جاباما
۷۰۲۸۷۴
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری لندن

اولین جاذبه گردشگری لندن که بیشتر موردتوجه جوان‌تر‌های خانواده قرار می‌گیرد، باغ‌وحش لندن است. این مکان دیدنی در قلب پارک معروف ریجنتز (Regent’s Park) واقع‌شده و بیش از ۷۵۰ گونه جانوری مختلف را در خود جای می‌دهد.

وب سایت روزیاتو: در روزهای پس از تعطیلات سال نو با اینکه از شدت سفرهای داخلی و خارجی کاسته شده است، اما پیش‌بینی می‌شود مطابق سالیان گذشته موج سفرهای برون‌مرزی تا مدتی همچنان ادامه داشته باشد. عده‌ای از جوانان و خانواده‌ها به دلایلی مثل خلوتی شهرهای بزرگ یا فضای زنده سال نو در شهرهای مختلف ترجیح می‌دهند ۱۳ روز تعطیلات را در داخل کشور به فراغت بگذرانند. البته قیمت بالای هتل‌ها و تورها یکی دیگر از دلایل موجه این گروه است.

بنابراین همچنان تحقیق در مورد فرصت‌های مناسب برای سفر در میان مردم دیده می‌شود. در همین راستا شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز اخیراً طی اقدامی اطلاعاتی در خصوص جذابیت‌های گردشگری متعدد انگلستان و مناطق محبوبی که مناسب همه سنین و هر نوع بودجه‌ای هستند در اختیار رسانه‌ها قرار داده که می‌تواند این مسافرین بالقوه را در انتخاب مقصد نهایی سفرهای خود کمک کند.

خواندن این متن را به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم.

باغ‌وحش لندن

۱. اولین جاذبه گردشگری لندن که بیشتر موردتوجه جوان‌ترهای خانواده قرار می‌گیرد، باغ‌وحش لندن است. این مکان دیدنی در قلب پارک معروف ریجنتز (Regent's Park) واقع‌شده و بیش از ۷۵۰ گونه جانوری مختلف را در خود جای می‌دهد. در قسمتی از این باغ‌وحش که می‌تواند یک روز کامل خانواده شما را سرگرم کند، «انیمال ادونچر» (Animal Adventure) واقع‌شده که در آن کودکان می‌توانند به حیوانات خانگی، کمیاب و عجیب غذا بدهند و حتی تجربه هیجان‌انگیز نزدیک شدن به برخی حیوانات خطرناک‌تر را نیز (البته با رعایت جوانب احتیاط) کسب کنند.

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری لندن

مرکز خرید وست‌فیلد

۲. اگر از خرید لذت می‌برید، می‌توانید به وست‌فیلد (Westfield) لندن سری زده و از مرکز سرگرمی‌های سرپوشیده «کیدزینیا» (KidZania) دیدن کنید. این مرکز که برنده جایزه School Travel Award به‌عنوان بهترین مقصد و جاذبه گردشگری انگلستان شده است، به کودکان در گروه‌های سنی چهار تا چهارده سال این امکان را می‌دهد تا لباس شخصیت‌ها و مشاغل محبوب خود را پوشیده و حرفه‌های مختلف را تجربه کنند ( حتی می‌توانند لباس خلبان‌ها و مهماندارهای پروازهای بریتیش ایرویز را امتحان کنند!). در این مرکز همچنین امکان مراقبت از کودکان بالای هشت سال و نظارت بر بازی‌های آن‌ها توسط نیروهای آموزش‌دیده، در زمانی که والدین مشغول خرید از یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید انگلستان هستند، وجود دارد.

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری لندن

باشگاه چلسی انگلستان

۳. بازدید از تیم‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان نیز تجربه‌ای فراموش‌نشدنی به‌شمار می‌آید. ورزشگاه استمفورد بریج که سال‌ها ورزشگاه اختصاصی باشگاه چلسی انگلستان است، این فرصت را به علاقه‌مندان فوتبال می‌دهد تا نگاهی به پشت‌صحنه فوتبال انگلستان بیاندازند. در این ورزشگاه می‌توان از موزه باشگاه چلسی که تاریخچه این باشگاه و فوتبال انگلستان را با استفاده از ویدیوهای تأثیرگذار و نمایشگاه‌های تعاملی به نمایش می‌گذارد، بازدید کرد.

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری لندن

خیابان اکسیبیشن رود

۴. برخی از جالب‌ترین موزه‌های پایتخت انگلستان در اکسیبیشن رود (Exhibition Road)، یکی از خیابان‌های کنزینگتون جنوبی واقع شده است. برای نمونه موزه علوم به دلیل نمایشگاه‌های تعاملی فوق‌العاده و متفاوتش، طرفداران بسیاری از همه اقشار و گروه‌های سنی دارد. موزه ویکتوریا و آلبرت، بیش از ۱۹۰۰۰ شیء گوناگون از خاورمیانه اسلامی، ازجمله ایران، را به نمایش می‌گذارد. به‌این‌ترتیب، بازدیدکنندگان فرصت آن را خواهند داشت تا خارج از چارچوب همیشگی به تماشای بخشی از تاریخ کشور خود بپردازند.

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری لندن

کانال جیسون

۵. خانواده‌هایی که برای آرامش و استراحت سفر می‌کنند، می‌توانند به تماشای سواحل رودخانه لندن بروند. با قایق‌های کانال جیسون (Jason's Canal) می‌توانید در حوالی محله لیتل ونیز (Little Venice) به گشت‌وگذار بپردازید و سوار بر قایقی ۱۰۸ ساله، برای مدتی، از هیاهوی شهر دور شده و از تماشای منظره‌های زیبای کافه و رستوران‌های دنج کنار رودخانه لذت ببرید.

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری لندن

گورمه برگر کیچن در لندن

۶. لندن به‌عنوان یکی از پایتخت‌های برتر غذای جهان شناخته می‌شود؛ پس فراموش نکنید که از تنوع رستوران‌ها و کافه‌های این شهر نهایت لذت را ببرید. یکی از محبوب‌ترین غذاها در لندن، برگر معروف آن است - گورمه برگر کیچن (Gourmet Burger Kitchen) و استکس (Stax) هر دو در مرکز این شهر قرار دارند و گزینه‌های حلال بسیاری را در فهرست غذاهای خود ارائه می‌دهند. یادتان نرود که جا برای یک دسر شیرین نیز بگذارید؛ چه یک اسکوپ بستنی جلاتو لاکچری اسنوفلیک (Gelato Luxury Snowflake) که به سلیقه شما تزئین و آماده می‌شود و چه یک وافل تازه در رستوران‌های وافل‌مایستر (Wafflemeister) لندن.

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری لندن

خدمات ویژه «لاندن پَس»

۷. برای این‌که در رفت‌وآمدها مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا نشوید و زمان زیادی را هم در صف‌های طولانی تلف نکنید، می‌توانید پیش از سفر، خدمات ویژه «لاندن پَس» (London Pass) را به‌صورت آنلاین خریداری کنید. این خدمات علاوه بر اطلاعات و نکات بسیار مفید، نقشه‌های لازم را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. از آنجایی که هزینه ورودی‌های مختلف نیز در این خدمات گنجانده‌شده است، می‌توانید بسیار سریع وارد اماکنی که دوست دارید شده و دسترسی شما به جذابیت‌های گردشگری مختلف، حتی در هنگام شب، با سهولت و آسایش بیش‌تری فراهم می‌شود.

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری لندن

بریتیش ایرویز

در انتها نیز بد نیست توضیحی درباره بریتیش ایرویز بدهیم.

بریتیش ایرویز به بیش از ۲۰۰ مقصد در اقصی نقاط جهان پرواز می‌کند که ۱۰ مقصد در بریتانیا، ۱۰۶ مقصد در اروپا و ۸۳ مقصد در سایر نقاط قرار دارند.

بریتیش ایرویز در پنج سال آتی در حدود ۵/۴ میلیارد پوند برای مشتریان خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این سرمایه‌گذاری‌ها شامل خدمات وای‌وای حین پرواز، پریزهای برق برای هر صندلی، طراحی داخلی جدید برای بیش از ۱۲۸ هواپیمای قاره‌پیما، خرید ۷۲ فروند هواپیمای جدید است.

این خطوط هوایی همچنین با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون یورویی در کلاب وُرلد به ارائه گزینه‌های پذیرایی فوق‌العاده‌ و کالای خواب لوکس از شرکت White Company می‌پردازد و از سال ۲۰۱۹ نیز جایگاه‌هایی با دسترسی مستقیم به راهروی میانی هواپیما ارائه می‌دهد.

در سال جاری، بریتیش ایرویز ارائه خدمات در سه مسیر جدید را آغاز خواهد کرد، که از آن میان می‌توان به جمهوری سیشل اشاره نمود.

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری لندن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یعنی هیچی . لندن رفتن فقط پوز دادنه . همکارم میگه 60 درصد حقوقمونو مالیات میدیم

    • بدون نام

      برای دیدن جاذبه های گردشگری لندن باید چه مراحلی را طی کنیم؟لندن بهترین مکان برای یادگیری زبان انگلیسی است، و انگلستان از طریق محیا کردن کشور خود برای کشورهای دیگر جهت یادگیری زبان بین المللی انگلیسی می تواند توریست های زیادی را در سطح جهان جذب کند.

    • بدون نام

      شهر نیکی کریمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسخره اینی که گفتی کی هست ؟ چی هست ؟ یک نوع از نژاد سگهای رو به انقراضه یا میمونهای اورانی؟؟؟

    • کیر

      خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج