۷۰۳۳۱۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تحقیق درباره شلیک به مأمور گشت پلیس

تحقیقات برای دستگیری فرد یا افرادی که مأمور پلیس را در نزدیکی خط راه‌آهن هدف گلوله قرار داده‌اند، با دستگیری چهار مظنون ادامه دارد.

روزنامه شرق: تحقیقات برای دستگیری فرد یا افرادی که مأمور پلیس را در نزدیکی خط راه‌آهن هدف گلوله قرار داده‌اند، با دستگیری چهار مظنون ادامه دارد.

ساعات اولیه بامداد ٢٣ فروردین امسال در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ١١٠ اصابت گلوله به یکی از مأموران پلیس در نزدیکی خط آهن اطلاع داده شد و در پی آن مأموران کلانتری ١٦١ ابوذر که محل تیراندازی در محدوده آنها واقع شده بود، به محل حادثه رفتند و با پیکر غرق در خون همکار خود روبه‌رو شدند که در پی شلیک فرد یا افراد ناشناس به سرش دچار خون‌ریزی شدید شده و پیکر نیمه‌جانش در کنار خودرویی افتاده بود. مأمور کلانتری به محض حضور در محل همکار خود را که حین گشت‌زنی موتوری این اتفاق برایش رخ داده بود، شناسایی کردند و پس از آن تیمی از اورژانس برای انتقال مأمور مجروح در محل حاضر شد اما مأمور به خاطر گلوله‌ای که به او اصابت کرده بود، به کما رفت.

در بررسی اولیه‌ای که صورت گرفت، مشخص شد عامل این حادثه مأمور کلانتری را از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده و با سرقت اسلحه و موتورسیکلت او متواری شده است. بنابراین بلافاصله تحقیقات برای شناسایی مظنون شروع شد و با گذشت سه روز از این حادثه تاکنون چهار مظنون در این رابطه بازداشت شده‌اند و تحقیقات از آنها برای رسیدن به نتیجه قطعی ادامه دارد. مأمور پلیس نیز که گروهبان علیزاده نام دارد، درحال‌حاضر در کما به سر می‌برد و تحت درمان قرار دارد. تیم‌های ویژه پلیس پایتخت نیز تحقیقات خود را دراین‌باره ادامه می‌دهند. در تازه‌ترین تحقیقات انجام‌شده مشخص شده است مأمور به‌کمارفته همراه یکی دیگر از همکاران خود هر کدام سوار بر یک موتورسیکلت در حال گشت‌زنی مشترک در محدوده استحفاظی بودند که پسری را می‌بینند که درحالی‌که سیم مفتولی در دست داشت، سعی می‌کرد در خودرویی را باز کند؛ بنابراین او را دستگیر می‌کنند و متهم سوار موتور همکار گروهبان علیزاده می‌شود و آنها به سوی کلانتری راه می‌افتند.

حین رفتن به کلانتری، مأموران با مورد مشکوک دیگری برخورد می‌کنند و می‌بینند فردی در نزدیکی ریل راه‌آهن رفتار مشکوکی دارد؛ بنابراین تصمیم به بررسی موضوع می‌گیرند. ‌در این اثنا گروهبان علیزاده به همکارش که مظنونی پشت موتور او سوار بود، پیشنهاد می‌دهد مظنون را به کلانتری ببرد و او خودش به تنهایی به موضوع رسیدگی می‌کند. به گفته مأموری که تا دقایقی قبل از این حادثه همراه گروهبان علیزاده بود، او تازه به کلانتری رسیده بود که به آنها خبر داده شد یک مأمور پلیس در نزدیکی ریل راه‌آهن گلوله خورده است.

بنا بر این گزارش تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج