جاباما
۷۰۴۳۴۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانیه جمنا به مناسبت روز ارتش

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای روز ۲۹ فروردین ماه روز ارتش را به غیورمردان دلاور و همه فرماندهان و رزمندگان ارتش و به ویژه مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا تبریک گفت.

خبرگزاری مهر: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای روز ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به غیورمردان دلاور و همه فرماندهان و رزمندگان ارتش و به ویژه مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به غیورمردان دلاور و همه فرماندهان و رزمندگان ارتش و به ویژه مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا تبریک می‌گوید.

ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بازسازی خود بر اساس مبانی ارزشمند مکتب اسلامی و بر پایه جانفشانی و حراست از استقلال و مرزهای کشورمان و رهبری حضرت امام خمینی (ره) صفحات درخشان و نورانی را در کتاب تاریخ فعالیت های خود رقم بزند و به خصوص در دوران دفاع مقدس هرآنچه داشت به میدان آورد و با همه توان و نیرو در مقابل دشمنان متجاوز ایستاد و بالاخره با حضور و همکاری و همرزمی دلاورمردان سپاه و بسیج توانست فصلی جدید در تاریخ کشورمان بگشاید و ارتشی نمونه و مکتبی و جانفشان و شهادت طلب و توانمند را به دنیا نشان دهد. و پشتوانه ای محکم برای استقلال، آزادی و امنیت کشورمان باشد.

و هم اینک نیز در پرتوی همان اعتقادات باورهای دینی و توانمندی های علمی و عملی با رهبری فرماندهی کل قوا توانسته است قدرت و صلابت خود را در دنیای کنونی به نمایش بگذارد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر پایه آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع همه جانبه از سرزمین ایران اسلامی ضمن تبریک مجدد روز ارتش، ارتقاء و توانمندی قدرت رزمی و بازدارندگی نظامی و موفقیت های روزافزون برای یکایک نیروهای موحد و رزمنده و شجاع ارتش و فرماندهان مدبر و مخلص، و فرماندهی معظم و معزز کل قوا از پیشگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارتش فدای ملت

    • بدون نام

      هنوز آوای نیایش و غرش سلاحهای ارتشیان دلاور دوران دفاع مقدس از کوههای بلند سر افرازغرب وزمین گرم وتفت کرده جنوب کشور بگوش می‌رسد آنانی که بدون هیچ چشمداشتی چه سختی ها وعذاب ها را بجان خریدند و حماسه هایی از ایثار وخود گذشتگی و اهدا خون وجان بر صفحات زرین تاریخ ایران زمین برای آیندگان به یادگار گذاشتند اما این ارتشیان سلحشور که باز مانده دفاع مقدس می باشند در دوران باز نشستگی با نتوانی ومریضی ودرد جسمی و روحی ناشی از دوران دفاع مقدس چنان در برابر گرانی و حقوق در یافتی ناچیز مچاله شده وفراموش شده اند و مسؤلین محترم فقط در سال روز جنگ و روز ارتش با صدور یک اعلامیه اکتفا کرده ودیگر هیچ!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج