۷۰۴۶۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ویژگی‌های پرچمداران بعدی سامسونگ لو رفت!

گزارش‌های به دست آمده از سوی منابعی از کره جنوبی، کار طراحی دو گوشی هوشمند و پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس به اتمام رسیده است و در مرحله بعدی وارد اقدامات تولید نهایی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: اخبار منتشره حاکی است که طراحی گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس در مراحل پایانی خود به سر می‌برد.

ویژگی‌های پرچمداران بعدی سامسونگ لو رفت!

به گزارش وب سایت gsmarena، گزارش‌های به دست آمده از سوی منابعی از کره جنوبی، کار طراحی دو گوشی هوشمند و پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس به اتمام رسیده است و در مرحله بعدی وارد اقدامات تولید نهایی می‌شود.

طرفداران سامسونگ همواره از طرفداران سایر برندهای فعال در زمینه تکنولوژی بیشترند و در شبکه‌های اجتماعی نیز بارها اعلام کرده‌اند که در انتظار مشاهده و عرضه نهایی پرچمدار جدید سامسونگ به سر می برند.

این پرچمدارهای جدید گویا از صفحه نمایش اینفینیتی برخوردارند که در این میان، اندازه نمایشگر این دو پرچمدار به ترتیب حدود ۰.۰۳ اینچ و ۰.۰۸ اینچ نسبت به نسخه‌های قبلی خود یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بزرگ‌ترند. بجز این مساله، چیز دیگری از شکل و ظاهر این دو پرچمدار تغییر چندانی نخواهد داشت.

بنابراین باید انتظار داشته باشیم که گلکسی اس ۱۰ نمایشگری معادل ۵.۸ اینچ و اس ۱۰ پلاس صفحه نمایشی ۶.۳ اینچی داشته باشند. پشت گوشی نیز حسگر اثرانگشت حذف خواهد شد و به زیر نمایشگر منتقل می‌شود. دقیقا همانند کاری که مدتهاست سایر غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های سازنده گوشی انجام می‌دهند و صفحه نمایش را با حسگر اثرانگشت یکپارچه کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج