۷۰۴۷۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نیازمند: تا آخر عمر در پیکان نمی‌مانم

تیم پیکان در دو بازی حساس هفته های بیست و هفتم و بیست و هشتم از رقابت و کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا عقب ماند هرچند این تیم هنوز روی کاغذ شانس رسیدن به سهمیه را دارد.

ورزش سه: پیکان در این فصل شرایط خاصی را سپری کرد. این تیم در نیم فصل اول هفته های متوالی پیروز شد و سپس ده هفته رنگ برد را ندید. این تیم با این وجود در حال حاضر یکی از تیم های بالانشین جدول است و در رده پنجم قرار دارد و این نیز می تواند نتیجه خوبی برای این تیم باشد که فصل گذشته را در رده ششم به پایان رساند. پیام نیازمند دروازه بان جوان پیکان در این فصل یکی از مهره های تاثیرگذار مجیدجلالی بوده است. او حتی در دو بازی اخیر که پیکان برابر صنعت نفت شکست خورد و برابر استقلال خوزستان به مساوی رسید نیز با عکس العمل هایش یکی از بهترین هایش تیمش بود. او درباره شرایط اینروزهای پیکان گفت:« تمرینات منظمی را برگزار می کنیم تا بتوانیم در دو هفته باقیمانده نتایج خوبی بگیریم.»

او درباره نتایج پیکان در این فصل گفت:« ما فراز و نشیب زیادی داشتیم و بعد از هفت برد پیاپی در نیم فصل اول ، متاسفانه نتوانستیم ده بازی را ببریم و همین ما را خیلی عقب انداخت. شاید اگر از آن ده بازی یکی دو تا برد می آوردیم امروز شرایطمان در جدول متفاوت بود و می توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. ما البته بعد از آن ده بازی توانستیم ۵ برد به دست بیاوریم اما در دوبازی سخت آخرمان برابر صنعت نفت و استقلال خوزستان نتوانستیم پیروز شویم.»

دروازه بان پیکان درباره عکس العمل های خوبش به خصوص در بازی برابر نفت آبادان گفت:« خداراشکر با تدابیر کادرفنی و آقای داوود فنایی همیشه از لحاظ بدنی و روحی آماده هستم. در بازی با آبادان هم متاسفانه خیلی زود گل خوردیم و با این گل زودهنگام شیرازه تیممان از هم پاشید. با این حال در آن بازی لطف خدا شامل حالم شد و توانستم ۷-۸ سیو خوب داشته باشم.» او افزود: « متاسفانه این سیو ها هیچ لذتی نداشت. وقتی بازی تمام شد با اینکه عملکردم خوب بود اما به هیچ وجه خوشحال نبودم.»

او درباره دو بازی آینده تیمش هم گفت:« ما دو بازی دشوار برابر استقلال و سایپا داریم اما اگر در این دوبازی برنده شویم این احتمال هست که سهمیه بگیریم.» او همچنین گفت:« البته خیلی سخت است چرا که تیم جوانی داریم و استقلال و سایپا هم تیم های بسیار آماده و پرمهره ای هستند.با این حال من و دیگر بازیکنان سرشار از انگیزه هستیم و می خواهیم در این بازی های باقیمانده خودمان را نشان بدهیم.»

نیازمند در این رابطه که امسال دروازه بان های خوبی در فوتبال ایران هستند گفت:« امسال خیلی سطح رقابت گلرها بالا رفته است. بیرانوند، سید حسین حسینی و رشید مظاهری گلرهای خوبی هستند و فراز و نشیب کمی داشته اند. من هم سعی می کنم با بازی های خوب و تلاش زیاد نظر آقای کی روش را هم جلب کنم.»

او که از تیم پایه های پیکان کارش را شروع کرده و هنوز هم در این تیم بازی می کند درباره آینده اش گفت:« بله من از رده پایه در پیکان بودم و این جا مثل خانه ام می ماند اما دلیل نمی شود که از بچگی در پیکان بوده ام بخواهم تا آخر عمر هم در این تیم بماند.» او اضافه کرد:« در پایان فصل قراردادم با پیکان تمام می شود اما هنوز برای آینده ام تصمیم نگرفته ام.»

پیام نیازمند که در سن وسال خدمت سربازی هم هست و حتی گفته می شد در نیم فصل ممکن است به تراکتورسازی بپیوندد گفت:« فعلا دانشجو هستم اما فکر می کنم با معافیت تحصیلی و یک سال سنوات فقط یک فصل دیگر بتوانم بدون اینکه سربازی بروم بازی کنم. در نیم فصل حرف و حدیث هایی بود اما هیچ پیشنهاد رسمی داده نشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج