جاباما
۷۰۴۵۴۹
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

رضایی: همه ایران می‌دانند «قطبی» سیاه‌باز است

مدافع پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان از خدایشان هم باشد که در این تیم بمانند، حالا هرکسی که نمی‌خواهد بماند؛ یا علی.

خبرگزاری میزان: شیث رضایی در خصوص شرایط این روز‌های پرسپولیس، بحث جدایی برخی از بازیکنان پرسپولیس از این تیم، شایعه بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا در مورد وضعیت پرسپولیس صحبت کن.

پرسپولیس از نظر آماری شرایط خوبی دارد، قهرمان ایران شده در آسیا هم به عنوان صدرنشین صعود کرد. البته این را باید مدنظر داشته باشیم که تیم‌ها در طول فصل دچار فراز و نشیب می‌شوند و پرسپولیس هم در مقطعی از فصل این اتفاق برایش افتاد، اما در کل عملکرد پرسپولیس در این فصل برای من لذت‌بخش بود.

*بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس هم در حالیکه پنجره نقل و انتقالات بسته است بسیار داغ شده نظر تو راجع به این مسئله چیست؟

من این روش را قبول ندارم که بیاییم به بازیکن التماس کنیم که قراردادش را تمدید کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان از خدایشان هم باشد که در این تیم بمانند. حالا هرکسی که نمی‌خواهد بماند؛ یا علی! امثال ما هرچه داریم از پرسپولیس است و نباید سر این تیم و باشگاه منت بگذاریم.

*در خصوص اختلافاتی که بین مسلمان و برانکو به‌وجود آمده چه نظری داری؟

تا در این خصوص چیزی را به‌صورت قطعی ندانم صحبت نمی‌کنم، چون نمی‌شود با شایعات در این خصوص حرف زد و با قطعیت صحبت کرد. در ضمن نمی‌توانم به هیچ بازیکنی هم توصیه‌ای بکنم، چون بازیکنان باید افتخار کنند که عضوی از مجموعه بزرگ پرسپولیس هستند.

*چند روز گذشته شایعه شده که قرار است دوباره افشین قطبی در فوتبال ایران حضور پیدا کند...

من با قطبی کار کردم و خیلی‌های دیگر هم در پرسپولیس و تیم ملی با او کار کردند. همه می‌دانند که قطبی سیاه‌باز است. اگر آن سال هم پرسپولیس با قطبی قهرمان شد این قهرمانی را مدیون حمید استیلی هستیم و قطبی نقشی در این موفقیت نداشت. من عادت ندارم پشت سر کسی صحبت کنم و رو در رو حرف‌هایم را می‌زنم. دست قطبی برای همه رو شده و دیگر چیزی برای عرضه ندارد.

*چرا در مورد قطبی این نظر را داری؟

من یک سوال از شما دارم، مگر می‌شود تیمی قهرمان شود و فصل بعد ۹ بازیکن از آن تیم جدا شوند؟ خب این نشان می‌دهد ایراد از قطبی بوده که نتوانسته با بازیکنان ارتباط بگیرد.

*درچند وقت گذشته برای فرشاد احمدزاده مسائل حاشیه‌ای به‌وجود آمد، نظر تو در این خصوص چیست؟

من کاری به این داستان‌ها و حرف‌ها ندارم و فقط این را می‌دانم که هرکس برای خودش زندگی خصوصی دارد و ما نباید وارد زندگی خصوصی کسی شویم.

*اتفاقا در مورد استقلالی‌ها هم چنین اتفاقی رخ داد و تصاویری از حنیف عمران‌زاده و فرزاد حاتمی منتشر شد که در حال استعمال قلیان بودند.

اینکه یک فوتبالیست و ورزشکار در انظار عمومی چنین کاری بکند اصلاً خوب نیست. مگر این افراد نمی‌توانند در خانه خودشان چنین کاری بکنند. کلاً این رفتار‌ها برای فوتبالیست خوب نیست. من هم در دوران بازی و در زندگی ورزشی‌ام اشتباهاتی داشتم، اما در کل خوب نیست که مردم بخواهند در زندگی دیگران سرک بکشند.

*پرسپولیس به احتمال زیاد از پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌ماند به نظرت در این شرایط که باشگاه نمی‌تواند بازیکن بگیرد هواداران باید چکار کنند؟

مسلماً هواداران پرسپولیس بسیار فهیم هستند و باید این را بدانند که ممکن است در این شرایط تیم افت کند پس باید حواسشان به تیم باشد.

*دو هفته به پایان مسابقات لیگ یک مانده و دو تیم مازندرانی خونه به خونه و نساجی شانس صعود به لیگ برتر را دارند. تو به‌عنوان یک مازندرانی دوست داری کدام تیم لیگ برتری شود؟

برای من فرق چندانی نمی‌کند و فقط دوست دارم یک تیم مازندرانی لیگ برتری شود. البته احساس قلبی‌ام دوست دارد نساجی را در لیگ برتر ببیند، اما نباید زحمات خونه به خونه را هم نادیده بگیریم. در کل جای یک تیم مازندرانی در لیگ خالی است.

*در این چند وقت گذشته شایعه شد که در لیگ یک بحث تبانی یا چنین اتفاقاتی وجود دارد تو به‌عنوان کسی که در لیگ یک بازی کردی این مسئله را قبول داری؟

کاملاً‌ این مسائل در لیگ یک وجود دارد، اما من که نباید به آن رسیدگی کنم.

*نکته جالب در مورد فوتبال ایران این است که فوتبالیست مازندرانی با کیفیت زیاد داریم چرا اینطور است.

مازندرانی‌ها استعداد عجیبی در فوتبال دارند و همه خوب هستند، اما خب خودشان هم می‌دانند که هیچ کدامشان شیث رضایی نمی‌شوند. رامین رضاییان می‌گفت که من الگویش بودم، شجاع خلیل‌زاده کنترل کردن‌هایش را از من تقلید می‌کند و پور علی‌گنجی هم عاشق پاس دادن من است (باخنده).

*در ایام نوروز سری پنجم سریال پایتخت پخش شد. خیلی از مازندرانی‌ها نسبت به اینکه با لهجه آنها شوخی شده بود ناراحت بودند، نظر تو چیست؟

من مشکلی با این مسئله نداشتم و اصولاً از هرچیزی که پدر و مادرم را بخنداند استقبال می‌کنم.

*هفته پیش بود که ویدئوی جالبی از بیرانوند پخش شد که در آن برای کریستیانو رونالدو کری خوانده بود. نظر تو در این خصوص چیست؟

بعد از این کری خواندن رونالدو یک گل ۴۰ متری برای بیرانوند کنار بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا انگشت طلا...

    • pedram

      همه شیث رضایی میشناسن کن سلامت روان نداره اونوقت درمورد قطبی بد میگه اصلا همه الگوشون تویی خصوصا تو اخلاق

    • بدون نام

      زر نزن عقده ای بدبخت .... هنوز مرگ اولادی یادمون نرفته

    • امین تاجی

      مگه هنوز زنده ای خخخه

    • مهدی

      بلاخره شیث رضایی ی ادم معلوم الحاله و تعجبی از حرفاش نباید کرد

    • بدون نام

      فقط برای پرسپولیس حاشیه درست کردی. قطبی بدبود علی دایی چطور؟؟! اگه قطبی بدبود که لیگ ژاپن وچین بهش تیم نمی‌دادند. استیلی هم که سابقه ش مشخصه

    • بدون نام

      شیث رضایی دیگه چه خریه

    • بدون نام

      عقده ای چطور در مورد احمد زاده نظری نداشتی ولی در مورد حنیف میگی میتونه تو خونه قلیون بکشن؟ تو غلط کردی بی فرهنگ بی تربیت لنگی! من نمیدونم چرا باید با کسی که با اون حرکت زشت آبروی ایران رو برد شما هر هفته مصاحبه بالا بلند انجام میدین کمبود شخصیت دارید یا از این آقا پولی چیزی می سلفید؟

    • بدون نام

      دقیقا درست گفتی همه ایران قطبی رو میشناسن والبته تورو هم میشناسن قطبی انسان باشخصیت وبافرهنگی بود که همین الان تولیگ چین تیمش نتایج خیلی خوبی گرفته شیث رضایی هم یه ادم معلوم الحاله که همه مردم میشناسنش وکارهای زشت وفرهنگ پایینش رو هم به یاد دارن

    • بدون نام

      مصاحبه با چنین افرادی نشون میده که امثال قطبی برای کار در کشورشون مشکلات زیادی دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج