۷۰۲۶۰۷
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

ذوالقدر:

لایحه منع خشونت علیه زنان تقدیم مجلس می‌شود

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «لایحه منع خشونت علیه زنان هفته آینده تقدیم مجلس می شود» گفت که طبق اظهارات معاون رئیس‌جمهور در امور زنان در مورد این لایحه جای نگرانی وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «لایحه منع خشونت علیه زنان هفته آینده تقدیم مجلس می شود» گفت که طبق اظهارات معاون رئیس‌جمهور در امور زنان در مورد این لایحه جای نگرانی وجود ندارد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی ابراز نگرانی فعالان زن نسبت به لایحه منع خشونت علیه زنان و حذف موادی از این لایحه، من با خانم ابتکار در این رابطه مذاکره کردم و ایشان گفتند که مواد قانونی و ضروری لایحه از نظر محتوا و کیفیت حفظ شده و لایحه خاصیت خود را دارد.

وی افزود: طبق گفته‌های خانم ابتکار معاونت زنان در تمامی جلساتی که در قوه قضائیه برای بررسی این لایحه برگزار شده، حضور داشته است و موارد حذفی لایحه مربوط به تشابه قوانین یا تکرار برخی مواد بوده است تا کار رسیدگی مربوط به لایحه زودتر انجام شود.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه «طبق گفته‌های خانم ابتکار خاصیت لایحه از بین نرفته است» اضافه کرد: قرار است این لایحه هفته آینده تقدیم مجلس شود.

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت که در صورتی که لایحه ارائه شده از نظر فراکسیون زنان دچار کم و کاستی باشد نسبت به ارائه پیشنهادات جهت اصلاح آن اقدام خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره مردها ، کسی دیگه زن نمی گیره ،

    • ع ا

      جوانان زن نمی گیرند ، از مهریه و عواقب آن بیمناکند . آمار در همین سایت عنوان شده ۳۳ درصد زنان متاهل رابطه نامشروع دارند اگر قانون می توانست جلوی این کار را بگیرد .پس چرا آمار این چنین شده است . مجازات آن هم سنگسار و اعدام است . هرچه مردان را ضعیفتر کنید آمار خیانت بیشتر می شود . بی خودی قانون ننویسد . این قوانین فقط بدرد یک عده زن شارلاتان می خوره که ۶۰ قلم آرایش میکنن و مرداشون دور می زنند احیانا مرد بفهمه ، زنه از این قوانین استفاده میکنه پدر مرد در میاره . قبول عده ای مردان اندک لاابالی هستند ولی نباید تمام مردان ناموس پرست با اونها یکسان فرض کنند .هشت سال دفاع مقدس با همین مردان ناموس پرست دشمن را شکست دادند . اگر چنین قوانینی تصویب شود کسی برای ناموس کسی تره هم خورد نمی کند چه رسد به دفاع .

    • بدون نام

      ابتکارمحیط زیست وخراب کردحالازنهارومیخواهدخراب کندخاله مری نیلوفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج