جاباما
۷۰۵۲۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بندراس و پنه لوپه کروز در فیلم پدرو آلمادوار

پدرو آلمادور کارگردان مولف اسپانیایی فیلم بعدی‌اش با عنوان «درد و افتخار» را با حضور دو بازیگر سرشناس اسپانیا آنتونیو بندراس و پنه لوپه کروز مقابل دوربین می‌برد. به نوشته هالیوود ریپورتر، آسی‌یر اچندیا و خولیتا سرانو هم در این پروژه سینمایی ایفای نقش خواهند کرد.

آی ‌سینما: پدرو آلمادور کارگردان مولف اسپانیایی فیلم بعدی‌اش با عنوان «درد و افتخار» را با حضور دو بازیگر سرشناس اسپانیا آنتونیو بندراس و پنه لوپه کروز مقابل دوربین می‌برد. به نوشته هالیوود ریپورتر، آسی‌یر اچندیا و خولیتا سرانو هم در این پروژه سینمایی ایفای نقش خواهند کرد.
بندراس و پنه لوپه کروز در فیلم پدرو آلمادوار

بر خلاف درام‌های عموما زن‌محور این کارگردان، قهرمان‌های داستان فیلم آلمادوار این‌بار دو شخصیت مرد آن (بندراس و اچندیا) هستند. تولید این پروژه سینمایی از ژوییه آینده آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «عشق‌های اول، عشق‌های دوم، مادر، میرایی، بازیگرانی که با کارگردان قبلا کار کرده‌اند، دهه شصت، هشتاد و اکنون». ظاهرا قرار است فیلم جدید آلمادور مجموعه‌ای از پیوندها را در زمان حال و گذشته به تصویر بکشد. به این ترتیب، کروز و سرانو در نقش‌های مکمل مقابل دوربین خواهند رفت.

بندراس و کروز پیش از این در کمدی «خیلی هیجان‌زده‌ام» به کارگردانی آلمادوار ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم کمدی در سال 2013 روی پرده رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج