۷۰۴۳۹۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شهریاری:

زمان بازپرداخت تسهیلات مسکن افزایش می‌یابد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه در نشست مشترک امروز به میزان تسهیلات و نحوه کاهش سود تسهیلات مسکن و همچنین طولانی کردن زمان بازپرداخت آنها صحبت‌های مفصلی ارائه کرد.

خبرگزاری فارس: سیدکمال‌الدین شهریاری نماینده مردم تنگستان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون خود اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون عمران در محل وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون عمران پس از اتمام صحن علنی مجلس مستقیماً به وزارت راه و شهرسازی رفتند و پس از اقامه نماز و صرف نهار جلسه‌ مشترک وزیر راه و شهرسازی، معاونان وی و رؤسای برخی سازمان‌ها و اعضای کمیسیون عمران برگزار شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه آخوندی وزیر راه درباره بحث مسکن و تأمین مالی آن و همچنین نحوه تأمین مالی برای اقشار متوسط که با تسهیلات بانکی می‌توانند برای خود خانه تهیه کنند مباحثی را ارائه کرد.

وی با تشریح دیگر اظهارات وزیر راه و شهرسازی در این نشست مشترک خاطرنشان کرد: وزیر راه همچنین به میزان تسهیلات و نحوه کاهش سود تسهیلات و همچنین طولانی کردن زمان بازپرداخت آنها صحبت‌های مفصلی ارائه کرد.

شهریاری افزود: سپس نمایندگان مجلس هم هر کدام نکته‌نظرات خود را درباره این موضوع و مسائل دیگری که مرتبط با بحث حمل‌ونقل، زیرساخت‌ها و بعضاً درباره موارد حوزه انتخابیه بود مطالبی ارائه کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در خاتمه نشست مقرر شد اینگونه جلسات برای بحث و بررسی درباره حمل‌ونقل، مسکن و تبادل‌نظر بین اعضای کمیسیون و وزارت راه و شهرسازی ادامه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      عوض بازی توی وام یه کم قیمت مسکن رو کنترل کنه که تو ماهه گذشته صد درصد قیمت هر متر خونه رفته بالا

    • بدون نام

      سود کاهش بدین ولی باز پرداخت نه، چون عمرمون دیگه کفاف قسط دادن نمیکنه، ولی از همه مهمتر قیمت افسار گسیخته مسکن مهار کنید که وام ها بی اثر شده؛ با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج