جاباما
۷۰۴۸۲۵
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

خرید و فروش چک پول تقلبی با نصف قیمت

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد از دستگیری چهار توزیع کننده چک پول های جعلی در تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد از دستگیری چهار توزیع کننده چک پول های جعلی در تهران خبر داد.

سرگرد محمد آقا احمدی دراین باره گفت: مدتی قبل تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری و طرح شکایت اعلام کردند که چک های دریافتی در داد و ستدهایشان جعلی است که بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری جاعل یا جاعلان و نیز توزیع کنندگان این چک پول ها در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات از سوی مأموران کلانتری تصریح کرد: مأموران انتظامی درحال گشت زنی در سطح حوزه استحفاطی خود بودند که متوجه تردد مشکوک تعدادی از افراد به یک خانه شدند و به شکل نامحسوس اقدام به بررسی آن کرده و متوجه شدند که با توجه به شواهد موجود به احتمال زیاد این منزل مسکونی، محل اختفای مجرمان است.

رییس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده از سوی ماموران در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، گفت: با اخذ مجوز از مقام قضایی تیمی از ماموران کلانتری برای بازرسی از مخفیگاه و دستگیری متهمان به اعزام شده و موفق شدند در عملیات خود چهار متهم را دستگیر و در مخفیگاهشان تعداد هفت چک پول تقلبی را کشف و ضبط کنند.

آقا احمدی با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان در بازجویی انجام شده اقرار کردند که به ازای دریافت ۱۰ میلیون ریال چک پول از جاعلان، پنج میلیون ریال پرداخت کرده و سپس این چک پول ها را به مبلغ ۶.۵ میلیون ریال به مشتریان خود می فروختند.

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود اقرار کردند که تا کنون ۱۰۰ میلیون ریال چک پول جعلی توزیع کرده‌اند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • esmaili

      نابودی یک اقتصاد و یک داد وستد از همینجا سرچشمه میگیره.در این اوضاع بد اقتصادی و تنزل ارزش پول ملی که ساعتی شده چاپ چک و توزیع بی پشتوانه چک پول و اسکناس تقلبی باعث بیشتر شدن تورم و کاهش ارزش پول میشه که این یعنی بازی با جان و مال و حیثیت مردم....شایسته است ریشه مفسدین اقتصادی را قطع کرد.مقام محترم قضایی لطفا اشد مجازات را تعیین بفرمایید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج