جاباما
۷۰۲۸۵۱
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

در بهار امسال قرار است فیلم‌های جذاب و هالیوودی متعددی روی پرده‌ی نقره‌ای خودنمایی کنند.

وب سایت گیمان: اگر به دنیای سینمای هالیوود علاقه‌مند هستید، بهار امسال می‌تواند یکی از به یادماندنی‌ترین فصل‌ها برایتان باشد. البته در زمان نگارش این مطلب، آثاری همچون مهاجم مقبره (Tomb Raider) با بازی الیشیا ویکاندر در آخرین روزهای زمستان (۱۶ مارس) اکران شده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و نتوانست رضایت‌بخش باشد. جدا از این فیلم سینمایی به شدت مورد انتظار، سایر آثار به همراه تاریخ اکران در فصل بهار در ادامه‌ی این یادداشت ذکر شده‌اند. همچنین باید توجه داشت، تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی بلو ری این دسته از آثار، دست کم سه الی چهار ماه پس از تاریخ اکران عمومی، به طول می‌انجامد. به همین خاطر در حال حاضر قادر نخواهید بود تا فیلم‌های سینمایی این لیست را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

Pacific Rim: Uprising

تاریخ اکران: ۳ فروردین

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

بالاخره پس از پنج سال، دنباله‌ی دیگری بر ماجرای فیلم Pacific Rim اکران شد. پس از اتفاقات و روند هیجان‌انگیز و ماجراجویانه قسمت نخست، انتظار می‌رفت تا در دنباله‌ی دوم، بار اکشن بیشتری به قصه‌ی فیلم تزریق شود. جان بویگا در نقش جیک پنتکاست، فرزند استکر (ادریس البا) به ایفای نقش پرداخته و قرار است به عنوان نسل جدیدتری از خلبان‌ها در برابر تهدید خطرناک‌تری برای بشریت اقدام کند.

متاسفانه این فیلم نیز علی رغم انتظارات به شدت زیاد، نتوانست از دیدگاه رسانه‌های معتبر نمره قابل‌قبولی را دریافت کند. استیون دِنایت نیز با بودجه‌ای نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار، یک کلیشه‌ی معمولی را تحویل مخاطبینش داده که در هیچ المانی نتوانسته به خوبی ظاهر شود.

Isle of Dogs

تاریخ اکران: ۳ فروردین سال ۱۳۹۷

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

وس اندرسون این بار سعی کرده تا با ساخت یک انیمیشن خودش را محک بزند. ماجرای انیمیشن «جزیره‌ی سگ‌ها» در ژاپن جریان دارد؛ پسر بچه‌‌ای به دنبال سگش می‌گردد و برای این مقصود، گروهی از سگ‌ها سعی می‌کنند به او کمک کنند. صداگذاری سگ‌ها به عهده برایان کرنستون، بیل موررِی، ادوارد نورتون و جف گولدبلام بوده و بر اساس پیش‌نمایش‌ها و تصاویری که از این انیمیشنِ در حال اکران پخش شده، با یک اثر استثنایی دیگر از اندرسون همراه هستیم. «جزیره‌ی سگ‌ها» در حال حاضر مورد تحسین منتقدین و مخاطبین قرار گرفته و انتظار می‌رود جدیدترین اثر اندرسون بتواند در سال ۲۰۱۸ میلادی، جوایز مراسم‌های مختلف در حوزه‌ی سینمایی را درو کند!

I Kill Giants

تاریخ اکران: ۳ فروردین سال ۱۳۹۷

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

«من هیولاکشم» محصول مشترکی از سینمای بلژیک و انگلستان که به تهیه‌کنندگی مایکل برناتان (تهیه‌کننده سه اثر از سری فیلم‌های هری پاتر) توانست در زمان اکرانش نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند. قصه‌ی این فیلم بر اساس سری کمیک‌هایی به همین نام به قلم جو کلی و کن نیمورا الهام گرفته شده و روایتگر ماجرای دخترکی است که می‌خواهد برای فرار از مشکلات زندگی واقعی‌اش به دنیای تخیلی پناه ببرد و در این فانتزی و تخیل‌اش، قادر است هیولاهای غول‌پیکری را نابود کند. بر اساس پیش‌نمایش‌های این اثر، به نظر می‌رسد مخاطب اصلی این فیلم سینمایی، نوجوانان باشند.

Ready Player One

تاریخ اکران: ۹ فروردین

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

مگر می‌شود استیون اسپیلبرگ دوست‌ داشتنی مشغول ساخت یک اثر سینمایی باشد و کسی منتظرش نباشد؟ Ready Player One بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده و قرار است اکران شود. این بازی که باب میل گیمرها نیز بوده قرار است داستان وید واتس (Wade Watts) را تعریف کند که به دنبال یک راز مخفی (ایستر اگ) در دنیای بازی تحت عنوان Oasis است. بر اساس مصاحبه‌ها و پیش‌نمایش‌های این فیلم، به نظر می‌رسد با اثری کاملا متفاوت از اسپیلبرگ از نظر فیلم‌نامه و نحوه کارگردانی طرف حساب هستیم. به گفته‌ی اسپیلبرگ، قرار است به بعضی از فرنچایزهای محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی نیز به صورت غیر مستقیم اشاره شود که قطع به یقین به مذاق گیمرهای کهنه‌کار خوش خواهد آمد!

A Quiet Place

تاریخ اکران: ۱۷ فروردین

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

جدیدترین هنرنمایی امیلی بلانت قرار است در هفدهم فروردین سال جاری روی پرده‌ی نقره‌ای سینما ظاهر شود. «یک جای ساکت» روایتگر ماجرای زن و شوهری است که به همراه فرزندانشان در یک خانه‌ زندگی می‌کنند. این خانواده بخت برگشته بنا به دلایل نامعلوم نباید تحت هیچ شرایطی صدایی از خودشان در بیاورند؛ در غیر این صورت توسط هیولایی مورد حمله قرار می‌گیرند! فیلم‌نامه‌ی مرموز و در عین حال مضمون جدید این اثر می‌تواند نوید یک فیلم رازآلود و ترسناک درجه‌ یک را بدهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا «یک جای ساکت» اثری صرفا رازآلود بوده یا یک ماجرای به شدت وحشتناک که قرار است برای مدت‌ها کابوس ما باشد. علی الحساب هواداران دو آتشه‌ی فیلم‌های ترسناک باید منتظر این فیلم باشند!

You Were Never Really Here

تاریخ اکران : ۱۷ فروردین

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

«تو هیچ‌وقت اینجا نبودی» به عنوان فیلم تحسین شده‌ی رسانه‌ی امپایر ظاهرا توانسته از لحاظ فنی قدرتمند ظاهر شود. اصلا مگر می‌شود واکین فینکس به عنوان کاراکتر اصلی یک ماجرا به ایفای نقش بپردازد و آن فیلم، یک اثر ضعیف محسوب شود؟ «تو هیچ‌وقت اینجا نبودی» روایتگر یک سرباز کارکشته‌ی جنگ بوده که به دنبال دختران گمشده می‌گردد. وی درگیر ماجرایی هیجان‌انگیز می‌شود که امیدواریم قصه‌اش، یک کلیشه‌ی دیگر در سبک جنایی و معمایی نباشد. بر اساس پیش‌نمایش‌های منتشر شده از این فیلم، می‌توان حدس زد با فیلم‌نامه‌ای خشن، احساسی و در عین حال هیجان‌انگیز روبه‌رو هستیم. شاید در نگاه اول نام فیلم چنگی به دل نمی‌زند ولی ظاهرا جدیدترین هنرنمایی فینکس، اثری است قابل احترام که باید منتظر کیفیت بلو ری آن بمانیم!

Truth or Dare

تاریخ اکران: ۲۴ فروردین

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

«حقیقت یا شهامت» اثری دیگر از استودیوی بلام‌هاوس پروداکشنز بوده که قرار است در ژانر وحشت غوغا کند! پیش از این اثر، شاهد فیلم‌های قابل تحسینی از این استودیو نظیر Split، Get Out، Insidious و The Purge بوده‌ایم و به همین خاطر تقریبا دلمان قرص است که حداقل با یک فاجعه روبه‌رو نخواهیم شد! «حقیقت یا شهامت» ماجرای گروهی از دوستانی‌ست که قرار است به پای این بازی بنشینند، ولی موجودی ماورالطبیعه نیز در این بازی دخالت کرده و هر فردی که دروغ بگوید را مورد تنبیه قرار می‌دهد! ایده‌ فیلم کمی احمقانه بوده ولیکن باید منتظر ماند تا ببینیم این فیلم تا چه میزان می‌تواند در گیشه و دیدگاه منتقدین موفق ظاهر شود.

Rampage

تاریخ اکران : ۳۱ فروردین

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

Rampage، اقتباسی دیگر از یک بازی ویدیویی نه چندان مشهور! کسی فکرش را هم نمی‌کرد که از این بازی ویدیویی، فیلم سینمایی ساخته شود. آن هم با ایفای نقش دواین جانسون در نقش دِیویس که بهترین دوستش کسی نیست جز یک گوریل عظیم الجثه به نام جورج! ظاهرا داستان فیلم سر و ته خاصی نداشته و این دو غول بیابونی قرار است حساب دیگر هیولاهای دنیای فیلم را برسند! احتمالا سرنوشتی مشابه با فیلم مهاجم مقبره گریبانگیر این فیلم نیز خواهد شد. با این حال مگر می‌شود دواین جانسون در فیلم سینمایی هالیوودی بازی کند و ما منتظر تماشای ژانگولر بازی‌های وی نباشیم؟

Super Troopers 2

تاریخ اکران: ۳۱ فروردین

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

مدت زمان زیادی طول کشید تا اولین دنباله‌ی Super Troopers رونمایی شود. اولین اثر که مربوط می‌شود به هفده سال گذشته به نوعی تبدیل به یک اثر کالت شده و پس از گذشت این همه سال، قرار است دوباره به سبک گذشته از ماجرای این گروه استثنایی، به خنده بیفتیم! از آنجایی که رده‌بندی بزرگسال (R) برای این فیلم در نظر گرفته شده، باید سطح انتظارمان را از شوخی‌های این فیلم تا حدود به سزایی بالا ببریم! آیا «جی چاندراسکر» می‌تواند نظر مثبت منتقدین را جلب کند؟

Avengers: Infinity War

تاریخ اکران: ۷ اردیبهشت

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

«انتقام‌جویان: جنگ ابدی» قرار است در اواسط بهار کولاک به پا کند! پیش‌نمایش‌ها و تصاویر هیجان‌انگیز این فیلم ابر قهرمانی، نوید یک اثر با اتمسفری سیاه و تاریک را می‌دهد که پس از آثاری نسبتا کمدی همچون «ثور: رگناروک» و «نگهبانان کهکشان ۲»، این عملکرد مارول کمی عجیب و دور از انتظار بود. با این حال حتی اگر جزو هواداران دو آتشه‌ی دی‌سی هم باشید، «انتقام‌جویان: جنگ ابدی» به عنوان بزرگترین پروژه‌ی مارول در دنیای سینمایی می‌تواند شما را به تماشا وسوسه کند. باید منتظر بمانیم تا این دفعه انتقام‌جویان قرار است چگونه در برابر بزرگ‌ترین شخصیت‌ منفی‌ مارول بایستند!

Bad Samaritan

تاریخ اکران: ۷ اردیبهشت

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

پس از موفقیت چشمگیر و قابل توجه دیوید تنِنت در سریال جسیکا جونز، وی در فیلم «سامری بد» قرار است دوباره در نقش یک شخصیت منفی ظاهر شود. البته زمان اکران این فیلم دقیقا مصادف شده با تاریخ اکران فیلم انتقام‌جویان. «سامری بد» را می‌توان مخلوطی از سه فیلم «پنجره شکسته» اثر هیچکاک فقید، «نفس نکش» و بازی ویدیویی Fear‌ بدانیم. قصه از جایی شروع می‌شود که گروهی متشکل از چند دزد به خانه‌ای دستبرد می‌زنند و در آنجا زنی را محبوس پیدا می‌کنند. حال چه اتفاقی بین این گروه و زن می‌افتد و چطور صاحب خانه (دیوید تنِنت) با آنها وارد عمل می‌شود را باید به تماشای فیلم نشست تا متوجه داستان کامل آن شویم. باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این اثر در ژانر وحشت می‌تواند موفق ظاهر شود یا خیر.

Deadpool ۲

تاریخ اکران : ۲۸ اردیبهشت

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

فقط اگر پنج دقیقه از وقتتان را صرف تماشای اولین فیلم‌ وید ویلسون (دد پول) گذاشته باشید، قطع به یقین بی‌صبرانه منتظر دنباله‌ی ددپول در ماه اردیبهشت هستید. البته این فیلم قرار بود در اواخر اسفند سال گذشته اکران شود، ولی بر اساس نارضایتی عوامل دست اندرکار، قرار شده تا با وقفه دو ماهه، فیلم‌برداری چند سکانس دوباره از سر بگیرد و از آنجایی که دیوید لیچ هم به شدت در بخش فنی سختگیر و نکته‌سنج بوده، می‌توانیم امیدوار باشیم تا نسخه‌ی دوم ددپول مثل اثر قبلی غوغا کند! حداقل تریلرهای ددپول که به شدت خنده‌دار و جالب بوده و مثل قبل در این فیلم هیچ چیز جدی گرفته نمی‌شود؛ مخصوصا که این ضد‌قهرمان قرار است نبردهای مختلف و هیجان‌انگیزی با یاکوزا و نینجاها داشته باشد. این که چرا وی درگیر این اتفاقات شده هم به نظر نمی‌رسد برای کسی اهمیت آن چنانی داشته باشد!

Solo: A Star Wars Story

تاریخ اکران : ۴ خرداد

۱۴ فیلم هیجان‌انگیز هالیوودی در فصل بهار

داستانی دیگر از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» که قرار است این بار به پای ماجراجویی‌های هان سولو بنشینیم. ماجرای این فیلم به سال‌های پیش از ملحق شدن وی به جناح شورشی‌ها مربوط بوده و قرار است پیشینه‌ی هان سولو برای مخاطبین بیشتر آشکار شود.

جالب است بدانید حواشی متفاوتی پیرامون ساخت این فیلم شکل گرفته که مهمترین حاشیه را می‌توان اخراج کریس میلر و فیل لورد از منسب کارگردانی این اثر و جایگزینی ران هاوارد به عنوان کارگردان بدانیم. البته هنوز برای هواداران سخت هست که بتوانند فردی به جز هریسون فورد را در نقش هان سولو ببینند. با این وجود امیدواریم با اثری درجه یک روبه‌رو شویم! احتمالا این فیلم در گیشه به خاطر هواداران متعصب جنگ ستارگان شکست خواهد خورد، ولی با این حال این فیلم جزو آثار مورد انتظار فصل بهار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج