۷۰۵۳۳۳
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

سلحشوری: نیروی انتظامی حق خشونت ندارند

رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: باید این موضوع را بررسی کرد و از وزیر کشور هم تشکر می کنیم که دستور پیگیری را دادند و ما نیز در مجلس پیگیر ماجرا هستیم. ابتدا باید دید وزارت کشور چه اقدامی در این خصوص انجام می دهد و ما نیز نظارت می کنیم و نتایج بررسی های وزارت کشور را پیگیری می کنیم.

اعتماد آنلاین: رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: باید این موضوع را بررسی کرد و از وزیر کشور هم تشکر می کنیم که دستور پیگیری را دادند و ما نیز در مجلس پیگیر ماجرا هستیم. ابتدا باید دید وزارت کشور چه اقدامی در این خصوص انجام می دهد و ما نیز نظارت می کنیم و نتایج بررسی های وزارت کشور را پیگیری می کنیم.

رییس فراکسیون زنان مجلس تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی حق اعمال خشونت ندارند و موضوع برخورد گشت ارشاد با زن جوان را پیگیری می‌کنم.

پروانه سلحشوری در واکنش به برخورد مامور گشت ارشاد با یک زن جوان که ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، گفت: من منتقد رفتارها و برخوردهای خشن با دختران و زنان هستم و این گونه برخوردها باعث نمی شود که زنان به حجاب روی بیاورند. این رفتارها نه دینی است و نه مذهبی.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، افزود: اسلام دین رحمت است نه دین خشونت که بخواهند با مردم اینگونه برخورد کنند.

رییس فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر پیگیری این موضوع، تصریح کرد: باید این موضوع را بررسی کرد و از وزیر کشور هم تشکر می کنیم که دستور پیگیری را دادند و ما نیز در مجلس پیگیر ماجرا هستیم. ابتدا باید دید وزارت کشور چه اقدامی در این خصوص انجام می دهد و ما نیز نظارت می کنیم و نتایج بررسی های وزارت کشور را پیگیری می کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به راه حل رفع خشونت بر علیه زنان در جامعه، تاکید کرد: این مسئله در لایحه امنیت خشونت در فضای عمومی نیز تعریف شده است. این رفتارها خشونت در فضای عمومی هستند و اگر در این لایحه هم موضوع خشونت علیه زنان دیده نشده باشد می توانیم در این قانون به آن اشاره کنیم و قانونا اعلام کنیم که حق اعمال خشونت نسبت به زنان و دختران را ندارند.

به گزارش اعتماد آنلاین، وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی حق اعمال خشونت را ندارند، خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم که افراد جامعه ما شایسته برخورد به این شکل باشند. باید با افراد جامعه اعم از زن و مرد، کودک و حتی با حیوانات با احترام رفتار شود و حق آزار و اذیت نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس

      بنده نه تماز میخونم نه روزه میگیرم ولی بعضیخانمها شورشه دراوردن هرکی بی حجابی بکنه درملا عام باید هم این دنیا وهم اون دنیا پاسخگو باشه پس خواهران محترمه بخاطر خون شهدا حجاب خودرا رعایت بکنید

    • بدون نام

      یک پلیس آمریکایی که به یک شهروند آمریکایی خشونت وتعرض کرده بود هزارن بار از اخبار شبکه های مختلف صدا وسیما با آب وتاب نشان می داداز وحشی‌گری آنان می گفت وحال جای تعجب دارد که پلیس ایران با یک شهروندی که مریض هم است باشدت وخشونت رفتار نماید!!!!!!؟

    • بدون نام

      اگه به اسلام معتقدی درسته اسلام دین خشونت نیست دین بی بنددو باری هم نیست

    • بدون نام

      اون چادر به سرها کی بودن دختر مردم رو اونطور ازار می دن؟!
      فراکسیون ببینیم چه میکنی؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسانی بودند که از حریم خواهر و مادر جنابعالی دفاع میکنن که مبادا مورد تعرض افراد سودجو قرار بگیرن ، البته اگه غیرت در وجودتون داشته باشید.

      • علی

        یه عده به اصطلاح نماینده دارن مملکت رو به فساد می کشونن این مردم ایرانین به ناموس غیرت دارن اکه می خواین لخت باشین برین ترکیه یا اروپا ازاد زندگی کنید دست گشت ارشاد درد نکنه

    • علی

      رف
      رفتار مامور خیلی هم خوب بود اون دختره خودش ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج