۷۰۵۱۰۲
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

انتقاد همسر کروبی از روحانی

تابناک در خبری نوشت: جمعی از نمایندگان ادوار مجلس به همراه تعدادی از زندانیان پیش از انقلاب به دیدار فاطمه کروبی رفتند. همسر کروبی که نماینده دور پنجم مجلس هم بوده است به نمایندگان ادوار گفت: در هشتمین سال حصر هستیم و پس از این مدت طولانی گشایش‌های اندکی انجام گرفته است.

ایران آنلاین در خبری نوشت: جمعی از نمایندگان ادوار مجلس به همراه تعدادی از زندانیان پیش از انقلاب به دیدار فاطمه کروبی رفتند.

همسر کروبی که نماینده دور پنجم مجلس هم بوده است به نمایندگان ادوار گفت: در هشتمین سال حصر هستیم و پس از این مدت طولانی گشایش‌های اندکی انجام گرفته است.

بارها گفته ایم که این حصر بدون ضابطه برخلاف نص صریح قانون اساسی و قوانین کشور است و اصرار بر تداوم آن اصرار بر بی قانونی است. فاطمه کروبی افزود: نزدیک به شش سال است که آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور در جایگاه رئیس شورای عالی امنیت ملی قرار دارند و جای تاسف است که ایشان برخلاف سوگند‌شان هم در دور اول و هم در دور دوم اقدامی مؤثر در صیانت از حقوق محصورین برنداشتند.

حتی باید بگویم دولت برآمده از مردم معترض حتی به شفاف سازی این موضوع تاکنون اقدام نکرده است و خواست مشروع و قانونی مردم و دو خانواده محصور مبنی بر رویت مصوبه شورای عالی امنیت ملی- اگرچه در صورت وجود چنین مصوبه‌ای آن هم غیرقانونی است- را برآورده نکرده است.

همسر مهدی کروبی در این دیدار افزود: چندی پیش از نمایندگان محترم مجلس که عضو کمیته رفع حصر هستند و به جد پیگیر این موضوع می‌باشند شنیدم که برخلاف روسای قوای مقننه و قضائیه بیش از شش ماه است دفتر رئیس‌جمهور حتی به درخواست ملاقات کمیته رفع حصر پاسخ ندادند. همسر این رهبر محصور با اشاره سخن معاون اول دولت آقای جهانگیری که گفته بود مطالبه رفع حصر حتی در شهرهای کوچک ایران مطالبه اول مردم در انتخابات ریاست جمهوری بود گفت: وقتی مردم ببینند تلاشی برای تحقق وعده ها چه در حوزه آزادی‌ها و چه در حوزه اقتصاد و فرهنگ صورت نمی گیرد آنگاه ناامید می شوند و خسران ناامیدی مردم به مراتب بزرگ‌تر از این حصر غیر قانونی است.

فاطمه کروبی اضافه کرد: دولتمردان باید توجه کنند که سه سال بیشتر از عمر این دولت باقی نمانده اما وعده‌های فراوانی در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سیاست بر زمین مانده و متاسفانه ارده‌ای هم در دولت برای اجرایی کردن وعده‌ها و تقابل با قانون گریزان دیده نمی شود. بدعهدی ریشه ناامیدی مردم است. این روزها وقتی وضعیت اسفبار اقتصادی که مردم روزانه با ان سروکار دارند را برای آقای کروبی می‌گوییم ایشان بسیار متأثر می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمی خواهد متاثر شود ایشان هم بودند گلی بسر مان نمیزدند مطمےنم

    • بدون نام

      هه..

    • ارد

      خواهشا با آوردن اسم مردم گند شوهرت لاپوشونی نکن،دولتم اجازه بده مردم سال 88فراموش نمی کنن.من به شخصه به عنوان یکی از اعضای این ملت حاضر نیستم نفس بکشه،این حصرم زیادیشه.

    • بدون نام

      پس آقای کروبی باشنیدن اوضاع اقتصادی بسیار ناراحت میشوند.خیلی جالبه.
      پس بیاید یه کاری کنیم ؛ بریم به زندان ها و اوضاع اقتصادی رو برای زندانیان تعریف کنیم و هرکس ناراحت شد فورا آزادش کنیم.

    • بدون نام

      همش وعده، همش دروغ .

    • بدون نام

      اقای کروبی تا الان نگفته که ان سیصد میلیونه که گرفته چکار کرده؟

    • بدون نام

      شما مرفهین بی درد مشکل اقتصادی سرتان نمیشود مطالبه مردم مجازات فتنه گران است نه رفع حصر.

    • بدون نام

      کروبی روحانی ...........................گندزدیدبه مملکت

    • بدون نام

      حالم این حصریان خودخواه و پررو به هم می خورد. در همه زمانها فقط فکر خودشان هستند. اخه ان موقع که قدرت دستتان بود چه گلی برای مردم داشتید.
      ماشالله عمر نوح دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج