۷۰۳۱۲۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

نوری‌همدانی: مسلمانان مقابل دشمن متحد باشند

یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر ضرورت وحدت مسلمانان در مقابل دشمنان گفت: کشورهای اسلامی از جمله سوریه، لبنان،‌ عراق و ایران در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

خبرگزاری مهر: آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی ظهر یکشنبه در دیدار مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به جایگاه مبعث اظهار کرد: از ابتدای دنیا تا کنون هیچ رخدادی همانند مبعث به‌وجود نیامده است و کتابی نیز مانند قرآن نازل نشده است.

وی در ادامه به بیان تشریح واژه تحدی در قرآن کریم و اثبات رسالت و نبوت پیامبر(ص) پرداخت و افزود: براساس آیات قرآن کریم اگر انس و جن باهم جمع شوند نمی‌توانند کتابی را مانند قرآن بیاورند.

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه تفسیرالمیزان از نظر جامعیت بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: هیچ کتابی مانند تفسیرالمیزان همه مسائل را پوشش نداده است و باید با این کتاب که تحدی‌های زیادی را برای قرآن کریم بیان کرده است، بیشتر آشنا شویم.

وی ادامه داد: هر قدر بیشتر با قرآن آشنا و مأنوس شویم، در هدایت و تبلیغ معارف دینی و اسلامی تواناتر خواهیم شد.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به برکات علم‌آموزی گفت: براساس روایات، هر قدر که سواد انسان بیشتر باشد، به همان اندازه جوایز و خلعت‌هایی که به انسان داده می‌شود، بیشتر و عالی‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به آیاتی از سوره فتح بیان کرد: براساس آیات قرآن کریم باید نقشه‌های دشمنان و کفار را بشناسیم تا بتوانیم توطئه‌ها و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.

این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در قرآن کریم کفار، منافقین و صهیونیست‌ها سه جبهه مقابل مسلمانان معرفی شده‌اند اظهار کرد: امروزه باید دشمنان و نقشه‌های آنان را برای مردم تبیین کنیم تا بتوانیم در مقابل آن‌ها ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی همچنین ضمن محکومیت حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: این کشورها از ابتدا با انقلاب اسلامی و اسلام دشمن هستند و برای ضربه زدن آن همواره تلاش می‌کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر ضرورت وحدت مسلمانان مقابل دشمنان بیان کرد: کشورهای اسلامی از جمله سوریه، لبنان،‌ عراق و ایران در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت جهاد تصریح کرد: جهاد اهمیت بسیار زیادی دارد و ما باید این مسئله مهم را تقویت کنیم تا دشمن جرئت حمله نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم

    • بدون نام

      مشکلات اقتصادی و بیکاری و اختلاس و حقوق نجومی رو حل کنید تا دشمن جرات مداخله نداشته باشه

    • بدون نام

      باشه

    • بدون نام

      کدام مسلمانان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج