۷۰۵۶۳۴
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

تابش:

رهبری، حصر را به شورای امنیت ملی ارجاع داده‌اند

محمدرضا تابش گفت: علیرغم پیگیری‌های فراوان زمانی برای ملاقات کمیته رفع حصر با رییس‌جمهوری ندادند.

اعتماد آنلاین: محمدرضا تابش گفت: علیرغم پیگیری‌های فراوان زمانی برای ملاقات کمیته رفع حصر با رییس‌جمهوری ندادند. ظاهرا رهبری موضوع حصر را با رویکرد حل، به شورای امنیت ملی ارجاع داده‌اند.

محمدرضا تابش نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به تلاش‌های کمیته رفع حصر برای ملاقات با رییس‌جمهور، گفت: علیرغم اینکه پیگیری‌های زیادی از طریق معاون پارلمانی رییس‌جمهور انجام شده، اما هنوز وقتی برای ملاقات کمیته حصر با روحانی تعیین نشده است.

او با اشاره به اثرگذاری روحانی در زمینه رفع حصر، گفت: آقای روحانی هم رییس شورای عالی امنیت ملی است و هم رییس جمهور هستند و در زمینه رفع حصر بسیار می‌توانند ایفای نقش کنند.

این عضو فراکسیون امید گفت: همانطور که آقای خاتمی هم چند روز پیش گفتند، ظاهرا مسئله رفع حصر در حد کلان آن از سوی مقام معظم رهبری با رویکرد حل به شورای عالی امنیت ملی ارجاع شده است.

تابش گفت: بعد از ارجاع مسئله حصر به شورای عالی امنیت ملی رییس، دبیر و اعضای این شورا تعیین کننده هستند. امیدواریم اعضای شورای عالی امنیت ملی به این موضوع پی ببرند که رفع حصر به وحدت ملی استحکام می‌بخشد و این کار شایسته، مورد انتظار قاطبه مردم اعم از اینکه اصلاح‌طلبان یا اصولگرایان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      آقای روحانی ، علیرغم قول‌هایی که در دور انتخابات ریاست جمهوری در مورد رفع حصر به مردم ایران دادند ،به وعده خود عمل نکرده و در این زمینه تلاش نمی کنند .

    • شکیبه

      گر چه حصریان هم درمان درد ها نیستند در این اوضاع واحوال توپ بازی خوبی هم انجام میشه

    • بدون نام

      اصلا چنین چیزی نیست که ازطرف مردم حرف میزنید مردم خودشان بهترتصمیم میگیرندتا مفت خورانی مثل شما ..

    • مهرزاد

      متاسفانه آقای روحانی هیچ تمایلی به رفع حصر ندارند چون فکر می کنند با آزادی موسوی و کهروبی از محبوبیت اشان کم می شود.

    • بدون نام

      آخه رفع حصر چه اهمیتی داره؟؟؟

    • بدون نام

      با رفع حصر علاوه بر این که تحریم می شویم باعث میشود برجام به کل پوچ شود.از آن گذشته اروپایی ها با چشم احمق به ما نگاه خواهند کرد.هیچ جای دنیا چنین لطفی به یک یاغی نمی کنند که ما دومی باشیم.

    • رضا ط

      مردم الان مشکلات و مسائل فراوانی برای معاششون دارند و حتی فکرشون نمیتونه به رفع حصر یه عده بی عار و درد قدرت طلب که هیییچ چیز براشون اهمیت نداره و اصولا بودنشون جز ضرر برای مردم چیزی نداره باشد ، الانم فقط اون عده که هیچ دغدغه ای تو زندگیشون نیست و اصلا نمیفهمن گرونی و بی کاری ینی چی دارن برای گزراندن اوغات فراغتشون پیگیر این موضوع میشن ، این همه مشکل و دغدغه مردم رو ول کردن چسبیدن به بی ارزشترین کار ممکن که چه بسا ضررهم دارد ، تازه ناراحت هم هستن که چرا رییس جمهور تو این زمان با این همه مشکل وقتشو به این بی کار های بی عار و درد نمیده.

    • بدون نام

      با تشکر از رضا ط اگه غرب ساپورتشون نمی کرد اعدام حقشون بود حالا اون رای پولیا با ۲میلیارد رفتن مجلس وشورا رهبری رآوتحت فشار میذارن که چ؟اونا گفتن آمریگا مارای نیاوردیم ایرانو تهدید وتحریم کن حالا بیارشون فساد وداعشو وارد کنن؟!؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج