۷۰۳۶۱۶
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

مرتضوی با مشورت احمدی‌نژاد پنهان شده است؟!

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است بدون شک تمامی افراد از حکم قانونی صادر شده تمکین نمی کنند از این رو باید مراقبت‌های لازم برای تمکین افراد فراهم شود.

خبرگزاری خانه ملت: عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است بدون شک تمامی افراد از حکم قانونی صادر شده تمکین نمی کنند از این رو باید مراقبت‌های لازم برای تمکین افراد فراهم شود.

محمد جواد جمالی نوبندگانی با اشاره به ناپدید شدن سعید مرتضوی پیش از ابلاغ حکم وی گفت: آنچه می توان درباره مرتضوی گفت این است که نباید زمانی که حکم علیه شخصی صادر می شود توقع تمکین صدر در صدی هم داشته باشیم بلکه باید مراقبت های لازم برای تمکین افراد به حکم نیز فراهم باشد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط برای تمکین افراد به رأی مطمئن و قاطع باید فراهم باشد، عنوان کرد: مرتضوی خودش را از خطوط قرمز احمدی نژاد می داند و متأسفانه این قبیل اقدامات از زمانی شروع شد که قرار بازداشت جوانفکر صادر شده بود اما احمدی نژاد شخصا در ایرنا حاضر شد تا مانع دستگیری شود.

وی افزود: در حال حاضر نیز احمدی نژاد داستان دیگری را درباره دو نفر از همکاران خود به راه انداخته است از این رو اگر آقای مرتضوی اقدامی در جهت مخفی شدن یا فرار کرده باشد یا بخواهد با حکم خود مخالفت کند، به نظر می رسد مشورت احمدی نژاد را داشته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه انتظار این است که برای افرادی که حساسیت جایگاه آنها در جامعه زیاد است پیش بینی و دقت در حکم شود، خاطرنشان کرد: لازم است تدبیر به گونه ای باشد که خوراک برای رسانه های معاند ایجاد نشود به خصوص از آنجایی که مرتضوی در مصاحبه های خود، خود را سرباز نظام عنوان می کرده لازم است در حال حاضر نیز از قانون و حکم خود تمکین کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماهم فقط احمدی نژادراعقل کل فرض کردیدوهمه کارهارابه اونسبت میدهید

    • بدون نام

      ربطش چیه

    • راد

      زنده باد احمدی نژاد‌که سلسله انگلیسی تبارها را به‌ولوله انداخته

    • ایرانی

      اینقدر محاکمه ها رو کش میدن تا یکی آقایان رو فراری بده

    • بدون نام

      اگه وضع مجلس ما خرابه بخاطرهمین تفکرمنفی و پیش داوریهای امثال جمالی بیسوادهست که بدون درنطرگرفتن خدا این هم گردن دولت قبل می اندازه خیلی باید بینش شیرازی داشته باشی نه فسایی برره

    • بدون نام

      مگر تام جری هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج