۷۰۴۱۷۷
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

آیت‌الله جوادی آملی: رسانه‌ها خود را ارزان نفروشند

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: این خبرنگارها، این روزنامه‌نگارها، این دست به قلم‌ها، باید بدانند می‌توانند چیزی بنویسند که خدا هم به قلم ما و هم به مکتوب ما قَسم بخورد. چرا خود را ارزان بفروشیم؟

شفقنا: حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: این خبرنگارها، این روزنامه‌نگارها، این دست به قلم‌ها، باید بدانند می‌توانند چیزی بنویسند که خدا هم به قلم ما و هم به مکتوب ما قَسم بخورد. چرا خود را ارزان بفروشیم؟

این مرجع تقلید در جلسه درس تفسیر خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با بیان این مطلب که با تمام وجود موظّف هستیم خون‌های پاک شهدا را حفظ کنیم، اظهار داشت: اگر خدای ناکرده، این نظام آسیب ببیند لعنت ابد دامنگیر ما می‌شود. این نظام به آسانی به دست نیامده، به واقع ما مسئول هستیم، در حقیقت الآن بهترین دوران امتحان ماست که چطور می توانیم این خونهای پاک را حفظ کنیم و به ثمر برسانیم.

او با یادآوری جان فشانی ها و فداکاری های صورت گرفته در دوران انقلاب و دفاع مقدس ادامه داد: جز ناله کردن و تضرّع به درگاه حق، جز توبه کردن، جز مواظب بودن، جز سفارش کردن و نصیحت کردن و جز دعوت به هدایت مسئولین و غیر مسئولین راه دیگری برای حفظ این نظام و رهایی از مشکلات وجود ندارد.

آیت الله جوادی آملی اذعان کرد: جامعه نباید مانند جهنم باشد که در آنجا «کُلَّما دَخَلَتْ أُمَّهٌ لَعَنَتْ أُخْتَها»؛ جامعه ای که افراد به یکدیگر بد می‌گویند، آبروی هم را می ریزند و ضعف یکدیگر را افشا می کنند، جهنم است، چرا مثل بهشت نباشیم که «دَعْوَاهُمْ فِیهَا سُبْحَانَکَ اللَّهُمَّ وَ تَحِیتُهُمْ فِیهَا سَلاَمٌ».

او در توصیه ای به اصحاب رسانه تصریح داشت: این خبرنگارها، این روزنامه‌نگارها، این دست به قلم‌ها، باید بدانند می‌توانند چیزی بنویسند که خدا هم به قلم ما و هم به مکتوب ما قَسم بخورد. چرا خود را ارزان بفروشیم؟ مگر نفرمود قَسم به قلم! قَسم به کتاب! «یسْطُرُونَ»؛ یعنی مسطورات، یعنی نوشته‌ها. چرا ما این نباشیم؟ غرض این است که ما همیشه و هر لحظه‌ّ باید خودمان را به خدا بسپاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط باید تعریف کنن وگرنه خدا میبره جهندم مثل صداوسیما باید الگو باشن

    • بدون نام

      خوب نشریات فقط حرفای شما رو بازتاب میدن،کسی بیجا بکنه کم و زیادش بکنه پس اگه جو جامعه به هم بخوره حتما از حرفا و صحبتای شما و مسولین بوده.روزنامه و خبر توی ایران هنوز زیر نظر و سلیقه ای اداره میشه.بجای روزنامه باید گفت چپ نامه یا راست نامه

    • حسین

      نه تنها خود را ارزان نمی فروشند بلکه با قیمت گران هم می فروشند مثلا"با قیمت آپارتمان در بهترین منطقه تهران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... کاربران کارگرشیطان و تهمت گو!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج