۷۰۵۲۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

غریبی رضایتنامه اش را از پرسپولیس خواست

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با رخصت از علی دایی از رویانیان می‌خواهم در حقم پدری کند و در نیم‌فصل رضایت‌نامه‌ام را بدهد.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با رخصت از علی دایی از رویانیان می‌خواهم در حقم پدری کند و در نیم‌فصل رضایت‌نامه‌ام را بدهد.

میلاد غریبی در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه در سیزده هفته گذشته به جز بازی‌های خارج از خانه که با بدشانسی توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود در شرایط خوبی هستیم و اگر صبا را می‌بردیم با خیال راحت‌تر لیگ را سپری می‌کردیم.

وی افزود: با این شرایط پیش برویم قهرمانی روی شاخ پرسپولیس است. فقط باید قدر امتیازهای خارج از خانه را بهتر بدانیم. ما خیلی خوب کار می‌کنیم شما همین بازی با صبا را نگاه کنید چند فرصت در ۲۰ دقیقه اول داشتیم اما همه چیز دست به دست هم داد تا به گل نرسیم. من مطمئنم با تدابیر دایی این مسئله هم در هفته‌های آینده حل می‌شود. ما مربی ای داریم که خودش آقای گل جهان است و قطعا تدابیر ویژه‌ای برای تیم‌هایی دارد که مقابل ما لایه‌ای دفاع می‌کند.

غریبی در مورد وضعیت خودش نیز گفت: در پرسپولیس همه زحمت می‌کشند و خوشبختانه این تیم نتایج خوبی گرفته اما من هم می‌خواهم بازی کنم. به هیچ عنوان دلم از دایی و پرسپولیس نگرفته بازی کردن در این تیم برای من و هر بازیکنی یک افتخار است اما من جوان هستم و سن و سالم کم است. از همین جا با رخصت از علی دایی بزرگ از رویانیان می‌خواهم که در حق من پدری کند و رضایت‌نامه‌ام را در نیم‌فصل بدهد.

وی افزود: می‌خواهم با این سن و سال در لیگ برتر مانند وقتی در سایپا بودم بازی کنم. اکنون هم همه در پرسپولیس خوب هستند و زحمتم می‌کشند و به همین دلیل شاید حضور من در ترکیب اصلی سخت باشد.مطمئنم دایی هم نمی‌خواهد که من خراب شوم به همین دلیل از پرسپولیسی‌ها می‌خواهم که رضایت‌نامه من را صادر کنند.

غریبی ادامه داد: امسال سال جام جهانی است و شاید من هم دوست داشته باشم که مسافر جام جهانی باشم سن و سالم کم است اما این آرزو را داشتم و شاید اگر در نیم‌فصل دوم به تیم دیگری بروم بتوانم به این هدفم برسم. من با فوتبال زنده‌ام و فوتبال زندگی من است فکر نمی‌کردم که وضعیتم در پرسپولیس اینطور شود. با توجه به شرایط خوبی که اکنون پرسپولیس دارد، مجبورم که این درخواست را از رویانیان داشته باشم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که اگر اول فصل می‌دانستی چنین وضعیتی داری، باز هم به پرسپولیس می‌آمدی یا خیر، گفت: من با این حرف‌هایم هرگز دوست ندارم خدای ناکرده به پرسپولیس بی‌احترامی کرده یا پشت کنم. من می‌گویم می‌خواهم جایی بروم که در نیم‌فصل دوم بازی کنم و آن اعتبار کوچکی که در لیگ به دست آوردم از بین نرود. باور کنید دنبال بازارگرمی نیستم اما در ابتدای فصل ۱۰ پیشنهاد خوب داشتم اما به خاطر دایی و رویانیان به پرسپولیس نه گفتم. این موضوع طبیعی است من هم دوست دارم بازی کنم که با این وضعیت به من فرصت داده نمی‌شود.

وی در پایان درباره حضورش در تیم ملی زیر ۲۲ سال نیز، گفت: افتخار می‌کنم پیراهن تیم ملی را می‌پوشم و دوست داشتم در جام جهانی هم با بزرگسالان باشم. تیم خوبی داریم و مطمئن باشید سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را با توجه به اعتماد کادر فنی برای تیم ملی انجام دهم. البته ابتدا به دنبال این هستم تا به شرایط بازی ایده‌آل برسم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان

      اسم پرسپولیس چشم گرفت چه خب الان فهمیدی اگه ازت پول نگیرند شانس اوردی و گرنه رضایت نامه بی رضایتنامه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج