جاباما
۷۰۵۴۱۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

ظریف: آمریکا ما را به سمت خطرناکی می‌کشاند

وزیر امور خارجه ایران هشدار داد: اقدام جمهوری اسلامی و واکنش جامعه بین المللی به خروج آمریکا از برجام، برای آمریکایی ها بسیار ناخوشایند خواهد بود.

خبرگزاری مهر: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در آغاز سفرش به نیویورک در فرودگاه این شهر ضمن اعلام برنامه های سفرش به امریکا گفت: اقدام جمهوری اسلامی و واکنش جامعه بین المللی به خروج آمریکا از برجام، برای آمریکایی ها بسیار ناخوشایند خواهد بود.

وی همچنین گفت: من برای شرکت در اجلاس ویژه ای که رئیس مجمع عمومی سازمان ملل برای بحث درباره صلح پایدار در نیویورک تشکیل داده به اینجا آمده ام.

وزیر امورخارجه کشورمان ادامه داد: این اجلاس فرصتی برای ما ایجاد می کند که دیدگاه های جمهوری اسلامی به ویژه در مورد پیشنهادهایی که برای ایجاد گفتگو و امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس و در همسایگی مطرح کردیم، ایده منطقه قوی که دولت جناب آقای دکتر روحانی برای ایجاد پایداری، امنیت و آرامش در منطقه مطرح کرده اند، در مجمع عمومی اعلام کنیم و با سایر اعضای مجمع عمومی در این زمینه مشورت کنیم.

ظریف افزود فردا با رئیس مجمع عمومی که در واقع این اجلاس به پیشنهاد ایشان تشکیل شده گفتگو خواهم کرد و با دیگر اعضایی که برای شرکت در این اجلاس حضور خواهند داشت با بعضی از آنها، گفتگو خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: حضور در نیویورک، فرصتی خواهد بود که با برخی گروه های فکری، تعدادی از رسانه ها در اینجا، برخی سردبیرها و در واقع کسانی که نخبگان سیاسی محسوب می شوند، خارج از دولت آمریکا، گفتگو داشته باشیم مخصوصا با توجه به شرایط کنونی منطقه که خطر سیاست های غلط آمریکا می تواند منطقه ما را به سمت بسیار خطرناکی در سوریه بکشاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سمت خطرناک واس شما دیگه ؟؟،!
      وگرنه سمت خطرناک را که ما مردم خیلی وقته رفتیم از سر صدقه شما

    • بهزاد

      هیچ خطری نداره .... در سوریه دخالت کنید ببینیم چی میشه.

    • عباس

      ولی ما خودمان خطرناکتر از هر کشور و هر جانوری هستیم وقتی چنین بلایی سر مردم میاوریم. ان هم سر هیچی که روسری قدری عقب رفته بود. جلو چشم همه
      واقعا کلام قاصر است
      ننگتان باد.

      پاسخ ها

      • ب.ک

        عقب بردن روسری را باید اعدام کنند ....بی حجاب احمق

    • بدون نام

      پس شما ومسعولا ن چه کاره هستید

    • بدون نام

      آقای ظریف،خودتو از چشم مردم نینداز

    • س

      شماها باید بترسید چون که کسی را دیگه پشتتون نخواهید دید همه مردم ایران دیگه مرده متحرک شدن به لطف مذاکرات اتمیتان و اداره کردن کشور.
      اگر اینقدر که به فکر تلگرام و موهای خانم ها هستین به فکر مردم مملکت(نه جیب خودتان)بودین به خدا کسی شب را گرسنه به بالش نمیگذاشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج