جاباما
۷۰۴۷۴۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اینستاگرام به فروشگاه ویندوز ۱۰ موبایل بازگشت

اگر به یاد داشته باشید، ۳ روز پیش در خبرها اعلام شد که مایکروسافت، برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدئوی پرطرفدار، یعنی اینستاگرام را از فروشگاه ویندوز ۱۰ موبایل حذف کرده است. این اتفاق در حالی افتاد که نسخه v.۳۰ این برنامه اخیراً در فروشگاه مایکروسافت قرار گرفته بود.

وبسایت سخت افزار - سیمین نوربخش: اگر به یاد داشته باشید، ۳ روز پیش در خبرها اعلام شد که مایکروسافت، برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدئوی پرطرفدار، یعنی اینستاگرام را از فروشگاه ویندوز ۱۰ موبایل حذف کرده است. این اتفاق در حالی افتاد که نسخه v.۳۰ این برنامه اخیراً در فروشگاه مایکروسافت قرار گرفته بود. حالا اما با گذشت چند روز، اینستاگرام دوباره به فروشگاه ویندوز ۱۰ موبایل بازگشته است، با این تفاوت که نسخه v.۱۰ آن که قدیمی تر به حساب می آید، جای نسخه جدید را گرفته است.

اینستاگرام به فروشگاه ویندوز ۱۰ موبایل بازگشت

حالا کاربران در نسخه v.10 تعدادی از قابلیت های این برنامه که در نسخه جدیدتر ایجاد شده بود را از دست داده اند، البته این نگرانی بزرگی برای آنها نخواهد بود و از طرف دیگر کاربران می توانند از طریق برنامه به سایت نیز دسترسی داشته باشند.

همه این ها به چه معنی است؟

به احتمال زیادی معنای خاصی ندارد. متاسفانه ویندوز 10 موبایل تقریباً یک سیستم عامل مرده به حساب می آید که تنها آپدیت های امنیتی را تا سال آینده دریافت خواهد کرد. این زمان برای کاربران این پلت فرم کافی است تا تصمیم بگیرند قصد مهاجرت به کدام سیستم عامل را دارند، اندروید یا iOS. این ماجراها اخیرا برای توسعه دهندگان نرم افزارها به امری عادی تبدیل شده است که ابتدا پشتیبانی را قطع کرده و سپس بعد از انجام برخی تغییرات دوباره برنامه را در دسترس قرار می دهند. حتی این مورد در انتشار برخی از نسخه های insider توسط مایکروسافت رخ داده بود که ابتدا نسخه ای از آن ناخواسته منتشر شده بود و سپس بعد از حذف آن و اعمال برخی تغییرات در بروزرسانی جدیدی دوباره ارائه شد. در نهایت اگرچه اکنون اینستاگرام در حال حاضر برای این سیستم عامل در دسترس می باشد اما ممکن است حتی روز آینده دوباره شاهد حذف آن باشیم و از این رو اگر با چنین مشکلی روبرو هستید، بهتر است به عنوان تصمیمی جدی به دنبال سیستم عامل جدیدی باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج