۷۰۵۵۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دیوار چهارم به «زیر صفر» می‌رسد

نمایش «زیر صفر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سید از ۴ اردیبهشت در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می رود.

خبرگزاری تسنیم: نمایش «زیر صفر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سید از ۴ اردیبهشت در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می رود.

«زیر صفر» کاری از کمپانی تئاتر «دیوار چهارم»، نمایشی است که فضایی کمدی و گروتسک دارد و دارای ۴ روایت از مرگ اندیشه و هویت آدمی، از آلمان نازی تا لهستان کمونیستی و از ژاپن پیشرفته تا آمریکا است.

دیوار چهارم به «زیر صفر» می‌رسد

این نمایش از چهارم اردیبهشت در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می رود که در آستانه آغاز اجرای عمومی «زیر صفر» از پوستر آن نیز رونمایی شد.

رسول حسن‌پور، بهمن وخشور، سارا تقوی، مینو ملکی، جلال محبی، امیررضا جلالی، ندا گلرنگی، علی نوبخت، رضا شرفی، حمیدرضا اسدزاده و مجتبی کاظمی بازیگران نمایش «زیر صفر» هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه‌کنندگان: حسین جزایری و عبدالرزاق بنی شیخ الاسلامی، موسیقی: آلین جوهرچی و شایان وزیری، مجری طرح: حسین جزایری و عبدالرزاق بنی‌شیخ‌الاسلامی، مشاور هنری: سید مسعود موسوی، مشاوران کارگردان: سیدمسعود موسوی و رسول حسن پور، طراح صحنه و لباس: مریم اسکویی، طراح نور: یونس نوروزی، طراح گریم: ماریا دیزجی، مدیر صحنه: ایمان نظری، ساخت دکور: کارگاه ساخت دکور «دیوار چهارم» به سرپرستی عبدالرزاق بنی‌شیخ‌الاسلامی، روابط عمومی و تبلیغات: گروه روابط عمومی «دیوار چهارم»، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، امور اجرایی و تولید محتوا: مجتبی کاظمی، تبلیغات مجازی: رکسانا سکایش، طراحی پوستر و بروشور: بهمن وخشور، ساخت تیزر: رضا ولی‌زاده و احسان محبی، مسئول نور و صدا: فرامرز احمدی و عکاس: زهره آذین.

نمایش «زیر صفر» ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ به صحنه می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج