۷۰۲۳۵
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

بار دیگر فریاد «مرگ بر آمریکا» در تهران

نمازگزاران نماز جمعه تهران دراعلام تنفر از دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و تغییر لحن رئیس جمهور آمریکا نسبت به ایران بعد از تماس تلفنی با حسن روحانی بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

خبرگزاری مهر: در نمازجمعه امروز تهران که به امامت حجت الاسلام صدیقی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است ، در اعتراض به سیاست استکباری و اظهارات تند و جنگ طلبانه رئیس جمهور آمریکا با وجود گفتگوی های انجام شده میان ایران و آمریکا بار ها شعار مرگ بر آمریکا سر داده شد.

بنا بر این گزارش ، از جمله موارد تکرار این شعار پیش از آغاز خطبه های نماز بود که در مراسم اعلام شد: اوباما با الگو برداری از صحبت های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید نظامی علیه ایران را تکرار کرد و گفت، گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است. اوباما تحت لابی شدید صهیونیست ها اظهار داشت ایرانی ها به دلیل تحریم های فوق العاده ای که ما در چند سال گذشته اجرا کردیم آماده مذاکره شدند، سوال این است که چرا رئیس جمهور آمریکا در کوتاه ترین زمان ممکن این تغییر موضع را رسانه ای کرد.

مجری مراسم در ادامه تاکید کرد: در سخنرانی نفرت اانگیز و نژاد پرستانه نتانیاهو که در حد یک پارازیت کوچک هم نبود در لحن پرخاشگرایانه و شعارزده ۷۰ بار نام ایران را تکرار کرد و همین مساله نشان از نعل وارونه وی یعنی همان سیاسیت فرار به جلو و به ظاهر ایران ستیزی دارد که به منظور گریز از بحران های داخلی و بین المللی این رژیم جعلی دروغ پردازی را محور کار خود قرار داده است. در حالی که دولت اوباما در مقابل کنگره اختیاری از خود ندارد و کنگره آمریکا به طور کامل در اختیار صهیونیست ها می باشد و اقتصاد کاخ سفید نیز شرایط سقوط را تجربه می کند همه نشان از عجز و سرسپردگی شیران بزرگ است. واشنگتن به خوب می داند که نیاز به برقراری با تهران را دارد و نرمش قهرمانانه از سوی ایران اسلامی موضع عزت و سربلندی است و نه دراز کردن دست نیاز سوی شیر بی یال و دم آمریکا. صد البته که دیپلماسی قدرتمندانه و روند رو به تعالی جمهوری اسلامی موجب عصبانیت سران رژیم صهیونیستی و کاخ سفید شده است و حاکی از ناتوانی کاخ سفید در رویارویی با مردم ولایتمدار ایران است که بر کسی پوشیده نیست که آنها از هیچ کوششی برای شکست جمهوری اسلامی فروگذار نکرده اند و بارها از این ملت شجاع تو دهنی خورده اند و از این پس نیز خواهند خورد.

وی یاد آور شد : رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال در حرم مطهر رضوی فرمودند آن روزی که شما قصد تغییر نظام را داشتید و این را به صراحت اعلام کردید هیچ کاری نتوانستید انجام دهید و بعد از این هم نخواهید توانست.

در پی این سخنان نماز گزاران فریاد مرگ بر آمریکا سردادند .

این شعار در بخش های دیگر مراسم که با سخنرانی محمد حسین صفار هرندی مشاور فرهنگی فرمانده سپاه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه و خطبه های آیت الله صدیقی برگزارشد ، تکرار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نـصف جهـان

      حرفای اوباما برای ما قابل قبول نبود ولی با توجه به فاصله زمانی کم بین 2 اظهار نظر متفاوت اوباما میشه فهمید که حرفای دومیش تحت تاثیر حضور نتانیاهو بوده بالاخره لابی اسرائیلیا تو امریکا قوییه و شاید اوباما هم چاره ای جز این نداشته که برای دل خوش کنک اسرائیلیا این حرفا را بزنه.چون تعداد زیادی از سناتور ها و سیاست مدارانشون مثل یه عده ای در ایران افراطی اند.نباید ذهن مردم رو دچار تشویش کرد.دنیای سیاست دنیای پیچیده ایه و مردم عادی توان پی بردن به نکات و زیر و بم سیاست را ندارن.ما باید ببینیم خودمون قصد داریم کشور را به چه سمتی هدایت کنیم نه این که ببینیم کی چی میگه تحت تاثیر یه حرفی بخوایم سیاست های کشور رو تغییر بدیم.حالا بر فرض این که اقای روحانی بنا بر هدایت مقام معظم رهبری تصمیم به تعامل و نرمش با امریکا داشته باشن همین مردمی که امروز ذهنشون را شست و شو دادن فکر نمیکنن که رئیس جمهور کشور داره به ایران و جمهوری اسلامی خیانت میکنه؟ همینا 4 روز دیگه کفن پوش نمیان بیرون؟همینا کفش و دمپایی پرتاب نمیکنن؟ رهبر ایران چند هفته پیش گفتن که سپاه باید نسبت به مسائل سیاسی اگاهی داشته باشه اما قرار نیس که سپاه همه جا بخواد پاسداری کنه.وقتی رهبر ایران دارن میگن واجب نیست تو هر عرصه ای فعالیت کنن برای چی میان کل فعالیت های روحانی و ظریف که مسئول سیاست کشور هستن را تحت تاثیر قرار میدن؟همینجوری کشور های عربی حوزه خلیج فارس و اسرائیل به تل و ول افتادن که چجوری همین یه اب باریکه رابطه ایران و امریکا را خراب کنن لطفا دوستان بی ترمز! دیگه حداقل همدست اسرائیل نشن.

    • عاشق ایران

      تا وقتی به جای صحبت کردن از زندگی، از مرگ می گیم و برای این و اون آرزوی مرگ می کنیم کشورمون آباد نخواهد شد.

      پاسخ ها

      • 123

        تو نگو.... اگه زندگیت آباد شد به ما خبر بده...
        ولی بعید می دونم....

    • babak

      وبازهم همان سیاستهای پیشین، از طرفی ازبیرون کشورهایی همچون اسرائیل وعربستان چوب لای چرخ میگذارند وازطرفی درداخل کسانی که هیچ درکی ازاوضاع مملکت ندارند اجازه بهبود شرایط رو نمیدن، ازچند روز دیگه که تحریم های دیگه ای تصویب شد و مشکلات مالی بربیشترمردم فشار بیشتری وارد کرد خواهیم دید که این قشر ازمردم همیشه حاضردرصحنه بدنبال مقصران توهمی می گردند و هیچکس حاضربه قبول تقصیرخود نمیشه، بیشترکسانی که مرگ برآمریکا میگن حتی نمی دونن برسرمردم عادی چی میاد وچی میگذره

    • محمدرضا

      بسسسسسسهههههههههههههههههههههههههه دیگه بسههههههه بذارید مردم به خواستشون برسن یه مشت افراطی همیشه کارو خراب میکنن

    • پارسا

      کنگره به واقعیت در اختیار صهیونیست ها هستش و در مجموع کامل امریکایی ها باید شعار مرگ بر صهیونیست ها میدادن نه امریکا.
      امریکا در واقعیت زیر مجموعه صهیونیست شده.

    • eli

      akhe maghe marizin ya divone hala ke tahrima be tavigh oftadeh kary koneed ke badtar kone

    • مرتضی جعفری پور

      مرگ بر اسراییل

    • عباس

      رابطه با امریکا نون خیلی ها اجر میشه

    • Nkh

      ای بابا ۳۵ سال گفتین خسته نشدین ،بازم بگین که از این بد تر به سرمون بیاد، بابا کمک کنید مملکت از این که هست بد تر نشه فقر و فحشا بیداد می کنه" خدایا خودت کمک کن

    • lpln

      تا کی باید به دیگران توهین کنیم ما اسلامی هستیم نباید تندرو باشیم ومصلحت مردم را به افکار یک عده در داخل فقط بلدند دادبزنند فدا کنیم.نماز جمعه باید نماز عطوفت وصلح را به جهانیان اعلام کند.

    • بدون نام

      خودمون رو باید برای دور جدید تحریم ها اماده کنیم

    • کامیاران

      دم روحانی گرم رابطه با آمریکا به نفع مردم ایران است .

    • مینا

      ما به آمریکا اعتماد نداریم . (امام خامنه ای )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج