جاباما
۷۰۴۲۶۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

دلیل خط خوردن نام احمدزاده از فهرست پرسپولیس

فرشاد احمدزاده به دلیل اعتراض به انتخاب کاپیتان تیم و ایجاد برخی مسائل حاشیه‌ای از فهرست پرسپولیس در بازی با السد خارج شد.

وبسایت نود: برانکو ایوانکوویچ در بازی با پارس جنوبی و در غیاب سیدجلال حسینی و حسین ماهینی از احمد نوراللهی به عنوان کاپیتان استفاده کرده و بازوبند را به این بازیکن داد تا در مراسم آغاز بازی شرکت کند.

این تصمیم برانکو با واکنش هایی از سوی فرشاد احمدزاده همراه بوده است. برانکو به دلیل سابقه بیشتر نوراللهی و همچنین با تشخیص خودش نوراللهی را به عنوان کاپیتان انتخاب کرده اما احمدزاده این تصمیم را برنتابیده و واکنش‌هایی داشته که چندان جالب نبوده است.

البته نوراللهی درحالی باسابقه تر از احمدزاده تلقی شده که تنها دوران اخیر حضور این دو بازیکن در پرسپولیس مقایسه شده است. نوراللهی لیگ چهاردهم و در زمان علی دایی به پرسپولیس پیوست اما احمدزاده یک فصل بعد از او و از ابتدای لیگ پانزدهم عضو پرسپولیس شد. نکته اما این است که احمدزاده در فصل دوازدهم هم یک سال در پرسپولیس حضور داشت و پس از آن برای خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد و سپس به جمع سرخپوشان بازگشت.

با این حال و پس از اعلام این تصمیم احمدزاده رفتارهایی را بروز داده که اگر تیم پرسپولیس در شرایط عادی بود و از نقل و انتقالات محروم نبود شاید برانکو حکم به کنار گذاشتن وی از تیم می‌داد. احمدزاده در تمرین قبل از بازی با السد هم این واکنش ها را ادامه داده و این در حالی است که برانکو به خاطر بازی دادن به احمدزاده در پست هافبک کناری و نیمکت نشین کردن مسلمان تحت فشار انتقادات است و همواره از این بازیکن حمایت کرده است.

احمدزاده دو روز قبل از بازی السد از فهرست این تیم خط خورد؛ قرار نگرفتن نام این بازیکن همیشه فیکس تیم برانکو در فهرست بازیکنان تیم تعجب برانگیز بود و برخی آن را به تصمیم برانکو برای جلوگیری از تشدید مصدومیت احمدزاده ربط دادند اما حالا خبر می‌رسد تصمیم برانکو ریشه در مسائل انضباطی داشته و برای جلوگیری از بازیکن سالاری بوده است.

احمدزاده با وجود خط خوردن از لیست بازی السد در تمرینات روز قبل از بازی هم حضور داشت و پا به پای بازیکنان در ورزشگاه آزادی تمرین کرد و حتی در صورت آسیب جزئی می‌توانست در فهرست قرار بگیرد و روی نیمکت بنشنید. این خبر روز گذشته از منابع موثق به دست ما رسید و اکنون پس از پایان بازی پرسپولیس و السد منتشر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      پس یاشاسین بـرانـکــو

    • بدون نام

      باز خدا پدرتو بیامرزه که قبل از بازی به خاطر اینکه نام ایران مهم بود منتشر نکردید....
      باریکلا

      اما اینکه برانکو یک مربی کشوری متمدن و پیرفته است شکی نیست واسه همین هـــــــر تصمیمی بگیره بهش اعتماد میکنم هر چند احمدزاده و مسلمان و خیلی دوست دارم+

    • بدون نام

      احمدزاده ادب شد که شد نشد باید اخراج شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج