۷۰۴۹۱۶
۳۰ نظر
۵۰۰۱
۳۰ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا کی‌روش قهرمانی پرسپولیس را تبریک نگفت؟

بعد از قطعی شدن عنوان قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم، تقریبا همه نهادهای رسمی مرتبط با این باشگاه و لیگ ایران، کسب این افتخار را به سرخپوشان تبریک گفتند.

روزنامه گل: بعد از قطعی شدن عنوان قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم، تقریبا همه نهادهای رسمی مرتبط با این باشگاه و لیگ ایران، کسب این افتخار را به سرخپوشان تبریک گفتند؛ از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کشورمان تا کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی شخص رییس فیفا. با این همه اما بین همه تبریک و تهنیت‌ها جای پیام یک نفر خاص خالی بود؛ کارلوس کی‌روش! سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان طی سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به موفقیت تیم‌های ایرانی در مسابقات باشگاهی داشته و معمولا کسب عناوین قهرمانی از سوی آنها را شخصا تبریک گفته است. البته لحن این پیام‌ها با هم متفاوت بوده است. مثلا کی‌روش که ظاهرا دو سال پیش خیلی از قهرمانی استقلال خوزستان با عبدا... ویسی خوشحال شده بود، به شکل ویژه‌ای به این باشگاه تبریک گفت و اسم ویسی را هم با صفت «سختکوش» در پیامش گنجاند. او چند روز بعد وقتی عبدالله را در محل تمرینات تیم ملی دید، دست او را جلوی خبرنگاران و عکاس‌ها بالا برد و بار دیگر به وی تبریک گفت.


پارسال هم وقتی نفت تهران با علی دایی عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست آورد، کی‌روش پیام ویژه‌ای برای او صادر کرد که شاید با توجه به استانداردهای روحی این مربی، احساسی‌ترین پیام او در این سال‌ها بوده باشد. کی‌روش در فیس‌بوکش نوشت: «دوستان عزیز، اجازه دهید پیام ویژه‌ای بفرستم به علی دایی و نفت تهران بابت قهرمانی در جام حذفی. دستاورد بزرگی بود؛ تبریک!» گفتنی است ویسی و دایی جزو حامیان پر و پا قرص کارلوس در این سال‌ها بوده‌اند؛ درست مثل یحیی گل‌محمدی که او هم سه سال پیش بعد از کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی در تمرین تیم ملی حاضر شد و مورد تفقد ویژه آقای سرمربی قرار گرفت.
حکایت قهرمانی‌های پرسپولیس اما فرق دارد. پارسال وقتی سرخپوشان پس از ۹ فصل عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم را به خودشان اختصاص دادند،‌ کارلوس کی‌روش در صدور پیام تبریک برای این تیم تاخیر کرد. پرسپولیس آن فصل در هفته بیست‌وهفتم و پس از پیروزی برابر ماشین‌سازی تبریز قهرمانی‌اش را قطعی کرد، اما کی‌روش به این مساله بی‌تفاوت باقی ماند تا به طور جسته و گریخته صدای اعتراض‌ها بلند شود. او نهایتا با یک هفته تاخیر و پس از اهدای جام در پایان بازی هفته بیست‌وهشتم برابر پدیده روی صفحه شخصی‌اش به پرسپولیس تبریک گفت. هرچند این پیام تبریک هم خالی از حاشیه هم نبود؛ چرا که کی‌روش بر خلاف رسم معمولش این بار نامی از سرمربی تیم قهرمان نبرد و فقط به بازیکنان و هواداران تبریک گفت.


حالا اما با تکرار قهرمانی پرسپولیس، سرمربی تیم ملی در چالشی دوباره گرفتار شده است. در حال حاضر 11 روز از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس می‌گذرد و این تیم از آن زمان دو بازی رسمی انجام داده، اما کی‌روش همچنان تبریک نگفته و ساکت مانده. به نظر می‌رسد این سکوت او بی‌ارتباط با اوج گرفتن دوباره اختلافاتش با برانکو نباشد. هرچند این احتمال هم وجود دارد که سرمربی تیم ملی صدور پیام تبریک را مثل پارسال برای بعد از مراسم اهدای جام باقی گذاشته باشد؛ یک احتمال ضعیف که با توجه به کهنه شدن این بحث تا آن زمان، قطعا محلی از اعراب نخواهد داشت. پارسال پرسپولیسی‌ها بلافاصله بعد از قطعی شدن عنوان قهرمانی‌شان در اولین بازی خانگی مراسم اهدای جام را برگزار کردند، اما امسال برگزاری جشن به هفته آخر موکول شده؛ آنچه سکوت کی‌روش را مشکوک‌تر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چون بی معرفته

    • بدون نام

      مرض داشت!!

    • بدون نام

      ... به جهنم، زنده باد برانکو زنده با پرسپولیس

    • بدون نام

      چون می دونسته ارزشی ندار, .با کمک داور. جعل قرار داد طارمی

    • بدون نام

      ناراحت نباش لنگی عقده ای عقده تبریک داری؟ یه ده روز دیگه بخاطر هوادارا هم آگه شده بالاخره تبریک مبگه تو فیس بوک، شماها که این همه به کیروش بی احترامی کردین وخواستین فوتبال پاک رو به اجرا بزارین ولی به تخلفات جناب هدایتی تمیپردازه جناب کریمی عادل که این قدر گند زده به فوتبال مملکت ...، ولی منتظر پیام تبریک کیروش له له میزنید؟ شما پروفسور کریمی رو دارین دیگه چه احتیاجی به پیام کیروش دارید؟

    • لنگ پاره(پرسپولیس جعلی)

      خب کی روش هم میدونه با جعل و داوری تبریک گفتن نداره
      بذار لنگیا خوش باشن

    • بدون نام

      چون کیروش هم میدونه قهرمانیشون کثیفه با جعل زدبند تبانیه واسه چی تبریک بگه مگه بیکاره بخواد خودشو کوچیک کنه مگه تیمی که اینجوری تولیگ قهرمان میشه دیگه تبریک گفتن داره کیروش هم خوب میدونه که تموم دنیا فقط یه جا پیش میاد که اینجوری قهرمان میشن اونم لنگپولیسه میدونه هرجای دیگه بود بند بساط اون تیم جم میکردن عبرت هم باشه واسه سایر تیم ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا انقدر دوست دارين قهرمان نشدن خودتونو بذارين به پاي اينكه پرسپوليس با داوري قهرمان شده؟؟

    • بدون نام

      احتیاجی به تبریک گفتن کیروش نداریم...

    • بدون نام

      دست خودش نیست عقده ای شده از بس موفقیت های پروفسور رو دیده..ما اصلا ب تبریک اون نیاز نداریم.

    • بدون نام

      چون از ته سوخت

    • بدون نام

      به درک مردک ..

    • بدون نام

      ارتش سرخ نیازی به تبریک کیروش ندارد


      ارتش سرخ مقتدر و متحد به راه خود ادامه میدهد حالا کیروش چه تبریک بگوید چه نگوید


      حالا اینجا یک نکته قابل ذکر است واقعا اگر کیروش قهرمان شده بود و برانکو تبریک نمیگفت جریانهای مخالف پرسپولیس چه واکنشهایی نشان میدادن؟

      رسانه های زرد چه میکردند؟؟؟

    • بدون نام

      من پرسپولیسیم ولی برانکوموزی وهمش دنبال ضربه زدن به کیروش بزرگ

    • بدون نام

      کارخوبی کردتبریک نگفت چون کیسه کشها فوری انگ می زدند بهش بعداگرحتی یکنفرهم ازپرسپولیس دعوت می کردمتهم می شد

    • بدون نام

      کیسه کشهای عوضی عقده ای بی شخصیت ، شعور که ندارید حداقل مرام داشته باشید . کیروش هم مثل شماها ی عوضی به تمام معناست . آشغال ، آشغال را میجوره آب گندیده گودال را . به همین دلیل شماها که بویی از معرفت و انسانیت نبردید اینجوری عقده گشایی میکنید واقعا متاسفم براتون . یادتونه چقدر از عمر خره عرب حمایت کردید

      پاسخ ها

      • Negar

        خاک بر سرت با این شخصیت حرف زدنت

    • بدون نام

      کیروش کار شاقی نکرده برا تیم ملی اگه تو این هفت سال ی مربی درجه سه هم گذاشته بودن و این همه امکانات و آزادی عمل در اختیارش میذاشتن خیلی بهتر کار میکرد از لحاظ انسانی ی کثافت و اشغال به تمام معنیه

    • بدون نام

      خوشم میاد که این کیسه کشا که چند ساله با خریدهای میلیاردی جام نگرفتن و از جام گرفتن پرسپولیس دارن از حسودی میترکن واقعا این کیسه ها چقدر حقیر و بد بماند...امسال با کمک داور تو جام حذفی رفتن فینال شاید بتونن یه جام بگیرن

    • بدون نام

      کیسه ها چه دارن، خودشونو جر میدن!!!

    • بدون نام

      بدجور سوخته مثل کیسه ها

    • بهزاد

      میسوزه ارتش سرخ نیازی به تبریک کیروش وامثالهم نداره مردیکه موزامبیکی روانی

    • بدون نام

      هیس کن کیسه کش حقیر

      کسی در مورد سرورش نظر نمیده

    • مسعود

      نه تنها کیروش دلال بلکه مربیان چاپلوس و متملق مثل شوفر هم ازروی حسادت و حقارت به سرورشون تبریک نگفتن.البته به جهنم . ماکه میدونیم باید بهشون بشکه آب یخ بدیم.

    • احمد صیف

      نگفت که نگفت فدای سرم به کوری چشم بد خواه پرسپولیس

    • بدون نام

      دیگه قهرمانی با داور و جعل قرارداد ارزشی داره؟؟به خودتون میچسبه ؟؟
      هر چند تا این دولت هست همین حکایته داوریها و ....به نفع لنگیاست.ما هم خدایی داریم این ظلم پابر حا نمیمونه
      لنگ کثیف تیم دزد و مافیا سوگلی

    • بدون نام

      حااااااج ح ه
      دزد کثافت لنگی مافیا
      تیم لنگ قهرمان. خخخخخخخختف

    • بدون نام

      قهرمانی جعلی که تبریک نداره.

    • بدون نام

      کیسه کش حمومی بدجور سوزش داری؟؟

    • 021

      ارتش سرخ نیاز به تبریک این دلال نداره.. کیسه کشا خواهشن خفه وگرنه عمر عبدالرحمان روصدا میزنم خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج