۷۰۳۲۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یادداشت محمد تقوی درباره موفقیت گواردیولا

محمد تقوی، هافبک سابق تیم ملی که شناخت خوبی از لیگ برتر انگلیس دارد در یادداشت کوتاهی درباره قهرمانی منچسترسیتی با هدایت گواردیولا نوشته است.

ایران ورزشی آنلاین: محمد تقوی، هافبک سابق تیم ملی که شناخت خوبی از لیگ برتر انگلیس دارد در یادداشت کوتاهی درباره قهرمانی منچسترسیتی با هدایت گواردیولا نوشته است.


منچسترسیتی و گواردیولا قهرمان لیگ برتر انگلستان شدند. وست برام با شکست منچستر یونایتد قهرمانى سیتى را پیش انداخت. گواردیولا نشان داد ثابت قدم بودن به فلسفه فوتبال تهاجمى و زیبا و تا حدودى فانتزى حتى در فوتبال پربرخورد و فیزیکى انگلستان نیز منجر به موفقیت مى شود.


سال گذشته وقتى از گواردیولا سوال شد بازیکنانش بلد نیستند تکل بزنند و در درگیرى‌هاى فیزیکى ضعیف عمل مى‌کنند در جواب گفت: «من هیچوقت به فلسفه اى که به آن اعتقاد دارم خیانت نمى کنم. در فلسفه فوتبالم تکل زدن جایى ندارد اما مطمىًنا سعى مى کنم با همین فلسفه راه قهرمانى در فوتبال انگلستان را پیدا کنم.»


گواردیولا در فصل جدید با به خدمت گرفتن ادرسون درون دروازه و کایل واکر در دفاع راست بیشتر به دنبال تقویت سیستم تهاجمى‌اش بود تا تدافعى، و نشان داد بى دلیل شاگرد شایسته یوهان کرایف فقید نیست. کرایف اعتقاد داشت هرزمان تحت فشارهستید سعى کنید بیشتر حمله کنید و منچستر سیتى در فصل جارى با تقویت سیستم تهاجمى‌اش این موضوع را ثابت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج