۷۰۴۴۶۶
۱۲ نظر
۵۰۱۳
۱۲ نظر
۵۰۱۳
پ

دولت احمدی نژاد در مورد ارز کلاهبراری کرد

محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مجلس درباره عملکرد احمدی نژاد در حوزه ارز گفت: به دلیل اتفاقاتی که در سال ١٣٩١ در دولت آقای احمدی‌نژاد افتاد، حساب ارزی دچار یک عدم اطمینان شده است.

تابناک: محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مجلس درباره عملکرد احمدی نژاد در حوزه ارز گفت: به دلیل اتفاقاتی که در سال ١٣٩١ در دولت آقای احمدی‌نژاد افتاد، حساب ارزی دچار یک عدم اطمینان شده است. الان هم حساب ارزی داریم، اما کسی ارز خود را در آن نمی‌گذارد؛ در سال ٩١ وقتی افراد برای دریافت ارزی که در حساب ارزی خود گذاشته بودند، به بانک مراجعه کردند، به آنها گفته شد که ارز نداریم و وقتی با اصرار مواجه شدند، گفتند ریال می‌دهیم، آن هم ریال به رقم دلار مبادله‌ای.

این خطای فاحشی بود؛ این کلاهبرداری و له‌کردن منافع بخش خصوصی در اقتصاد بود.او در بخشی دیگر از گفتگویش با شرق گفت: ما الان می‌گوییم چون آن تجربه تلخ وجود دارد، کسی حساب ارزی باز نمی‌کند و در خارج از کشور ارز خود را نگه می‌دارد. ضمن اینکه اگر التهابات موجب افزایش قیمت شود، برای آنها انتفاع هم دارد. چون با تأخیر ارز را وارد کشور می‌کنند؛ مثلا یک‌زمان نرخ ارز چهار‌هزار تومان بود و بعد به پنج‌هزار تومان رسید.

این فرد به راحتی می‌تواند ارز را زمانی که گران شد وارد کشور کند و منتفع شود. طرح مجلس برای گشایش حساب سپرده ارزی، تأکید دارد که باید این حساب با تضمین بانک مرکزی گشوده شود. در واقع، هرکسی ارز خود را به بانک‌های عاملی که بانک مرکزی معرفی کند، تحویل بدهد، همان ارز را در هر تاریخی که بخواهد تحویلش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آسیب هایی که احمدی نزاد به این کشور زد تا قرن ها جبران نخواهد شد

    • حسن

      درغگویی در سیستم مالی کشور نهادینه شده است ،ودولتها مبلغ کلانی از طریق تورم از اموال مردم برداشت نموده اند،واعتماد مردم به پول واسناد ومدارک بانکی ودولتی از بین رفته است،مثل سهام فروشی برخی پتروشیمیها که احداث کارخانه فقط یک بلف بود،یا همین نمونه ذکر شده در خبر ،پول کشور مانند یک کودک ... ،هرشب که می خوابد ،فردایش خود را خیس کرده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدام پتروشیمی بلوف بود ؟ چرا دروغ منتشر می کنید؟

      • بدون نام

        اگر پتروشیمی دروغ بود که تا حالا سهامدارانش مثل سپرده گذاران موسسات اعتباری ها خود را هلاک کرده بودند با تظاهرات و ....

    • بدون نام

      کلاهبرداری طبق قانون بنفع خود میباشد وتو خودت کلاهبرداری که نخوانده ونسنجیده ور میزنی

    • بدون نام

      احمدی نژادچکارنکردکه گندش تاسالها گریبانگیر مملکت وملت ایثارایران نشده باشدآخریش هم پای نابودی انقلاب بانام انقلاب که ماازهرنظرسرمایه ای بالا ازانقلاب نداریم.
      مرگ بر ضد ولایت مطلقه فقیه

    • بدون نام

      مگه ما بخش خصوصی داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عملا بخش خصوصی ما بازار عقب مونده و خسته و دلال مسلکه و نه رقابتی و نه متمایل به ریسک و پیشرفت. اونا همیشه منتظر و نیازمند حمایت دولت ها هستند

    • بدون نام

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه

    • حمید

      با سلام آقای پورابراهیمی شما بهتر می دانید که ناتوانی تیم اقتصادی دولت و زندگی اشرافی بعضی از آقایان این بلا را سر مردم و اقتصاد آورده است . مجلس باید به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نموده و یک اقدام انقلابی کند.
      حق الزحمه امتحانات فرهنگیان دو سال است پرداخت نشده، و.... لطفا به این مشکلات رسیدگی کنید.در افزایش حقوقهای امسال چرا بین وزارتخانه ها تبعیض وجود دارد. مگر کارمند ها باهم فرق می کنند. چرا مدیران باید حقوقهای بالا بگیرندو معلم مظلوم که تربیت کننده جامعه است وضعیت معیشتی خوبی نداشته باشد. بچه های مدیران و دولتمردان خونشان رنگین تر از خون فرزندان کارمندان و کارگران دیگر است.فردای قیامتی هم وجود دارد و اینها حق الناس است. به گفته مقام معظم رهبری مدیران و دولتمردان چقدر به ارزشهای دهه شصت پای بند هستند؟وبه آن عمل می کنند؟
      عملکرد رئیس بانک مرکزی در بازنشستگی معاون خود و دادن پول میلیاردی به وی و برگرداندن دوباره به سرکار را بررسی کنید و اگر واقعیت دارد این نامحرمان و نااهلان را از سیستم برکنارکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترین ها چرا کامنت طولانی و کارشناسی بنده رو در پاسخ به این دوستمون حذف کرده در حالیکه هیچ توهینی نداشت و اتفاقا خیلی عمیق و ریشه ای بود؟ لطفا کامنتی رو که حذف کردید دوباره بزارین

    • ای خدا

      احمدی نژاد چه کارهایی که نکرده کشور را نابود کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج