جاباما
۷۰۴۶۸۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تیام- تبریزی؛ دوئل آقای گلی و خوشبختی در آسیا

پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۸ امروز با معرفی آخرین تیم صعود کننده به پلی آف از شرق قاره بسته می شود تا از این پس بازی ها با جذابیت بیشتری پیگیری شود.

ورزش سه: در شرایطی که چهره ۱۵ تیم از ۱۶ تیم حاضر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان مشخص شد تا تنها یک تیم دیگر امروز از شرق قاره مجوز رسیدن به جمع تیم های برتر را دریافت کند رقابت برای کسب عنوان آقای گلی آسیا میان مهاجمان سرشناس و گران قیمت حاضر به اوج خود رسیده است، جایی که در جمع مهاجمان حاضر در تیم های ایرانی هم یکی دو نفر هستند که در این جدول هنوز شانس رقابت دارند.

در پایان مرحله گروهی این بغداد بونجاح مهاجم الجزایری و گران قیمت السد قطر است که در حال حاضر با ۷ گل زده به تنهایی بر صدر جدول تکیه زده و مدعی اول آقای گلی محسوب می شود. این بازیکن که در روز پایانی رقابت ها در ورزشگاه آزادی تلاش زیادی کرد تا مانع شکست السد و از دست دادن صدر جدول مقابل پرسپولیس شود اما در گلزنی ناکام ماند، حالا در پلی آف باید در تقابل با الاهلی عربستان همچنان موتور گلزنی اش را روشن نگه دارد تا آقای گلی آسیا را از دست ندهد.

در تعقیب این گلزن الجزایری دو مهاجم سرشناس با ۶ گل زده قرار دارند، مهاجمانی که با تیم های خود به پلی آف رسیده اند و این بخت را دارند که برای رسیدن به آقای گلی از مهاجم السد سبقت بگیرند. مارکوس برگ بازیکن سوئدی از العین در کنار یوسف العربی ملی پوش مراکشی باشگاه الدحیل هر کدام با ۶ بار گلزنی جایگاه دوم جدول برترین گلزنان این فصل لیگ قهرمانان را به صورت مشترک در اختیار دارند.

اما در جایگاه سوم جدول برترین گلزنان حسرت بزرگ برای مهدی طارمی ملی پوش ایرانی الغرافه برجا ماند که با حذف تلخ از مرحله گروهی نمی تواند در این فصل بیشتر از ۵ گل به ثمربرساند تا همچون فصل قبل شانس آقای گلی را تا روزهای پایانی حفظ کند. ستاره بوشهری الغرافه که آخرین گل این فصل را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه تراکتورسازی کرد در کنار دژان دامیانوویچ صربستانی از سوون سامسونگ کره و ریکاردو گولارت برزیلی از باشگاه گوانگ ژو مردان پنج گله آسیا هستند که برخلاف طارمی دو مهاجم دیگر شانس رسیدن به مدعیان اصلی آقای گلی در پلی آف را دارند.

اما از تیم های ایرانی صعود کننده به مرحله پلی آف نیز هستند بازیکنانی که شانس آقای گلی را دارند، مهاجمانی که به عنوان امید اول گلزنی استقلال و ذوب آهن جنگ دیدنی در دو بازی رفت و برگشت با هم خواهند داشت تا هم زمینه صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا را فراهم کنند هم برای رسیدن به مدعیان آقای گلی خیزبلندی داشته باشند. مامه بابا تیام سنگالی از استقلال و مرتضی تبریزی از ذوب آهن مهاجمان چهارگله در لیگ قهرمانان آسیا هستند که جایگاه چهارم برترین گلزنان آسیا را در کنار چند مهاجم سرشناس دیگر به خود اختصاص داده و تقابل آنها در دو بازی اردیبهشت ماه در اصفهان و تهران دیدنی خواهد بود.

جدول کلی برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۱۸ تا به اینجای رقابت ها به شرح زیر است:

تیام- تبریزی؛ دوئل آقای گلی و خوشبختی در آسیا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      باید امسال درس خوبی به فوتبال بکش زیرش قلعه نویی بدیم
      استقلال برنده است شک نکنید

      پاسخ ها

      • رضا

        ذوب اهن برندست خواهید دید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج