۷۰۴۷۱۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عبداللهی : صعود از گروه مرگ راحت نبود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:صعود از گروه مرگ اصلا کار راحتی نبود ولی ای کاش به ذوب‌آهن نمی‌خوردیم چون یک تیم ایرانی از این مرحله حذف می‌شود.

خبرگزاری فارس: نصرالله عبداللهی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از برتری این تیم مقابل الهلال و اتفاقاتی که در راه بازگشت در فرودگاه کویت رخ داد صحبت‌های زیر را انجام داد.

استقلال مقتدرانه به مرحله بعد صعود کرد و نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

خوشبختانه بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و خیلی تلاش کردند ضمن آنکه باید از همه آنها تشکر کرد. صعود به عنوان تیم اول در گروه مرگ کار راحتی نبود.

ظاهراً بازیکنان پاداش هم گرفته‌اند.

بله، مدیرعامل باشگاه روز گذشته به بازیکنان پاداش بردها را پرداخت کرد.

ظاهراً بازیکنان از وضعیت دریافتی‌شان ناراحت هستند و به طور مثال وریا غفوری در اینستاگرامش مطلبی را منتشر کرد که بازیکنان از سوی هیچکس حمایت نمی‌شوند.

بازیکنان دیروز پاداش گرفتند و مطالباتشان را هم در آینده دریافت خواهند کرد. چیزی که مهم است اینکه در یک ماه آینده کار بسیار سختی داریم و همه زحمت بازیکنان در یکسال گذشته در یک ماه آینده به بار خواهد نشست. ما هم باید در جام حذفی، هم در مسابقات پایانی لیگ برتر و هم مسابقات حساس لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم و طبعاً کار سختی داریم. باشگاه هم حواسش به وضعیت بازیکنان هست و برای پرداخت مطالبات آنها تلاش خواهد کرد.

پس ماجرای ناراحتی‌ها چیست؟

شاید برخی از بازیکنان در ذهن این موضوع را داشته باشند که اگر لیگ تمام شود مطالباتشان فراموش شود در حالیکه اینگونه نیست و باشگاه به دنبال تهیه پول برای بازیکنان است و از سوی دیگر هم قرارداد استقلال با اسپانسر به شکلی است که در یک مدت زمان معین به باشگاه پول می‌دهد. تا پول پرداخت شود بازیکنان هم مطالباتشان را می‌گیرند.

ماجرای پروپیچ هم ظاهراً دردسر شده است.

دردسر هر روز برای باشگاه است. چه بازیکنان ایرانی و چه خارجی‌ها طلبشان را می‌خواهند، باشگاه هم سعی کرده به شکلی کار را مدیریت کند و بعضی مواقع با این مشکلات هم مواجه خواهد شد.

حتماً می‌دانید که به ذوب‌آهن خوردید و یک نماینده از ایران حذف خواهد شد.

کاش به ذوب‌آهن نمی‌خوردیم. کاش آنها اول می‌شدند و با تیم دوم این گروه بازی می‌کردند. چون دوست ندارم نماینده ایران حذف شود اما در هر صورت تیمی که می‌خواهد بالا برود باید در مقابل همه تیم‌ها تلاش کند.

ماجرای فرودگاه و جا ماندن شما چه بود؟

از این اتفاقات همیشه می‌افتد. دیدید که وقتی می‌خواستیم به کویت برویم مجبور شدیم در عربستان فرود بیاییم. قرار نیست همیشه همه اتفاقات خوب صورت بگیرد و ممکن است بعضی مواقع مشکلاتی به وجود بیاید.

اما ظاهراً حسینی ناراحت شده بود و در صفحه شخصی‌اش نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

به جز حسینی من و فرشید اسماعیلی و ۲ نفر دیگر از اعضای دیگر تیم هم بودیم. ماجرا مقداری پررنگ شده بود ولی آنقدرها هم حسینی ناراحت نبود. اتفاقاً او آنجا با اسماعیلی کلی بگو و بخند هم داشت. قرار بود ما با یک پرواز بزرگ به تهران برگردیم ولی اعلام کردند که هواپیما کوچکتر شده و تا جایی که می‌شد اعضای تیم را به تهران برگرداندیم بعد هم ما از طریق دوبی به تهران برگشتیم. بعضی مواقع این اتفاقات می‌افتد اما نباید زیاد به آن دامن زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گروه مرگ هههههههههههههههههههخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخوای مردم از خنده وایییخخخخخخخخخخهههههههههههععهخخخخخخخخخخخخخخ گروه مرگ الهلال بدون برد دوازده بازیکن اصلیش مصدوم وای

    • بدون نام

      دوسه تا بازی رو باگل به خودی بردن که این حرف هارونداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج