۷۰۵۴۴۹
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

«جذابیت پنهان» یک هنرمند و آثاری از کیارستمی

گالری ها و نگارخانه های تهران در جمعه پایانی فروردین ماه با ۴۴ افتتاحیه به استقبال مخاطبان و علاقه مندان هنرهای تجسمی می‌روند.

خبرآنلاین: گالری ها و نگارخانه های تهران در جمعه پایانی فروردین ماه با ۴۴ افتتاحیه به استقبال مخاطبان و علاقه مندان هنرهای تجسمی می‌روند.

فروردین ماه در آخرین جمعه خود غوغا به پا کرد تا به خاطره ای ماندگار در ذهن دوست داران هنر تبدیل شود. در جمعه این هفته پس از سپری کردن هفته هایی نه چندان پرشور و پرتنوع شاهد رشد چشمگیر تعداد افتتاحیه های نمایشگاه‌های تجسمی هستیم.

گالری و نگارخانه ها با ۴۴ افتتاحیه بار دیگر خاطرات گذشته را برای مخاطبانشان زنده کرده و استقبالشان می روند. همچنین علاقه مندان ۵۳ فرصت دارند برای گالری گردی در نمایشگاه هایی که از هفته گذشته برقرارند.

تنوع گونه های هنری نمایشگاه های این جمعه همچون تعداد افتتاحیه نیست ولی به نسبت هفته های گذشته وضعیت قابل قبولی دارد، نقاشی، عکس، چاپ دستی، مولتی مدیا و پیکره‌تراشی گونه هایی هستند که حداقل یک نمایشگاه در افتتاحیه ها دارند.

خانه هنرمندان هم روز گذشته میزبان نمایشگاه عکس مجید جوانی با عنوان «چهره های نمایش ایران» بود که تا چهارم اردیبهشت پذیرای علاقه مندان است.

حال از گالری گردی و برنامه نمایشگاه ها که گذر کنیم، مهم ترین خبر حوزه تجسمی در هفته گذشته به مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داشت، در روزهای پایانی هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر برکناری مجید ملانوروزی از این سمت و انتصاب هادی مظفری به عنوان مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی با این توضیح که وزیر فرهنگ و ارشاد هم پس از بازگشت به ایران این حکم را صادر می کنند، حال باید دید این خبر تا چه حد صحت دارد.

اینک نگاهی خواهیم انداخت به جزییات نمایشگاه هایی که در این هفته برگزار می شوند.

گالری اُ: نمایشگاه نقاشی محمد خلیلی با عنوان «سمتِ خاموش» ۳۱ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

گالری آب انبار: نمایشگاه آثار کامران یوسف‌زاده (وای. زد. کامی) ۳۱ فروردین تا ۲۵ خرداد ماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

گالری آتبین: نمایشگاه چاپ دستی شهاب طایفه مهاجر با عنوان «و باد، موج، ستاره، پرنده» ۳۱ فروردین افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت برپا خواهد بود.

گالری آران: نمایشگاه آثار کامیار کفایی با عنوان «نگاهی از درون به مام میهن» ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ماه برقرار است.

گالری آریا: نمایشگاه آثار برگزیدگان اولین فراخوان جواهرسازی هنری معاصر، با آثاری از بهارک امیدفر، اشکان بهجو، شهرزاد علیاری و نیکو نوریان ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت برگزار می شود.

گالری آریانا: نمایشگاه آثار نادیا آل آقا با عنوان «مولتی ورس» ۳۱ فروردین تا دوم اردیبهشت برگزار می‌شود. همچنین آثار مرضیه میرجهانی در مجموعه‌ای با نام «پشت رنگ‌ها مورمور می‌شوم» ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت در آرت هاب آریانا به نمایش درمی‌آید.

گالری آسمان: نمایشگاه گروهی «آب و رنگ ایران» با آثار ۱۵ هنرمند برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند ۳۰ فروردین تا ششم اردیبهشت همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برای دیدن آثار مراجعه کنند.

گالری اعتماد: آثار فریدون آو و محسن احمدوند در نمایشگاهی با عنوان «سهراب و زنبورها و گل و بلبل» از ۳۱ فروردین تا ۱۴ اردیبهشت برپاست. همچنین گالری دو این مجموعه میزبان نمایشگاه یوشا بشیر با عنوان «مناظر بیرونی/درونی-صورت ناپایدار» است که ۳۱ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری ایوان: نمایشگاه گروهی «سیاه و سفید» با انتخاب فریدون آو که در بردارنده آثاری از هنرمندان سرشناس چون عباس کیارستمی است، ۳۱ فروردین تا ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گالری تم: نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «کویر» با آثاری از مدرسان و دانشجویان دانشکده خبر تهران ۳۱ فروردین تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گالری ثالث: نمایشگاه نقاشی زهرا قیاسی با عنوان «آپوپتوسیس» ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. همچنین اینستالیشن «آینه‌ای دیگر» اثر حمیدرضا صبوری‌زاده ۳۱ فروردین تا چهارم اردیبهشت در این گالری برپاست.

خانه عکاسان جوان: نمایشگاه گروهی عکس ۳۰ فروردین‌ماه در خانه عکاسان جوان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا پنجم اردیبهشت برقرار است.

گالری دارگون: نمایشگاه گروهی طراحی با عنوان «پرسه» به انتخاب هما شعبانی ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گالری دلگشا: نمایشگاه آثار مرجان سعیدی با عنوان «بی‌گناه و دوستان» ۳۱ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۳۰ میزبان هنردوستان است.

گالری زمان هنر: نمایشگاه نقاشی نازی فرهمند با عنوان «نقاب» ۳۱ فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گالری زیرزمین دستان: آثار فریدون آو و محسن احمدوند در نمایشگاهی با عنوان «سهراب و زنبورها و گل و بلبل» از ۳۱ فروردین تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

گالری ساربان: نمایشگاه نقاشی سوگند نبی با عنوان «یک فنجان قهوه براى آقاى فرانکنشتاین» ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گالری سایه: نمایشگاه نقاشی رضا ستایش با عنوان «سُداب» ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گالری سیحون: نمایشگاه نقاشی افشین باقری با عنوان «خزینه» ۳۱ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

گالری شکوه: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «سگ» ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند ۲۷ بهمن تا دوم اسفندماه برای تماشای این آثار مراجعه کنند.

گالری شمیده: نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «پنهان» ۳۱ فروردین تا پنجم اردیبهشت بر پا می‌شود.

گالری شیث: نمایشگاه نقاشی تکتم گذری با عنوان «...و انسان» ۳۱ فروردین تا ششم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گالری صا: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «نگاه موازی» ۳۱ فروردین تا ۹ اردیبهشت برپاست.

گالری صبا: نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «هنرمندان امروز» ۳۰ فروردین تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گالری طراحان آزاد: نمایشگاه عکس احمد عالی با عنوان «بازیافت ۲» ۳۱ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گالری فرمانفرما: نمایشگاه عکس آلاله نوایی با عنوان «بی در کجایی» ۳۱ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت ماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

گالری فردا: نمایشگاه گروهی نقاشی با حضور اساتید دانشگاه الزهرا ۳۱ فروردین تا چهارم اردیبهشت برپا خواهد شد.

فرهنگسرای ابن سینا: نمایشگاه گروهی طراحی یکم تا ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه هر روز به غیر از جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ برقرار است

فرهنگسرای نیاوران: نمایشگاه تصویرگری دوسالانه براتیسلاوا یکم تا پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاه نقاشی میرجلال‎الدین جلالیه از ۳۱ فروردین تا هشتم اردیبهشت در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران بر پاست.

گالری گلستان: نمایشگاه عکس سهراب پرواز ۳۱ فروردین تا پنج اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گالری گویا: نمایشگاه گروهی نقاشی خط با عنوان «بهار نقش و رنگ» ۳۱ فروردین تا ششم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گالری لاله: پنجمین سالانه تبادل چاپ دستی (کارت پستال) با آثار ۲۸ هنرمند برگزار می شود.این نمایشگاه ۳۱ فروردین تا ۱۹ اردیبهشت ماه برپاست.

گالری نات: نمایشگاه عکس امیر رکنی با عنوان «آن سوی خیال» ۳۱ فروردین تا ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

گالری نگر: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «مرا آنیما صدا بزنید» با آثاری از ماهیار چرمچی، طاهره جنتی، سمیه سرافرازی، ندا فروغ، آیدا کریمی و مهسا ملکی ۳۱ فروردین تا ششم اردیبهشت ماه برگزارمی‌شود.

گالری نگاه: نمایشگاه نقاشی زهره حاتمی‌پور ۳۱ فروردین ماه افتتاح و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه میزبان علاقه مندان به هنر است.

گالری هپتا: نمایشگاه نقاشی طناز توسلی با عنوان «نگران» ۳۱ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود. همچنین نمایشگاه تصویرسازی گروهی با انتخاب علیرضا گلدوزیان ۳۱ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت در طبقه دو گالری برپا می شود.

گالری هما: نمایشگاه نقاشی حسین تمجید با عنوان «جذابیت پنهان» ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

گالری والی: نمایشگاه نقاشی بهاره تاری ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

گالری ویستا: نمایشگاه پیکره‌های جنبشی آرش فاتح با عنوان «پدیدار شناسی روح» ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج