جاباما
۷۰۳۳۷۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اینستاگرام از فروشگاه ویندوز ۱۰ موبایل حذف شد

به روزرسانی اخیری که اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ ارائه کرده است، نسخه ۳۰.۱۵۶۹.۱۲۱۳۳.۰ می باشد که چند قابلیت جدید را به آن اضافه کرده است. اما گزینه نصب این برنامه در گوشی های هوشمند با سیستم عامل ویندوز ۱۰ حذف شده است. با این حال نسخه دسکتاپ همچنان در ویندوز ۱۰ موجود می باشد.

وبسایت سخت افزار - سیمین نوربخش: به روزرسانی اخیری که اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ ارائه کرده است، نسخه ۳۰.۱۵۶۹.۱۲۱۳۳.۰ می باشد که چند قابلیت جدید را به آن اضافه کرده است. اما گزینه نصب این برنامه در گوشی های هوشمند با سیستم عامل ویندوز ۱۰ حذف شده است. با این حال نسخه دسکتاپ همچنان در ویندوز ۱۰ موجود می باشد.

با حذف برنامه اینستاگرام از گوشی های ویندوزی، کاربران این پلت فرم می توانند از وب سایت موبایل اینستاگرام (Instagram.com) در مرورگر اج به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند. سایت موبایلی به کاربران اجازه میدهد از فیلترها استفاده کنند، عکس به اشتراک بگذارند، استوری بگذارند و ... . تا زمانیکه کاربران ویندوز ۱۰ موبایل راحتی استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام برایشان چندان مهم نباشد، این جریان اتفاق بزرگی برای آنها نخواهد بود.

به طرز عجیبی کاربران ویندوز فون شش سال در انتظار یک نسخه از این برنامه برای اشتراک گذاری عکس و فیلم بودند. فیسبوک کمپانی صاحب اینستاگرام، عقیده داشت که پلت فرم ویندوز موبایل که درصد کوچکی از بازار را تشکیل داده است، شایسته داشتن برنامه مانند اینستاگرام نیست و بنابراین برای توسعه این برنامه تلاشی نکرد. زمانیکه کاربران ویندوز فونی از "app gap" (نبود برنامه های پرطرفدار دیگر پلت فرم ها در ویندوز فون) گله میکردند، اینستاگرام یکی از برنامه هایی بود که به آن اشاره میشد. اما در ماه مارس سال ۲۰۱۸ سرانجام نسخه بتا اینستاگرام برای ویندوز فون عرضه شد و البته تنها به کاربران ویندوز ۱۰ موبایل محدود شد. و حالا بدون آنکه دلیلی برای این موضوع عنوان شود؛ این برنامه از فروشگاه موبایل مایکروسافت حذف شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج