۷۰۲۶۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمايي مجموعه‌ آثار لوريس چكناوريان

برگزيده‌اي از آثار «لوريس چكناوريان» - آهنگساز و رهبر اركستر برجسته ايراني- ٢٨ فروردين ماه ساعت ٢١:٣٠ در تالار وحدت رونمايي مي‌شود.

روزنامه اعتماد: برگزيده‌اي از آثار «لوريس چكناوريان» - آهنگساز و رهبر اركستر برجسته ايراني- ٢٨ فروردين ماه ساعت ٢١:٣٠ در تالار وحدت رونمايي مي‌شود. به گزارش موسيقي ما اين مجموعه كه شامل يك جلد كتاب، ٢٠ سي‌دي و ٢ دي‌وي‌دي است حاصل سال‌ها تلاش «لوريس چكناوريان» در طول فعاليت هنري‌اش است كه مجموعه‌اي از آثار اپرايي، كنسرتوها، سوييت‌ها، سمفوني‌ها، اركسترها و موسيقي فيلم‌ها را دربرمي‌گيرد.

رونمايي مجموعه‌ آثار لوريس چكناوريان

اين آهنگساز ٨٠ ساله از پدر و مادري ارمني‌تبار در بروجرد به دنيا آمد و تحصيلات موسيقايي خود را از سال ۱۳۳۲ در هنرستان عالي موسيقي تهران آغاز كرد. چكناوريان در سال‌هاي واپسين تحصيلاتش در هنرستان موسيقي به زالتسبورگ وين و سپس ميشيگان امريكا سفر كرد و از دانشگاه اين ايالت فارغ‌التحصيل شد. او نخستين اپرا براي كودكان را با عنوان «پرديس و پريسا» ساخت و به سبب علاقه‌مندي‌اش به شاهنامه بسياري از منظومه‌هاي اين شاعر را در قالب موسيقي به تصوير كشيد و در كشورهاي مختلف با اركسترهاي گوناگون روي صحنه برد. مجموعه آثار لوريس چكناوريان كه قرار است به زودي رونمايي شود با حضور خوانندگانِ مختلفي چون آنتوان هايدوايلر، يوهان ترالا، واقيناك اوحانيان، سورن مگردچيان، آرام ميكاييليان، ساركيس ترسيان، كنستانتين سيمونيان، وهان هاونتس، ايرينا زاكيان و رهبري و تنظيم اين آهنگساز ضبط شده و گويندگي آن را «سورن مگردچيان» برعهده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج