۷۰۴۲۱۷
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص جزئیات محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین و حضور ۱۰۰درصدی مأموران پلیس راهور در مسیرهای منتهی به رژه نیروهای مسلح سخن گفت.

فارس: جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص جزئیات محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین و حضور ۱۰۰درصدی مأموران پلیس راهور در مسیرهای منتهی به رژه نیروهای مسلح سخن گفت.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین اظهار داشت: از ساعت ۲۴ امشب پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، محدودیت‌های تردد و توقف را در مسیرهای منتهی به مراسم رژه اعمال می‌دارد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در طول بزرگراه شهید هاشمی (صالح‌آباد) از پل شهید تندگویان تا ورودی بهشت‌زهرا در هر دو مسیر رفت و برگشت، طول بزرگراه علامه عسگری (ضلع شمال حرم مطهر، حدفاصل سه‌راه باقرشهر تا خلیج‌فارس در هر دو مسیر رفت و برگشت محدودیت تردد و توقف تمام وسایل نقلیه اعمال خواهد شد.

سرهنگ عابدی تأکید کرد: محدودیت‌های توقف و تردد فوق تا پایان رژه نیروهای مسلح به قوت خود باقی است.

وی در خصوص تردد وسایل نقلیه سنگین گفت: تردد تمام وسایل نقلیه سنگین به غیر از خودروهای مجاز در محدوده اطراف بهشت‌زهرا ممنوع است.

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: افرادی که قصد تردد به بهشت‌زهرا را دارند باید از جاده قدیم یعنی از مسیر شهید رجایی برای مراجعه به بهشت‌زهرا تردد کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به احتمال اجرای محدودیت مقطعی در ساعات پایانی مراسم رژه فردا در طول خیابان خلیج‌فارس اشاره و خاطرنشان کرد: احتمال دارد برای تسهیل در خروج نیروهای مسلح از مراسم رژه ۲۹ فروردین پلیس راهور، در مسیر جنوب به شمال خلیج‌فارس از پل حسن‌آباد محدودیت مقطعی را اعمال کند.

سرهنگ عابدی از آمادگی و حضور ۱۰۰درصدی مأموران پلیس راهور تهران بزرگ برای تسهیل در تردد و همچنین مدیریت ترافیکی مسیرهای منتهی به رژه نیروهای مسلح خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج