۷۰۲۸۸۶
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

پیکر‌های خلبان و کمک خلبان ATR در دنا پیدا شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن بافت‌هایی از اجساد خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" در ارتفاعات دنا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن بافت‌هایی از اجساد خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" در ارتفاعات دنا خبر داد.

عزیز فیلی اظهار داشت: بافت‌های انسانی مجزا از پیکر خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" پیدا شده ولی هنوز کامل نبوده و شرایط تحویل به خانواده‌ها ندارند.

وی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تاکنون ۲۰۹ بافت انسانی مجزا در ارتفاعات دنا جمع اوری و انتقال یافته است، عنوان کرد: تاکنون ۱۹ پیکر از جانباختگان سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" تحویل خانواده جانباختگان شده است.

فیلی ابراز کرد: تاکنون هیچ بافت انسانی از پیکر ۸ نفر از جانباختگان پیدا نشده که امیدواریم در ادامه عملیات پیکر این افراد نیز پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به محض مساعد شدن وضعیت جوی در ارتفاعات دنا عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان ادامه می‌یابد، افزود: امدادگرانی از برخی استان‌های کشور و امدادگران هم استانی به احتمال زیاد فردا ادامه می‌یابد.

فیلی در پاسخ به این سوال که پیش بینی تان از پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان چیست؟ گفت: نمی‌شود زمان دقیقی را مشخص کرد ولی به شرط مساعد بودن وضعیت جوی یک ماه دیگر پایان عملیات اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام چرا این هم عجعله تاسال دیگه وقت دارید

      پاسخ ها

      • امیرامیر

        عزیزآن بالا جانور هم نمیتواند زندگی کند باد شدیدوسرمای سوزان

      • علی

        یه جوری میگی انگاری هواپیما رو اتوبان قم تهران متلاشی شده که دو روزه بتونن همه رو پیدا کنن خودت یه سر برو تو ارتفاع 4000 متری تو 2 متر برف گم میشی چه برسه به تیکه تیکه بخوای اجساد متلاشی شده رو پیدا کنی...

    • بدنام

      سریعا جسد هردو خلبان و کمک خلبان را تحویل آگاهی یاسوج دهید تا درمورد علت سقوط هواپیما توضیح دهند (البته خلبان تشخیص داده شده مقصره )

    • parnazerahimi

      به نظر من اصلا" نباید میرفتن جنازه ها رو پیدا کنن .جنازه های تکه تکه به چه درد خانواده هاشون میخوره.فقط آزار دادن به خانواده هاشون.خدا بیامرزشون

    • بدون نام

      چرا نباید تحویل میدادن...بنظرت بستگان خودت هم بود همی حرف میزدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج