جاباما
۷۰۳۵۴۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

گابریل لونا بازیگر جدید نابودگر ۶ است

بازیگر سریال Agents of SHIELD استودیو مارول، گابریل لونا (Gabriel Luna) نابودگر جدید فیلم تیم میلر خواهد بود. لونا در سریال تلویزیونی Matador و فیلم‌های Freeheld و Translecos نیز بازی کرده است.

سینما گیمفا به نقل از سایت خبری ددلاین: بازیگر سریال Agents of SHIELD استودیو مارول، گابریل لونا (Gabriel Luna) نابودگر جدید فیلم تیم میلر خواهد بود. لونا در سریال تلویزیونی Matador و فیلم‌های Freeheld و Translecos نیز بازی کرده است.

گابریل لونا بازیگر جدید نابودگر ۶ است

ناتالیا ریز (Natalia Reyes) و دیه‌گو بونتا (Diego Boneta) که قبلا خبر حضورش در این فیلم اعلام شد، در این فیلم بازی خواهند کرد. آن‌ها به مک‌کنزی دیویس (Mackenzie Davis)، آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger) و لیندا همیلتون (Linda Hamilton) پیوسته‌اند و تولید فیلم نابودگر امسال تابستان آغاز می‌گردد.

فیلم بعدی نابودگر سه‌گانه جدیدی خواهد بود و دنباله‌ای بر Terminator 2: Judgment Day است و توجهی به Terminator 3: Rise of the Machines و Terminator: Salvation و Terminator Genisys نخواهد داشت. علاوه بر شوارتزینگر، همیلتون در نقش جنگجوی فصلی به این فرنچایز باز می‌گردد.

جیمز کامرون که به حقوق نابودگر در سال ۲۰۱۹ دست یافته، فیلم جدیدی با دیوید الیسون (David Ellison) از Skydance تولید می‌کند. این فیلم‌ساز حقوق فیلم اصلی را به مقدار یک دلار به گیل آن هرد (Gale Anne Hurd) فروخت به این شرط که نابودگر را با بازی آرنولد شوارتزینگر بسازد. فیلم اول فروش جهانی ۷۸.۴ میلیون دلار داشت و دنباله‌ی تحسین شده‌ی کامرون، Terminator 2: Judgment Day، با فروش جهانی ۵۱۹.۸ میلیون دلار بالاتر از آن قرار گرفت.

بیلی ری (Billy Ray) اولین پیش‌نویس فیلم‌نامه را نوشته که مورد تایید کامرون، میلر و الیسون قرار گرفته است. پارامونت پیکچرز این فیلم را ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج