندازیم. سال گذشته هم شاهد استمرار خدمت حدود ۴تا ۵ هزار نفر بودیم و این روند ادامه خواهد داشت تا بخش کوچکی از کمبود نیرو جبران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدعلی موسوی

      عالیه

    • سیدعلی موسوی

      خوب

      سیم.پیچ

    • علی

      من فکر نمی کنم معلمی که سنوات خدمتش تمام شود انگیزه ای برای ماندن داشته باشد مگر مشکلی داشته باشد من که سال آخر خدمتم را طی می کنم برای رفتن ثانیه شماری می کنم خدا لعنت کند کسانی که با معلم سیاسی برخورد کردند راستش بنده از اینکه عمر خود را به عنوان معلم تلف کردم سخت پشیمانم به چه امید و انگیزه ای انتظار دارید معلمی که سی سال جوانی خود را برای جوانان این کشور فدا کرده است بماند تبعیض تا کجا بعد یکسال اضافه کاری یک معلم که در حد صد هزار تومان است پرداخت می کنید بعد چنان در بوق و کرنا می دمید که معلمان کشور را غارت کردند صدا و سیما صد بار در اخبار و زیر نویس اعلام می کند که مطالبات معلمان پرداخت شد انگار مطالبات ما میلیاردی است اگر معلمی با چاقو لت پار شود صدا و سیما لال است ولی اگر معلمی یک سیلی به دانش آموزی بزند گوش فلک را کر می کند نتیجه این تبعیض و بی عدالتی این شد که همه می بینند چه بر سر نسل جوان ما آمده است نسلی ا امید بی سواد بی انگیزه و گستاخ که جز تخریب و بی تفاوتی کاری ندارند

    • فرهنگی

      حتما.... با این برخوردایی که با این قشر زحمت کش کم توقع مظلوم دارید حتما میمانند تازه امسال غیرموظف هم خبری نیست و سال بحران کمبود معلمه انشاالله.

    • alisouri

      فقط معلمان ایثار گر آدم هستند پس ما تا کی باید پیمانی بمانیم

    • بدون نام

      من خودم فرهنگی هستم شدیدا مخالف استفاده از معلمان بعد سی سال کاری هستم.
      استفاده از این معلمان یعنی عدم جذب نیروی جدید استخدامی و نابودی یک نسل دانش آموزان مستعد و نیروی کار جوان که می خواهند وارد آموزش و پرورش شوند.
      خواهشا از همکاران عزیزم تقاضا دارم با سنوات سی سال بازنشسته شوند تا به امید خدا نوری برای جذب جوانان جویای کار باز شود.
      با احترام به تمامی فرهنگیان پرتلاش و صبور

    • حاج رضا

      رتبه بندی بازنشستگان سالهای گذشته چه شد.دولت؛مجلس ؛شورای نگهبان!...بازم بی خیال.

    • بدون نام

      بله به خاطر چپاول بازنشستگی آنها نمی خواهند آنها را باز نشسته کنند زیرا اینجوری مجبورند هم نیروی جدید استخدام کنند وبه آنها حقوق دهند هم به بازنشستگان .خدا لعنت کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج