۷۰۳۰۶۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ایوان بلس اسم رمز گلکسی نوت ۹ را افشا کرد

همه ی ما میدانیم که پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ از سری نوت خواهد بود و با ادامه‌ی روال همیشگی نام گذاری این سری از گوشی‌های سامسونگ، این بار خود را آماده‌ی معرفی گلکسی نوت ۹ کنیم. پرچمداران سری نوت سامسونگ طرفداران بسیار زیادی دارند و همواره در لیست گوشی‌های هوشمند پرفروش سال قرار میگیرد. بنا به دلایلی نامشخص، احتمالا سامسونگ امسال زودتر از موعد مقرر گلکسی نوت ۹ را رونمایی کند و انتظار میرود در ماه‌های جولای یا آگوست شاهد رونمایی از این دستگاه باشیم.

وبسایت سخت افزار - شاهین رفوئی: همه ی ما میدانیم که پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ از سری نوت خواهد بود و با ادامه‌ی روال همیشگی نام گذاری این سری از گوشی‌های سامسونگ، این بار خود را آماده‌ی معرفی گلکسی نوت ۹ کنیم. پرچمداران سری نوت سامسونگ طرفداران بسیار زیادی دارند و همواره در لیست گوشی‌های هوشمند پرفروش سال قرار میگیرد. بنا به دلایلی نامشخص، احتمالا سامسونگ امسال زودتر از موعد مقرر گلکسی نوت ۹ را رونمایی کند و انتظار میرود در ماه‌های جولای یا آگوست شاهد رونمایی از این دستگاه باشیم.

تاکنون اطلاعات مختلفی از پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر که با استناد به آنها، پیش بینی میشود گلکسی نوت ۹ دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ و پنل سوپر امولد باشد. این دستگاه همچون گلکسی اس ۹ با دو چیپست پردازنده همراه خواهد شد که در نسخه‌ی جهانی، از اگزینوس ۹۸۱۰ و در نسخه‌ی مخصوص ایالات متحده از اسنپدراگون ۸۴۵ به کار گرفته خواهد شد. همچنین میتوانیم انتظار حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را به همراه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از این گوشی هوشمند داشته باشیم. در بخش دوربین نیز احتمالا تفاوتی از نظر مشخصات بین گلکسی نوت ۹ و اس ۹ پلاس وجود نداشته باشد و از همان چینش دوگانه با ترکیب دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شود. دوربین سلفی را نیز یک لنز ۸ مگاپیکسلی تشکیل میدهد.

ایوان بلس اسم رمز گلکسی نوت ۹ را افشا کرد

آخرین اطلاعات از کهکشانی بعدی سامسونگ توسط توییتی که ایوان بلس، فاش کننده‌ی مشهور توییتر منتشر کرده فاش شده است و اسم رمز این دستگاه را آشکار کرده است. Crown (تاج پادشاهی) اسم رمز گلکسی نوت ۹ به گفته ی ایوان بلس است که با توجه به جایگاه این دستگاه در سری گوشی‌های سامسونگ، میتوانیم بگوئیم اسم کاملا برازنده‌ای برای آن است. با این حال همچنان اطلاعات زیادی در مورد گلکسی نوت ۹ است که ما از آنها بی خبریم و علامت های سوالی که فعلا در ذهن ما دست نخورده باقی خواهد ماند. یکی از ابهامات در مورد این دستگاه مربوط به سنسور اثر انگشت آن است که واقعیت این است کاربران علاقمندند که گلکسی نوت ۹، اولین گوشی سامسونگ باشد که به سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز میشود اما در حال حاضر نمیتوان در مورد این بخش از دستگاه نظر قطعی داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج