۷۰۳۲۲۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش ترامپ به جنجال «مأموریت انجام شد»

رئیس‌جمهوری آمریکا نیز به تازگی در توییتی نوشته بود، شب گذشته یک حمله به طور کاملا موفق انجام شد. از فرانسه و انگلیس به خاطر خرد و قدرت نظامی تشکر می‌کنم. نتیجه نمی‌توانست بهتر از این باشد. مأموریت انجام شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری آمریکا نیز به تازگی در توییتی نوشته بود، شب گذشته یک حمله به طور کاملا موفق انجام شد. از فرانسه و انگلیس به خاطر خرد و قدرت نظامی تشکر می‌کنم. نتیجه نمی‌توانست بهتر از این باشد. مأموریت انجام شد.

رییس‌جمهوری آمریکا به واکنش‌های رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به استفاده وی از عبارت «مأموریت انجام شد» پاسخ داد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتر خود نوشت: حمله سوریه به طور کامل و با چنان دقتی انجام شد که رسانه‌های جعلی فقط توانستند از عبارت «مأموریت انجام شد» من برای تحقیر آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: می‌دانم که آنها فرصت‌طلبی کردند اما به نظر می‌رسد که این اصطلاح، یک عبارت نظامی بسیار عالی است که باید احیا شود. بعضی وقت‌ها از آن استفاده کنید!

رئیس‌جمهوری آمریکا نیز به تازگی در توییتی نوشته بود، شب گذشته یک حمله به طور کاملا موفق انجام شد. از فرانسه و انگلیس به خاطر خرد و قدرت نظامی تشکر می‌کنم. نتیجه نمی‌توانست بهتر از این باشد. مأموریت انجام شد.

کاربران شبکه اجتماعی توئیتر عبارت «ماموریت انجام شد» دونالد ترامپ در ستایش از حملات هوایی علیه خاک سوریه را با همین عبارتی که جورج بوش تنها شش هفته پس از آغاز جنگ عراق بر زبان آورد، مقایسه کرده‌اند. بوش هم در اول مه ۲۰۰۳ در عرشه یک ناو هواپیمابر زیر بنر بزرگ «مأموریت انجام شد» ایستاد و تنها شش هفته پس از تهاجم به عراق اعلام کرد: عملیات‌های جنگی مهم در عراق پایان یافته است. جنگ عراق اما برای سال‌ها ادامه یافت و این بنر به نمادی از اشتباهات و سوء‌برداشت‌های آمریکا در جنگی بلند و پرهزینه تبدیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماموریتی که نتانیاهو و بن سلمان به این مردک دلقک عوضی سپرده بودند انجام شد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج