جاباما
۷۰۵۵۷۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

قابلیت استفاده از مترجم مایکروسافت بدون اینترنت

شرکت مایکروسافت قابلیت استفاده بدون اتصال به اینترنت از برنامه مترجم خود را که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، فراهم کرده است.

خبرگزاری ایسنا: شرکت مایکروسافت قابلیت استفاده بدون اتصال به اینترنت از برنامه مترجم خود را که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، فراهم کرده است.

به نقل از وب‌سایت phonearena، برنامه مترجم شرکت مایکروسافت مدتی است که منتشر شده است. این برنامه از هوش مصنوعی برای ترجمه بیش از ۶۰ زبان استفاده می‌کند. همچنین، برنامه مترجم مایکروسافت تنها در سیستم عامل اندروید بیش از پنج میلیون بار نصب شده و به افراد در سفر کمک کرده است.

در گذشته، چنین فناوری هوش مصنوعی نه تنها نیازمند سخت‌افزار مخصوص، بلکه نیازمند اتصال به اینترنت برای افزایش قابلیت‌های آن بوده است. اکنون که تلفن‌های همراه هوشمند قدرتمندتر از همیشه شده‌اند، مایکروسافت قابلیت استفاده از این مترجم را بدون اتصال به اینترنت فراهم کرده است.

به این ترتیب، کاربران باید بسته‌های زبان مورد نظر خود را دریافت کنند که به این صورت، اطلاعات تنها بر تلفن‌های همراه نصب خواهد شد و به طور کامل از روی دستگاه کاربران قابل اجرا خواهد بود.

تلاش‌ها برای ایجاد قابلیت انجام ترجمه با استفاده از هوش مصنوعی و به صورت آفلاین پیش از این آغاز شده بود. در سال گذشته میلادی، استفاده از هوش مصنوعی در تلفن‌های همراه که از تراشه‌‎های قدرتمندتر استفاده می‌کردند، آغاز شد. اکنون این قابلیت بهبود یافته است و اندازه اطلاعات لازم برای آن کاهش یافته است تا به این ترتیب، این برنامه‌ها بتوانند در هرگونه تلفن هوشمند قابل اجرا باشند. قابلیت‌های جدید برنامه مترجم مایکروسافت در سیستم عامل آی او اس، اندروید و آمازون فایر قابل دسترسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوید

      سپاس فراوان ،ازطريق شما باهاش آشنا شدم فورا از گوگل پلی استور نصبش کردم عالی بود

    • ایرانی

      اصلا به پای مترجم گوگل نمیرسه... ترجمه جملاتش افتضاحه... تا الان کامل ترین و بهترین مترجم اونم با یه اختلاف خیلی فاحش مترجم گوگله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج