جاباما
۷۰۴۸۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آماده‌ترین وریا؛ دفاع خوب، حمله خوب‌تر

وریا غفوری بلافاصله بعد از مصدومیت درخشش را شروع کرد و اجازه نداد نمایش آمادگی‌اش حتی برای یک بازی به تاخیر بیفتد.

وبسایت نود: وریا بلافاصله بعد بازگشت از مصدومیت موفق شد گل سه امتیازی برابر الهلال را بزند. شفر که نمی‌خواست از نعمت حضور او محروم باشد حیدری را در سمت راست قرار داد و وریا را به عنوان وینگر، جلوتر از خسرو به زمین فرستاد. غفوری اما به خوبی پاسخ شفر را در نقش جدیدش داد. وریا در بازی با الهلال دو شوت زد که هر دو هم در چارچوب بود. تنها پاس کلیدی او هم راهی به دروازه الهلال نداشت. نگاهی به تاچ‌مپ غفوری در بازی با الهلال نشان می‌دهد او نقش ویژه‌ای در حملات استقلال داشته و بیشتر از هر بازیکن دیگری در باکس دفاعی الهلال صاحب توپ شده است. غفوری ۸ بار در این محوطه به توپ دسترسی داشته و این در حالی‌ست که تیام مهاجم آبی‌ها فقط ۴ بار -نصف غفوری- در این باکس صاحب توپ شده است.

آماده‌ترین وریا؛ دفاع خوب، حمله خوب‌تر

فرشید اسماعیلی هم دیگر بازیکن استقلال است که تاچ‌مپ‌اش نشان می‌دهد ۴ بار در باکس الهلال به توپ رسیده است. این اثرگذاری وریا نشان می‌دهد مدافع راست استقلال که آماده‌ترین روزهای خود را می‌گذراند عطش فوق‌العاده‌ای برای حضور در حملات آبی‌ها دارد. وریا که مدافعی مستحکم و مورداعتماد شفر و کی‌روش است‏‌، حالا در نقش وینگر راست هم درخشیده و نشان داده توانایی‌های قابل توجهی دارد. غفوری پیش از این هم برای مثال در بازی دربی با وجود این که مدافع راست بود با حضور در باکس دفاعی سرخپوشان برای استقلال گل زد. البته بعید است وریا در تیم ملی نیاز به این حجم حضور در بخش تهاجمی داشته باشد اما قطعا از اصلی‌ترین مهره‌های شفر برای گذر از سد ذوب‌آهن و رسیدن به جمع ۸ تیم برتر آسیا خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج