۷۰۳۰۰۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گوشی گیمینگ شیائومی از راه رسید

بازار گوشی های تلفن همراه به قدری گسترده شده که حالا برخی شرکت ها همچون شیائومی، گوشی های مخصوص بازی به بازار عرضه می کنند. شیائومی بلک شارک جدیدترین محصول این شرکت برای علاقه مندان به دنیای بازی طراحی و تولید شده است.

وبسایت کلیک - آریا کرنافی: بازار گوشی های تلفن همراه به قدری گسترده شده که حالا برخی شرکت ها همچون شیائومی، گوشی های مخصوص بازی به بازار عرضه می کنند. شیائومی بلک شارک جدیدترین محصول این شرکت برای علاقه مندان به دنیای بازی طراحی و تولید شده است.

گوشی گیمینگ شیائومی از راه رسید

بلک شارک نام جدیدترین گوشی شرکت شیائومی است که شب گذشته از آن رونمایی شد. این گوشی به شکلی طراحی و تولید شده تا پرفورمنس خوبی در زمان اجرای بازی های رایانه ای داشته باشد. این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپر برساعتی بهره می برد که کاربر را در استفاده های سنگین و طولانی مدت بی نیاز از شارژ می کند.

اما قلب تپنده گوشی شیاومی بلک شارک را Snapdragon 845 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 630 تشکیل داده اند که در دو نسخه مختلف به بازار عرضه خواهد شد. نسخه اول دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم (477 دلار) و نسخه دوم دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم (577 دلار) خواهد بود. شیائومی بلک شارک ارزان ترین گوشی دنیا است که از پردازنده Snapdragon 845 استفاده می کند. همچنین گوشی شیائومی بلک شارک از سیستم خنک کننده مایع اختصاصی شرکت شیائومی استفاده می کند که می تواند دمای گوشی را به سرعت کاهش دهد.

این گوشی از نمایشگر IPS LCD با نسبت تصویر جدید 18 به 9 استفاده می کند و دارای رزولوشن تصویر FHD+ است.

شیائومی بلک شارک دارای دوربین دوگانه با سنسورهای 20 و 12 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن نیز از سنسور 20 مگاپیکسلی بهره می برد.

این دستگاه قابلیت اتصال گیم پد را نیز دارد و برای خریداران اول بصورت رایگان ارسال خواهد شد. همچنین با فشردن دکمه شارک در هنگام اجرای بازی ها، تمام منابع گوشی برای اجرای بازی اختصاص می یابد تا عملکرد بهتری در اختیار کاربر قرار گیرد.

این گوشی از رابط کاربری اختصاصی شرکت شیائومی به نام JOY UI استفاده می کند و در دو رنگ مشکی و خاکستری از تاریخ 20 آوریل در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ آیا شیائومی بلک شارک مورد توجه کاربران قرار می گیرد؟ طراحی متفاوت این گوشی می تواند کاربران را به خود جذب کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج