۷۰۳۹۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشخصات آنر ۱۰ توسط رگولاتوری تِنا تأیید شد

آنر ۱۰ انتظار میرود که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت به طور رسمی معرفی شود، اما پیش از معرفی و تقریباً ۱۰ روز پیش اطلاعات نسبتاً کاملی از مشخصات این گوشی لو رفت. امروز هم بسیاری از آنها به لطف رگولاتوری چینی TENAA تأیید شد تا نقاط مبهم کمی در خصوص پرچمدار آینده برند آنر باقی بماند.

وبسایت سخت افزار - سیمین نوربخش: آنر ۱۰ انتظار میرود که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت به طور رسمی معرفی شود، اما پیش از معرفی و تقریباً ۱۰ روز پیش اطلاعات نسبتاً کاملی از مشخصات این گوشی لو رفت. امروز هم بسیاری از آنها به لطف رگولاتوری چینی TENAA تأیید شد تا نقاط مبهم کمی در خصوص پرچمدار آینده برند آنر باقی بماند.

آنر ۱۰ طبق آنچه امروز مشخص شد، دارای چیپ ست کرین ۹۷۰ هواوی است، بریدگی بالای نمایشگر در این گوشی هم وجود خواهد داشت و علاوه بر این مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید خواهد بود. از آنجاییکه ۴ کد (COL-AL۱۰، COL-TL۱۰، COL-AL۰۰ و COL-TL۰۰) برای این گوشی در نظر گرفته شده است، آنر ۱۰ به احتمال قوی در چهار نسخه عرضه خواهد شد. پردازنده این گوشی HiSilicon هشت هسته ای با فرکانس پردازشی ۲.۳۶ گیگاهرتز از که توسط کمپانی هواوی ساخته می شود. حافظه رم این گوشی ۴ و ۶ گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

پنل جلوی گوشی همانطور که پیش تر اشاره شد، دارای یک بریدگی در بالای نمایشگر خواهد بود که مانند آنچه که در هواوی P۲۰ دیدیم، جایگاه دوربین، بلندگو می باشد. نمایشگر LCD آنر ۱۰ طبق اطلاعات تنا ۵.۸۴ اینچ است. این نمایشگر دارای رزولوشن ۲۲۸۰x۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۹:۹ می باشد. این گوشی مانند نسل قبلی خود دارای دوربینی دوگانه در پشت خواهد بود. سنسورهای این دوربین طبق اطلاعاتی که پیش تر منتشر شده بود ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی می باشند و دارای قابلیتی تحت عنوان "حالت تقسیم بندی تصویر مفهومی" دارد. این بدان معنی است که گوشی جدید قادر به تشخیص چند صحنه در یک عکس واحد است. این قابلیت با واحد هوش مصنوعی تعبیه شده در چیپ ست کرین ۹۷۰ امکانپذیر شده است.

مشخصات آنر ۱۰ توسط رگولاتوری تِنا تأیید شد

تمام دستگاه های هواوی در چند سال گذشته با یک رابط کاربری شخصی سازی شده عرضه شده اند و آنر 10 هم قرار است این رویه را ادامه دهد. این گوشی با اندروید 8.1 اوریو که با رابط کاربری EMUI نسخه 8.1 شخصی سازی شده عرضه خواهد شد. این گوشی با ابعاد 149.6x71.2x7.7 میلیمتر و با باتری ای با ظرفیت 3320 میلی آمپر ساعت که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند، در تاریخ 19 آپریل یعنی تنها 3 روز دیگر در چین عرضه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج