جاباما
۷۰۳۴۹۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

انصراف نشر قطره از حضور در نمایشگاه کتاب تهران

نشر قطره با هدف حمایت از موجودیت کتابفروشی‌ها در محله‌ها، از حضور در نمایشگاه کتاب تهران و سایر نمایشگاه‌های استانی کتاب، انصراف داد.

خبرگزاری ایلنا، این موسسه انتشاراتی با اعلام این خبر در پایگاه اطلاع‌رسانی خود، در بیان هدف از این اقدام نوشته است: نشر قطره در سال ۱۳۹۷ برای حمایت از کتابفروشی‌ها در نمایشگاه بین‌المللی و نمایشگاه‌های استانی شرکت نخواهد کرد.

انصراف نشر قطره از حضور در نمایشگاه کتاب تهران

در اطلاعیه این ناشر که با عنوان «کتابفروشی محله خود را زنده نگه داریم» منتشر شده، همچنین به مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب توصیه شده است که برای خرید کتاب به کتابفروشی محله خود مراجعه کنند.

نشر قطره در حالی از حضور در نمایشگاه امسال کتاب تهران - که مطابق آئین‌نامه ضوابط، ناشران تنها در صورتی امکان ثبت‌نام در آن را می‌یابند که طی سه سال اخیر حداقل ۴۰ عنوان کتاب منتشر کرده باشند - انصراف داده که برابرِ اعلام این موسسه انتشاراتی، طی سه سال اخیر هر روز بیش از یک کتاب چاپ اول و تجدیدچاپ منتشر کرده است.

نشر قطره فعالیت خود را در دی ماه ۱۳۶۷ شروع کرد و از آن تاریخ تاکنون حدود ۱۸۵۰ عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات، تئاتر و ادبیات نمایشی، رمان-داستان خارجی، رمان-داستان ایرانی، روانشناسی، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان، علوم اجتماعی، شناخت‌نامه و خاطرات، آموزشی، زبان و زبان‌شناسی، فلسفه و عرفان، علوم و فنون، پزشکی، دین، هنر و مدیریت به چاپ رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین بر شما
      این موضوع همواره یکی از دغدغه هایم بود
      سپاس از شما و سپاس از برترین ها بابت نشر خبر

    • آتوسا

      جای قطره واقعا تو نمایشگاه خالی بود چند تا عنوان کتاب زیر نظر داشتم که از نمایشگاه بگیرم که متاسفانه قطره جون نبود. اما این که از کتابفروشی محله خرید کنیم واقعا به جا و جنبش خوبی هست برای سایر نشرها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج