۷۰۳۵۷۸
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

گلریز: در سال ۹۷ برای شهید حججی می‌خوانم

خواننده کشورمان از برنامه‌هایی که در سال ۹۷ دارد، سخن گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد گلریز خواننده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مشکلات سال ۹۶ گفت: متاسفانه سال ۹۶ همراه با مشکلات معیشتی بود. فشار اقتصادی برای مردم ما آزاردهنده بود. علاوه بر این اتفاقاتی مثل سقوط هواپیما، زلزله کرمانشاه و حادثه سانچی، از جمله اتفاقات نامیمون این سال بود.

گلریز: در سال ۹۷ برای شهید حججی می‌خوانم

این خواننده در خصوص موسیقی ایران در سال 96 گفت: من فکر می کنم موسیقی کشور به بیراهه می رود. از آن جایی که مسئولان کشورمان بازی خورده اند، سیاست های دقیقی اعمال نشده و از موسیقی اصیل حمایت نمی شود.

وی در ادامه به بیان خاطرات دوران کودکیش پرداخت و خاطر نشان کرد: در دوران کودکی خاطرات بسیار زیاد برای ما رقم می خورد. در زمان تحویل سال، همیشه کنار خانواده بودیم و زمانی که وارد سال جدید می شدیم، همدیگر را در آغوش می گرفتیم. شوق و ذوق مردم واقعا مثال زدنی بود. البته الان هم مردم اشتیاق زیادی دارند، اما مشکلات اقتصادی کمی از شادی ها کاسته است.

گلریز افزود: از چند هفته که منتهی به سال تحویل می شد، من و برادرانم، ذوق خرید لباس عید را داشتیم و حتی خواب کت و شلوار خریدن را می دیدیم! با لباس هایمان جلوی دوستان و همسایه ها می رفتیم و پُز می دادیم.

این خواننده محبوب در خصوص خاطرات بدی که در عید نوروز داشته است، بیان کرد: در دوران کودکی، نزدیک تحویل سال که بود، یکی از بچه ها در خانه را زد و وقتی بیرون آمدم داخل یک چاله گل افتادم و تمام لباس های عیدم کثیف شد. همه مرا مسخره کردند و پدرم مرا تنبیه کرد. علاوه بر این یک سال ما می خواستیم کت بدوزیم. از صبح در خیاطی بودیم تا کت آماده شود. خیلی منتظر ماندیم. آن موقع زمان تحویل سال ظهر بود. به یاد دارم که سال تحویل شد، اما کت من آماده نشد و ما با ناراحتی به خانه برگشتیم.

این خواننده، درخصوص بهترین عیدی که گرفته است، اظهار کرد: بهترین عیدی که دریافت کردم، از یک عالِم بود. به یاد دارم که در کودکی با پدرم نزد یک عالم رفتیم و پدرم از فعالیت های مذهبی بنده و مثلا نماز و روزه ام تعریف می کرد. آن عالم هم به پاس تعریف هایی که پدرم از من کرد، یک 5 زاری قدیمی داد. آن زمان خیلی عیدی ایشان برایم ارزشمند بود و مدت ها از داشتن آن پول لذت بردم.

گلریز در خصوص عیدی دادن هم گفت: الان که سن و سالی از من گذشته است و می دانم که چقدر بچه ها عیدی دوست دارند، از هفته ها قبل پول جمع می کنم تا عیدی خوبی به نزدیکان و کودکان فامیل بدهم، پیش از آن که عیدی بدهم کودکان را می بوسم و از آنها انرژی می‌گیرم.

وی در خصوص فعالیت هایش در سال 97 اظهار کرد: تصمیم دارم که در سال 97 یک آلبوم با دو بیتی های باباطاهر تهیه کنم. تصمیم دارم که این آلبوم را در قالب موسیقی ایرانی و آواز عرفانی و با ساز هایی ماننده سه تار و نی تولید کنم. همچنین در نظر دارم در نخستین فرصت یک قطعه برای شهید حججی بخوانم. چرا که این مرد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و کاری کرد که کسانی که نسبت به زمانه بی تفاوت بودند، تحت تاثیر وی قرار گرفتند. به درستی که حججی تاثیر معنوی فراوانی روی مردم کشورمان گذاشت.

گلریز درخصوص بهترین قطعه ای که در سال 96 شنیده است، گفت: یک کاری را برادرم علی اکبر گلپایگانی با نام «راز و نیاز» در سن 85 سالگی خواند. آنقدر احساس این کار زیبا بود که چند بار هنگام گوش کردن، اشک ریختم.

این خواننده در پایان اضافه کرد: برای تمام مردم کشورم آرزوی سلامتی، آرامش و خوشحالی می کنم و امیدوارم تمامی مشکلات اقتصادی در سال جدید حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو کجا و استاد گلپا یگانی کجا یک جا هم گفتین خواننده محبوب اینو جدی گفتین ؟

    • martin

      چه چه بلبل به باغ و ....
      هردو آوازند اما این کجا و آن کجا

    • sara

      گلریز تو یک مداح ونوحه خوان وروضه خوان هستی خودتو با هنرمندان وخوانندگان موسیقی قاطی نکن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج